|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Vem/villa kör ist för Takter?
I vanlig ordning svårt få ihop det. Men lite tankar: 1: Tror det blir spik på favoriten. Allt talar eg för och svårt hitta spikar i övrigt. 2: gillar inte Bergh men den är väl förstastreck. Har dock en känsla för Örjan här. 1,3 räknas med spännande utrustningsändringar. 12 är skrällen men tveksamt om den ryms inom ramen. 3: Spik DTT. Ser fler scenarier där den vinner än inte. Mest rädd för äckel-Bergh som baissar. Och lastar? 4: hopplöst lopp. Varit inne på fördel tillägg och såg att sjödén skrev samma sak. Tar alla där och vill inte spricka på ostreckade 11 som är etta i turordningen. Kompletterar med favoriten där fram. 5: lutar åt lås på 3,4,5. Märkligt nog skrev statistik-Jens inte som han brukar om att det är fördel de äldre i klassII. Fast de yngre är mest streckade. 6: tycker Björn låter lurig på 6 och den har blivit förstahäst för mig. Favoriten streckad därefter liksom 8,9. 7: Massa roliga skrällbud och lockande storgardera. Men samtidigt kanske inte rationellt när bästa hästarna har fått bästa spåren. Vill dock ha med 12 som ostreckade. Rank: 3,5,4,2 |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Atg har inte ändrat Takters styrningar än, har han frisknat till eller hur när spel stopp får ändringen göras ?
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Känns meningslöst att ranka loppen med Takters styrningar innan man vet vem som kör i stället.
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Söderkvist kör väl med all sannolikhet Diotima F. och Ola Samuelsson tror jag sätter upp sig själv. Lars I Nilsson svårare att gissa, tror inte Ludde är på plats som nog hade kört annars, kanske Sebastian M Nilsson får chansen på alla. Bara gissningar, håller med att det är riktigt dåligt att ingen info har kommit.
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Rico leejs kan va en chans spik idag
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Har också haft en ruggig feeling för 12 Dreams take time hela veckan.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Hej grabbar!
Är lite dåligt påläst. Hoppas på ett par riktigt bra vinnarspel. Vem utav er är det som svarar? http://www.bilddump.se/bilder/201602...6.71.79.35.JPG Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trav365 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Stefan Söderkvist kör 1 Diotima F i avd 5.
|
|
|
|
#72 |
|
Peter Ingves kör Usain Colt i avd 2 och Handsome Knight i avd 7. Christoffer Eriksson kör Barracuda River i avd 3
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
Då liksom sist såg den ut som en retad tiger bakom hästar men vid fritt agerar den som den snabbloppare på orten den är! Den har som bäst vunnit på 13,6 över 2140. Ska den sänka en sekund helt plötsligt? Nej jag förstår inte.... Om du är delägare i hästen eller på annat vis har engagemang i den (tolkar nästan det på din reaktion) får du ursäkta men jag tycker den är kraftigt överskattad tack vare unghästframgångarna...
Emeffeff (+3) Senast redigerad av doob den 2016-02-06 klockan 11:39. |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tjena, Dammsugit och skurat golven, nu är det bara att invänta dagens äventyr, bästa spiken (enligt mig) V75-6 Nummer 1. Countrygirl Ås ,hade för ett antal år sedan andelshäst hos Claes (Garlic Broline) känns precis nu som då spets och slut.
spik nummer 2, Nahar V75-3 . Robert får ställa på och köra i tid. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|