|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Banned
|
Hoppas verkligen på en smäll utanför topptrion.
Erik Svensson - kör nu så ré ryk...! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Så jäkla tråkigt när alla utmanar för sent, om dem ens försöker. Hade det varit Örjan upp på 12 idag så hade det säkert sett annorlunda ut. Jag avskyr verkligen Magnus som kusk, han gör inte många rätt, typ, någonsin
Va likadant med April.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kan en svensk domstol döma en "svensk" som med nackskott avrättar människor i Syrien. Då borde svensk hästsport döma Kolgjini till livstids avstängning för misshandeln av Dante Boko på Vincennes. Jag mår illa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whaton (+10) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Det är väl ingen nyhet hur han kör med sina hästar? Har alltid tyckt att karln är osympatisk och för egen del får han gärna ta sitt pick och pack och dra till grodätarland för gott.
SO (+1) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banned
|
Citat:
Men jag förstår ditt resonemang. Du brukar ju påstå att OAL är en av sveriges vassaste kuskar, trots all tillgänglig statistik, inte så mycket att orera kring... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Kör en rak DD: 9-15. Svåra spår, men vad fan ...
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Kung Johnny kör som en Gud idag, på tal om kuskar.
Spikade Neon men trodde aldrig det skulle gå.
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
hammering (+3) |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Lirar vinnare på baggen CC Queen i avd 7.
Missade inlämning idag på V7, vilket var dagens bästa affär. Sås med pisk på CC Queen till ett ok odds. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banned
|
Citat:
Jag vet att du dyrkar OAL, FBL, JW och HS. Men ärligt, antal vinster på V75 och V86 de senaste 10-15 åren talar sitt tydliga språk. Att de kan härja runt på skitbanor i Norrland betyder ju inte ett smack när de ska ut bland de stora grabbarna. Eller, iaf inte om man tolkar statistiken. Men fortsätt du gärna att spika OAL på V75 och V86. Vi andra tackar och tar emot. |
|
|
|
|
|
|
|