|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
Som den bästa tjänsten skriver "går för äkta hattrick".
|
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Det håller jag med om, absolut. Både Timo och Björken är i min värld, mycket duktiga. De andra i gänget känner jag inte till, var själv en stor fan till den bortgångne Dajmen, och Affe som i mina ögon alltid har varit kungen.
Håller absolut Tim0 högst av de som jobbar där. Men för det mesta är det JAG, som är BÄST, alltid strax före inlämning har jag det hela klart för mig, ja, när jag tänker på det så är jag, bäst just då. Sen börjar loppen, och då, blir det oftast fel... tyvärr. Nåja, man hade väl inte spelat i snart 40 år om det bara gått dåligt. Toppvinsterna har legat runt 300k, har tagit flera sådana och många strax under det, under dessa år. Men den stora väntar jag fortfarande på. Men vänta bara, på lördag tar jag den...... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
Jag spikar Windy Ways och Tekno. Funderar även på att chansspika Traveling Man. Tror den håller spets och därifrån vet alla vad den kan. JA, jag vet skor på ett stort minus men trots allt är de nöjda med balansen de körde senast. Däremot var det en sulky som inte passade och hästen slog sig i starten pga det. Nu tillbaka till tidigare vagnen om de får låna en av Per. SÅ sölig ut som den var sist, är den inte riktigt även om den tappat startsnabbhet med ålder och än mer med skor. Jag tror det kan gå vägen med sos nu om de får rätt vagn så han slipper slå sig. Borde gått framåt med senaste loppet och möter inte några överdjur.
|
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Ställningen för Traveling Man är just det, spelvärde om det går vägen med spets och slut. Den är streckad på 17 % nu, tror On Hold (17%) knallar om rejält imorgon. Lycka till!
|
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
...
Senast redigerad av biddybye den 2016-01-29 klockan 22:05. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
Helt plötsligt blev det svåranalyserat. Statistiskt har TM och FCG spetsat 31% av sina starter med öppet spår, TM har gjort 67 starter o FCG 55 med öppet spår. Spets är inte allt, men mycket viktigt i guld. Jag garderar, minst 4 hästar FCG är en av dem. |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nej det kan inte vara en indikation på att han förlorar imorgon. Man måste se till vad han har mött och vad han möter imorgon. Han möter skit imorgon och i vanliga fall möter han eliten. Bara att spika och gå vidare. Under 50% är han spikbar och över detta så måste han garderas
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
|
||