|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
som vanligt när man förlitar sig på Örjan blir de fiasko. Panoramic på Jägers... Känns inte bra alls, fan va korkat av mig o spika...
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Nu jävlar Söderkvist, kom igen för helvete!!!
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Dagens försök efter sedvanligt pusslande:
1: 1 2: A 2,4 B 1,3,12 3: 12 4: A 12 B: 1,2,11,13,14 5: A 3 B 4,5,6 6: A 1 B 6 7: A 3,4,5 B 2,6,11,12 Minst en A i lopp 5/6 och minst 2 A i 2,4,7 12 i andra ramlade med utan att jag riktigt visste det. Och i sjätte fegade jag ur och bytte plats på 1 och 6 i sista sekunden. 9 i sista åkte bort på kuskbytet. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Booooooooooom!!
4% och streckad på fyra häst.... Rekad och klar!
|
|
|
|
#156 |
|
Varför kör inte Stefan mer resolut från start?
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Örjan hade rubbet kvar, men de lyckades tyvärr hålla honom fast ordentligt. Inget snack om vem som vunnit annars.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Skön start!!!
Ändrade mig i sista stund från spik på nelle till gardering! ![]() Synd för Adrian att Bergh måste trycka till... |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Tack Fulsprit för den!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Kolgjinis är då världsmästare på att köra i spets med hästar som inte duger för att sedan falla tillbaka på upploppet. Men det kanske känns som en seger ändå?
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Gött mos! Den satt fint - tyvärr "bara" vinnare då jag inte hann spela V75... Vilket odds!
|
|
|
|
|
#163 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Kuriosa: Vinnaroddset på Mr Arkansa Rose var på pricken det för tvillingen med Panoramic - 15.91...
|
|
|
|
#165 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|