|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
Jag tycker On hold är hästen i loppet. Jäkla löpskalle på den och hur stark som helst. Jag tror den pressar Travelling Man sönder o samman om Jakobsson låter honom gå ordenligt.
|
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Siktar på två spikar. Väljer just nu mellan Tekno Odin, Ed You och Digital Archive. Lutar åt de två första.
Har även övervägt Windy Ways och Linslusen. Men har bestämt att gardera dem. Vad tycker ni? |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
ed you känns ju i alla fall i min bok tämligen kall till 55% när Bergh uttalar sig som han gör o hästen dessutom har ett bakspår.
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banned
|
Citat:
Eller kommer någon annan att offra sig? Jag tror att FC MJ får vara väldigt glada för en tredjeplats, fullständigt utlämnad till vad andra kuskar hittar på... |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Stänkarn håller stilen, alltid, år efter år.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Lindgrens plan med 3 FCG är rygg på 1 Travelling Man. Om Bergh hakar på den ryggen med 9 Ed You, så försöker Erik ladda för att släppa alternativt få rygg Travelling Man. Därför är det inte klart hur hårt Erik laddar från start i morgon. Största anledningen att spika Ed You är väl att Bergh låter ointresserad samtidigt som han låter helnöjd med 7 Digital Archive i avd 6. Jag tror på 7 On Hold och spikar.
|
|
|
|
#84 |
|
Ingen Björn, Örjan eller Erik med. Vilken bajsomgång.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Kallblodslopp är bland det lättaste och roligaste att tippa när dom får vara med.
|
|
|
|
#86 |
|
Tänkte länge stå över spel till Bergsåker, första känslan
var jackpot och favoritomgång, med ett vinsttak som på Axevalla senast. När det sedan visade sig att Windy Ways och Ed You (klassen bättre än motståndet) dragit skitspår så finns en liten strimma av hopp, för vält. Tekno Odin som är klasser bättre än motståndet, grymt gynnnad av körspö, lär växa till favorit på totomaten inför start till avd 2. Ofattbart att ekipaget är andrahandare på insatsfördelningen. Då de mer kunniga spelarna lämnat in strax före spelstopp har skillnaden i procent minskat betydligt, allt annat vore en sensation. Personligen tror jag alla dessa tre vinner, men hoppet om vält står till 40 m tillägg/kallblod/kort distans/tveksam insats senast ( Tekno Odin ). Sto/spåret/Silverdivisionen när det gäller Daniels järnmärr. Ed You som lär vara ännu bättre efter ett lopp i kroppen, som höll undan för OTP efter 5 månaders bortovaro/drog ett surspår. Dessa små halmstrån av hopp om vält, gör att jag dristar mig till att göra ett system, även om all logik säger att dessa 3 nämda hästar vinner de 3 första avdelningarna lätt. Bolaget har migrerat till Frankrike under helgen och lägger spelet i de franska poolerna. Bergsåker får inte en krona, då det luktar fränt av jackpot. Jag som är den enda som blir kvar i Sverige, lirar för vält och kommer jaga spikar där kollektivet garderar, då jag är fullständigt ointresserad av skitutdelningar under 6 siffror. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Det enda som känns säkert när det gäller dessa
tre omfångsrika herrar; är att siktar mot samma utgång som Dajmen. Låt oss hoppas att de lyckas kränga stalltips, så att det får ihop till sina spelpengar, fram till dess. Sällan har jag väl sett några missköta sin hälsa som dessa herrar, dock i gott sällskap med Ögat. Rör på er för h....! Vem hade inte unnat Anders att få njuta segerns sötma, mer än några futtiga timmar, efter ett livs- långt travtippande. Så j... sorgligt och onödigt. |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
|
|
|