Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-22, 15:28   #16

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 327
Standard

MR VOX tar garanterat ledningen om Ohlsson vill, vilket han gör!
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 15:55   #17

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
MR VOX tar garanterat ledningen om Ohlsson vill, vilket han gör!
Klart han gör då OK kommer galoppera vid full laddning. Men Tillman är ännu snabbare utifrån.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 15:58   #18

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39619
Standard

Tre snackhästar tills i morgon: Green Bax - första gången på distansen och Redén ligger lite lågt, Sirol Axe - bra form, andrahandsfavorit, men står väldigt svårt till, samt Barkevious Mingo, andrahandsfavorit och utmanare om spets och segern mot storfavoriten Say That Again. Nu ska inte jag sätta ihop V75-systemet i morgon, men gör jag V5 så tar jag fler än så.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 16:06   #19

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Håller med. OPQC är en allvarlig utmanare. Lås på dessa två !
Food Money skall ha toppchans från spets.
October Kronos ser ut att bli favorit i sista, är det verkligen befogat ??
Vacqueyras galopperar och då hamnar OPQC lite varsomhelst...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 16:15   #20

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1496
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Vacqueyras galopperar och då hamnar OPQC lite varsomhelst...
Vacqueyras glömde galopp skorna hemma spets och slut hehe
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 16:48   #21

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

TT:s spikar
11 Tack Wee avd 1
1 Matchmaker As avd 2

Lås 6,9 avd 6

Senast redigerad av hugotheboss den 2016-01-22 klockan 16:50.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 16:58   #22

newbranchs avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1891
Standard

Hej grabbar!
Många utav er verkar vara väldigt insatta/inlästa i loppen och med namn o kuskar. Men troligtvis inte alla "Sharpsare". Därför vore det tacksamt om ni kunde offra er och göra några extra nedslag på tangentbordet angående vilket lopp och hästens namn.
Annars så tycker jag att H borde ha en bra chans mot P för ekipaget har ju mer vana från volt. Vidare tror jag att S slår kung.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 17:07   #23

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 254
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Hej grabbar!
Många utav er verkar vara väldigt insatta/inlästa i loppen och med namn o kuskar. Men troligtvis inte alla "Sharpsare". Därför vore det tacksamt om ni kunde offra er och göra några extra nedslag på tangentbordet angående vilket lopp och hästens namn.
Annars så tycker jag att H borde ha en bra chans mot P för ekipaget har ju mer vana från volt. Vidare tror jag att S slår kung.
Haha, ok jag är inne på att spika nr9 Nahar i V75-3 iaf.. Visst, 4 Food Money o 6 Nothing but class, men spik nr9 Nahar
newbranch (+1)
Mikko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 17:09   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mikko Visa inlägg
Haha, ok jag är inne på att spika nr9 Nahar i V75-3 iaf.. Visst, 4 Food Money o 6 Nothing but class, men spik nr9 Nahar
Förlåt.. 3 Food Money ska det ju va..
Gammal 2016-01-22, 17:26   #25

newbranchs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mikko Visa inlägg
Det är/var inte ämnat till ngn speciell, eller dig. Men det blir svårt att hänga med när bara den innersta kretsen är så väldigt pålästa att de tar för givet att de flesta förstår.
Gammal 2016-01-22, 17:30   #26

Standard

Citat:
Det är/var inte ämnat till ngn speciell, eller dig. Men det blir svårt att hänga med när bara den innersta kretsen är så väldigt pålästa att de tar för givet att de flesta förstår.
Tog inte åt mej, har inte ens gjort nåt inlägg här på flera månader
Men Nahar under 20% känns som reapris
parsalian (+1)
Gammal 2016-01-22, 17:30   #27

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Marcus Hultman med 2.Max Not Sand fina rygga kan plocka ner många över Axevallas långa upplopp då hästen har speed.

Sett hästen dom tre sista starter och den näst senast är jag grymt mest imponerad av.

