Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-29, 20:52   #61

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Håller med dig, absolut. Tror att jag har lika lång erfarenhet av detta som dig, bor själv i kallblodsland. Ska vi komma tillbaka till sakfrågan så vinner Tekno Odin detta 9,5 av 10 ggr om han inte är sjuk. Statistik liknande läge 4 starter 4 segrar. Bana 2 starter 2 segrar. Distans 4 starter 2 segrar och där ingår 3 starter i ELITKAMPEN, där han vunnit och blivit 3a samt diskad. Att han inte är favorit är en gåta, för bättre vinstchans har jag inte sett på länge.
Du glömde skriva att han sprang svenskt rekord båda starterna på Bergsåker Som den bästa tjänsten skriver "går för äkta hattrick".

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 20:58   #62

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Du glömde skriva att han sprang svenskt rekord båda starterna på Bergsåker Som den bästa tjänsten skriver "går för äkta hattrick".

Vem menar du är bästa tjänsten ? Minna.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 20:59   #63

Helges avatar

Standard

Citat:
Vem menar du är bästa tjänsten ? Minna.
Enligt mig Spelvärde.se.
Gammal 2016-01-29, 21:07   #64

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 702
Standard

Citat:
Enligt mig Spelvärde.se.
Någon som har morgondagens Spelvärde för V75 på Bergsåker...
Tomas63 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 21:08   #65

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas63 Visa inlägg
Någon som har morgondagens Spelvärde för V75 på Bergsåker...
Säkert många, men jag sprider inte deras. Tillbaka till V75

Gammal 2016-01-29, 21:19   #66

Standard

Citat:
Enligt mig Spelvärde.se.
Det håller jag med om, absolut. Både Timo och Björken är i min värld, mycket duktiga. De andra i gänget känner jag inte till, var själv en stor fan till den bortgångne Dajmen, och Affe som i mina ögon alltid har varit kungen.
Håller absolut Tim0 högst av de som jobbar där.

Men för det mesta är det JAG, som är BÄST, alltid strax före inlämning har jag det hela klart för mig, ja, när jag tänker på det så är jag, bäst just då. Sen börjar loppen, och då, blir det oftast fel... tyvärr.

Nåja, man hade väl inte spelat i snart 40 år om det bara gått dåligt. Toppvinsterna har legat runt 300k, har tagit flera sådana och många strax under det, under dessa år. Men den stora väntar jag fortfarande på.

Men vänta bara, på lördag tar jag den......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Gammal 2016-01-29, 21:30   #67

Helges avatar

Standard

Citat:
Det håller jag med om, absolut. Både Timo och Björken är i min värld, mycket duktiga. De andra i gänget känner jag inte till, var själv en stor fan till den bortgångne Dajmen, och Affe som i mina ögon alltid har varit kungen.
Håller absolut Tim0 högst av de som jobbar där.

Men för det mesta är det JAG, som är BÄST, alltid strax före inlämning har jag det hela klart för mig, ja, när jag tänker på det så är jag, bäst just då. Sen börjar loppen, och då, blir det oftast fel... tyvärr.

Nåja, man hade väl inte spelat i snart 40 år om det bara gått dåligt. Toppvinsterna har legat runt 300k, har tagit flera sådana och många strax under det, under dessa år. Men den stora väntar jag fortfarande på.

Men vänta bara, på lördag tar jag den......
Så tror jag alla tänker, eller hoppas jag iaf.

Jag spikar Windy Ways och Tekno. Funderar även på att chansspika Traveling Man. Tror den håller spets och därifrån vet alla vad den kan. JA, jag vet skor på ett stort minus men trots allt är de nöjda med balansen de körde senast. Däremot var det en sulky som inte passade och hästen slog sig i starten pga det. Nu tillbaka till tidigare vagnen om de får låna en av Per. SÅ sölig ut som den var sist, är den inte riktigt även om den tappat startsnabbhet med ålder och än mer med skor. Jag tror det kan gå vägen med sos nu om de får rätt vagn så han slipper slå sig. Borde gått framåt med senaste loppet och möter inte några överdjur.

Gammal 2016-01-29, 21:43   #68

Standard

Citat:
Så tror jag alla tänker, eller hoppas jag iaf.

Jag spikar Windy Ways och Tekno. Funderar även på att chansspika Traveling Man. Tror den håller spets och därifrån vet alla vad den kan. JA, jag vet skor på ett stort minus men trots allt är de nöjda med balansen de körde senast. Däremot var det en sulky som inte passade och hästen slog sig i starten pga det. Nu tillbaka till tidigare vagnen om de får låna en av Per. SÅ sölig ut som den var sist, är den inte riktigt även om den tappat startsnabbhet med ålder och än mer med skor. Jag tror det kan gå vägen med sos nu om de får rätt vagn så han slipper slå sig. Borde gått framåt med senaste loppet och möter inte några överdjur.

