|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Banned
|
Citat:
Magnus J platsar inte i någon av dessa två kategorier. Men sure, får han en invändig löpning i tredje invändigt eller har en överlägsen häst som får överta spets in i första sväng så kan han absolut vinna. Men så såg inte scenariot ut idag, i det aktuella loppet. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nu måste Nancy America vinna nästa om åttan ska sitta. Vet dock inte hur den har värmt eller vilken form hästen har.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Aslan mycket fint intryck i skymundan. Men som sagt, Haugstad hamnar aldrig rätt på det.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nancy America har i princip gått barfota hela karriären, förutom första starten hon gjorde i livet, då vann hon med skor.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
DD spelar rank 1-3 båda loppen brukar ju gå hem då dd aldrig kanar iväg
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
All in på Unice Sisa nu -gillade vad jag såg näst senast på Lunden...
|
|
|
|
|
#82 |
|
Stallkörning? Nehej!
|
|
|
|
#83 |
|
Det var ju ingen form alls på Flemmings. Spik på ettan i sista, men nu kan det ju bara bli sjuor då jag bara fått in en U-häst.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banned
|
Avklädd. Fullständigt avklädd. Kunde ingenting och kusken var inte på plats för att tävla. Trodde att de skulle köra loppet i halsen på honom, förstås.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Aptrist omgång. Jag har 1 rätt efter sju lopp.. Det enda som är sämre är väl ATG:s livesändning som får Janne Boklöv att blekna.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
2 eller 3 för 7 rätt på ett litet system åkte på Beppe am........men större chans att DD sitter då det sällan smäller på DD
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
2, 4, 5 i en tvilling nu... Skitdag!
|
|