Min vinnare 2.Max Not Sand
Klart att Husse i studion skulle nämna den skit också.
Gammal 2016-01-22, 17:45   #28

newbranchs avatar

Standard

Grabbar, undrar om det är ngn som kan förbarma sig och hjälpa mig med följande. Jag gör ständigt fel val när jag ska ranka: Exempel från V75-1
Hästar som har startat på V75/hårdare gäng och fått hyfsade resultat. (Diggers Elias, Tack Wee ) Mindre bra resultat/V75 men hårda gäng. ( O.P.Q.C ) eller som Vivo Per Lei, "uppbyggnadslopp" och två vinster. Eller Jarl av Solnäs, med Peter Untersteiner som tycks kunna vinna med "allt". Hur ska jag tänka?
Gammal 2016-01-22, 18:26   #29

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Grabbar, undrar om det är ngn som kan förbarma sig och hjälpa mig med följande. Jag gör ständigt fel val när jag ska ranka: Exempel från V75-1
Hästar som har startat på V75/hårdare gäng och fått hyfsade resultat. (Diggers Elias, Tack Wee ) Mindre bra resultat/V75 men hårda gäng. ( O.P.Q.C ) eller som Vivo Per Lei, "uppbyggnadslopp" och två vinster. Eller Jarl av Solnäs, med Peter Untersteiner som tycks kunna vinna med "allt". Hur ska jag tänka?
Diggers Elias är bra med på V75 varje gång och är hästen med bäst vinstchans i loppet, men den är överspelad i nuläget. Långt upplopp, risk för strul om spets i början med Dalborg & Johnny från springspår, och hästen behöver en hyfsat lugn resa för att hinna undan. Goop ett plus. 30 % vinstchans.

Tack Wee visade hur bra han är senast. Dock tufft läge och bättre hästar emot än senast. Örjan är ett plus och hästen en av de främsta i loppet. 20 % vinstchans.

O.P.Q.C är tillräckligt bra för att vinna, men läget är inte alls så bra med rygg på en i volten korkad Vaqueyras. Svedberg som kusk drar ner förhoppningarna en hel del. Kan vinna, men i första hand tror jag han spurtar in fint som tvåa-trea igen. Dock för lite spelad! 15 % vinstchans.

Vivo Per Lei öppnar bra från volten vilken även kusken i princip alltid gör. Spets lär det dock inte bli, och då är han klart sårbar. Kan vinna med flyt/om han skulle kunna komma till spets men absolut ingen jag håller allt för högt i brons! 10 % vinstchans.

Jarl Af Solnäs tror jag får mycket svårt att duga här med dessa förutsättningar. Vinstchans i paritet med spelprocenten.

Låt oss då komma till speldraget i loppet;

5 UPW Sund har riktigt bra form, är stabil och säker (blivit klart mycket bättre på just den biten på sistone) och jag är fullt övertygad om att han har tillräckligt med fart i sig för att plocka ner detta förhållandevis ganska svaga Bronsgäng med lite flyt under vägen. Stefan Persson i sulkyn från spår 5 sätter dock ner vinstchansen en del procentenheter. Spelad till 6 %, vilket är alldeles för lite. 15 % vinstchans!

Resten av hästarna har vinstchanser väldigt lika spelprocenten.
newbranch (+5)

Senast redigerad av AndyMart den 2016-01-22 klockan 18:29.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 18:34   #30

Sharp$: 1438
Standard

Vass eller Kass.. David Neves expert jo jag tackar nämner att Say That Again inte gjort någon bilstart tidigare. Bra att Husse tillrätta visar honom. David fick göra en pudel.

Kan vidare nämnas att de två första starterna STA gjorde så kom det glp. Efter att veterinär gått igenom honom upptäcktes att ena testikeln snurrat runt 360 grader och fastnat. Beslut togs då att kastrera honom. Därefter har han gått bra, fick vila några veckor då Björn inte tyckte han var riktigt 100%. Veterinär kollade upp STA men fann inget fel. BG tyckte ändå att ta det säkra före det osäkra och låta STA vila. De två senaste loppen har han gått riktigt bra och funnits krafter kvar i mål. Tror han vinner från start till mål i morgon. (är lite partisk i målet)
Trinity (+1), mackpeter (+3)

Senast redigerad av Bridgeman den 2016-01-22 klockan 18:56.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td