Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-31, 15:59   #46
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Hoppas verkligen på en smäll utanför topptrion.

Erik Svensson - kör nu så ré ryk...!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 16:06   #47

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2368
Standard

Jepson har form idag!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 16:09   #48

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Så jäkla tråkigt när alla utmanar för sent, om dem ens försöker. Hade det varit Örjan upp på 12 idag så hade det säkert sett annorlunda ut. Jag avskyr verkligen Magnus som kusk, han gör inte många rätt, typ, någonsin Va likadant med April.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 16:13   #49

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Kan en svensk domstol döma en "svensk" som med nackskott avrättar människor i Syrien. Då borde svensk hästsport döma Kolgjini till livstids avstängning för misshandeln av Dante Boko på Vincennes. Jag mår illa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whaton (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 16:16   #50
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Ärligt, Han vinner med 10-15m, ändå gnäller vissa ,sjukt.
Hehe, måste vara underbetyg på Sharps som travsajt när man klassar ner sådana fina kuskar som Ingves och Magnus Jakobsson och Ulf Olsson! Hoho!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 16:17   #51

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Kan en svensk domstol döma en "svensk" som med nackskott avrättar människor i Syrien. Då borde svensk hästsport döma Kolgjini till livstids avstängning för misshandeln av Dante Boko på Vincennes. Jag mår illa.
Det är väl ingen nyhet hur han kör med sina hästar? Har alltid tyckt att karln är osympatisk och för egen del får han gärna ta sitt pick och pack och dra till grodätarland för gott.
SO (+1)
Gammal 2016-01-31, 16:18   #52
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jepson har form idag!
Ja, betydligt bättre insats än när han tokbrände med Bula Bula Am på V86 för några veckor sedan...
Gammal 2016-01-31, 16:34   #53
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Hehe, måste vara underbetyg på Sharps som travsajt när man klassar ner sådana fina kuskar som Ingves och Magnus Jakobsson och Ulf Olsson! Hoho!!
Underbetyget på Sharps är väl när man klassificerar Peter Ingves och Magnus Jacobsson som "fina" kuskar. Om det är nåt annat än utseende du avser...

Men jag förstår ditt resonemang. Du brukar ju påstå att OAL är en av sveriges vassaste kuskar, trots all tillgänglig statistik, inte så mycket att orera kring...
Manprinsen (+10)
Gammal 2016-01-31, 16:36   #54

Shooters avatar

Sharp$: 39619
Standard

Kör en rak DD: 9-15. Svåra spår, men vad fan ...
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 16:43   #55

Manprinsens avatar

Standard

Kung Johnny kör som en Gud idag, på tal om kuskar.
Spikade Neon men trodde aldrig det skulle gå.
Gammal 2016-01-31, 16:48   #56

Shooters avatar

Sharp$: 39619
Standard

Dubbeljackpot på lördag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 16:51   #57
SO

SOs avatar

Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Underbetyget på Sharps är väl när man klassificerar Peter Ingves och Magnus Jacobsson som "fina" kuskar. Om det är nåt annat än utseende du avser...

Men jag förstår ditt resonemang. Du brukar ju påstå att OAL är en av sveriges vassaste kuskar, trots all tillgänglig statistik, inte så mycket att orera kring...
haha, kul diskussion! Vi skulle haft en egen sidan där man kunde döma eller berömma kuskarna!" Vilken aktivitet det skulle bli där. Ove A är naturligtvis min idol, hans styrningar , spec av kallblod, är överlägsen och karln blev snabbt en penningmaskin för mig då han kom hem från jordenrunt resan för en del år sedan. Men Ove ställer upp för kreti och pleti och får ofta köra en del odugliga hästar åt amatörer - obs utan att gnälla. 2015 var ett bra år och han ligger väl bland dom 15 bästa i landet nu. T,o,m Anders Lindqvist säger att Ove A är värstingen på kallblod . Givetvis vill jag ha honom för mig själv och gläds att andra inte delar min åsikt!! Gokväll
hammering (+3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 17:00   #58

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2713
Standard

Lirar vinnare på baggen CC Queen i avd 7.

Missade inlämning idag på V7, vilket var
dagens bästa affär.

Sås med pisk på CC Queen till ett ok odds.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 17:01   #59
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
haha, kul diskussion! Vi skulle haft en egen sidan där man kunde döma eller berömma kuskarna!" Vilken aktivitet det skulle bli där. Ove A är naturligtvis min idol, hans styrningar , spec av kallblod, är överlägsen och karln blev snabbt en penningmaskin för mig då han kom hem från jordenrunt resan för en del år sedan. Men Ove ställer upp för kreti och pleti och får ofta köra en del odugliga hästar åt amatörer - obs utan att gnälla. 2015 var ett bra år och han ligger väl bland dom 15 bästa i landet nu. T,o,m Anders Lindqvist säger att Ove A är värstingen på kallblod . Givetvis vill jag ha honom för mig själv och gläds att andra inte delar min åsikt!! Gokväll
Förstår inte ditt inlägg. Vi pratade om duktiga kuskar. Sådana som får ut mer av hästarna än vad förutsättningarna indikerar. Kuskar som kör för vinst trots att de inte är favoriter.

Jag vet att du dyrkar OAL, FBL, JW och HS. Men ärligt, antal vinster på V75 och V86 de senaste 10-15 åren talar sitt tydliga språk. Att de kan härja runt på skitbanor i Norrland betyder ju inte ett smack när de ska ut bland de stora grabbarna. Eller, iaf inte om man tolkar statistiken.

Men fortsätt du gärna att spika OAL på V75 och V86.

Vi andra tackar och tar emot.
Gammal 2016-01-31, 17:05   #60

Manprinsens avatar

Standard

Fy fan vilket jävla lallande. Jag spyr på ALLA.
Svara

Ämnesverktyg

td