Det kan absolut gå vägen, som jag ser det är det endast tre som kan vinna i guld, då är de smart att spika en. Tror dock att det finns en chans på 10 att Windy kan få spö, av Raz för, om den funkar är den minst lika bra, om inte bättre. Har inte läst ett enda betaltips men min bedömning är att Tekno Odin är veckans mest spelvärda spik och Offshore Star, veckans bästa skräll.
Gammal 2016-01-29, 21:47   #69

Helges avatar

Standard

Citat:
Det kan absolut gå vägen, som jag ser det är det endast tre som kan vinna i guld, då är de smart att spika en. Tror dock att det finns en chans på 10 att Windy kan få spö, av Raz för, om den funkar är den minst lika bra, om inte bättre. Har inte läst ett enda betaltips men min bedömning är att Tekno Odin är veckans mest spelvärda spik och Offshore Star, veckans bästa skräll.
Windy torskar endast om den aldrig får se dagens ljus, den risken finns, annars inte på min karta (Daniels nya Delicious).

Ställningen för Traveling Man är just det, spelvärde om det går vägen med spets och slut. Den är streckad på 17 % nu, tror On Hold (17%) knallar om rejält imorgon.

Lycka till!

Gammal 2016-01-29, 22:03   #70

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

...

Senast redigerad av biddybye den 2016-01-29 klockan 22:05.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 22:14   #71

Standard

Citat:
Windy torskar endast om den aldrig får se dagens ljus, den risken finns, annars inte på min karta (Daniels nya Delicious).

Ställningen för Traveling Man är just det, spelvärde om det går vägen med spets och slut. Den är streckad på 17 % nu, tror On Hold (17%) knallar om rejält imorgon.

Lycka till!

Själv kommer jag att övervikta på On Hold, Traveling Man, har inte spetsat mer än en gång av tre, med skor. Hmm... Annars har han vunnit 18 av 24 i spets(sverige)FRANCAIS DU GULL däremot spetsar i princip alltid, med skor,med samma läge. Vinner sällan i spets (bara 4 av 12) Det sätter förmodligen T.M i säcken. Kanske kan On Hold får överta?? men inte säkert.
Helt plötsligt blev det svåranalyserat. Statistiskt har TM och FCG spetsat 31% av sina starter med öppet spår, TM har gjort 67 starter o FCG 55 med öppet spår. Spets är inte allt, men mycket viktigt i guld.

Jag garderar, minst 4 hästar FCG är en av dem.
Gammal 2016-01-29, 22:23   #72

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Endast 1 vinst på de senaste 10 kortloppen.....kan det vara en liten indikation....?
Nej det kan inte vara en indikation på att han förlorar imorgon. Man måste se till vad han har mött och vad han möter imorgon. Han möter skit imorgon och i vanliga fall möter han eliten. Bara att spika och gå vidare. Under 50% är han spikbar och över detta så måste han garderas
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 23:15   #73
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammering Visa inlägg
Detta lopp går visseligen utanför v-75 men ändå av intresse? Va på myren träffa Linda s hennes Alfa star s ska ut i v-4,,,,,3 står 20 tillägg van vid det jag varnade för att hästen skulle göra ett bra lopp sist på Bergsåker v-75 23/12 toppspurtade då till sej ett 3dje pris med mersmak var sedan ut på Gävle 7/1 blev 4 i ett skralt gäng, träffa Tomas P som körde den dagen han sa att dom fick häst i "knät" blev lätt påkörda sen pressades inte hästen efter den tacklingen tränar starkt håller formen kommer att göra ett bra lopp i möran. till 3%
Ja just det är ju kallblod jag brukar skriva om hmhmhm Tekno odin 40 efter på kort distans ska nån vinna över Tekno är det nån som står start? Känns det som? men laddar Öystein framåt direkt och utan problem når dom därframme efter runt 8-1100 körda då får vi se på utklassning men jag ska gardera på nån bong för det får inte strula mycket då blir det tuffa tillägg att ta in för Tekno,, Har ju bollat runt frågan lite bland travfolk jag är tjenis med och strulfri resa vinst vid strul kan han torska risken är dock stor att han är först över linjen kör bort en förstaplats så det är säkert påställt te denna start och man ska INTE titta sej blind på tider när det gäller kallblod det ska man ha med sej när man studerar en kallblodsstartlista hoppas nån blev klokare ha gott god tur
Tack för stödet, håller med dig till fullo!!!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 23:16   #74

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 241
Standard

Nån som har Spelvärde eller Ögat? :-)
Dropkick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 23:22   #75

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15854
Standard

Nu är det läge att citera Doob....

Tekno Odin 26%.... är folk fulla... världseliten mot vardagshästar.
Ed You 55%..... onej! lås på 7 On Hold och 1 Traveling Man
Amiral Du Pommea 6%???? mysig spik....

"Är folk fulla???"
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td