Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-09, 11:32   #16
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bet365 för er som kan spela. Källa aftonbladet

Lord Rocket 20 ggr (Unibet 7,50).

Freia Bear 20 ggr (Unibet 9,00)

Annars var det tunt med intressanta förtidsodds hos dom vad jag kunde se.
Du som har bra koll. Vet du vid vilken tid oddsen släpps att spela på? Ligger ute på Bet365 men inte Unibet ser jag. Finns de förresten online att se på Aftonbladet (länk?) eller är det bara i papperstidningen?
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 11:50   #17
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Du som har bra koll. Vet du vid vilken tid oddsen släpps att spela på? Ligger ute på Bet365 men inte Unibet ser jag. Finns de förresten online att se på Aftonbladet (länk?) eller är det bara i papperstidningen?
Tror bara oddsen finns i papperstidningen. Papperstidningen kan man ju dock läsa i paddan eller telefonen sedan länge om man har deras premiumtjänst som inte kostar mycket. Det har jag och läser tidningen den vägen.

Bet365 släpper alltid oddsen kl 10 på onsdagar och fredagar. Det vet alla och därför feloddsen sänks efter 1-3 sekunder så man måste vara oerhört snabb hos dom om det finns något som sticker ut.

Unibet är mer opålitliga vad gäller tiden oddsen släpps. Har för mig att dom brukar komma vid 13 tiden på onsdagar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 12:34   #18
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Jag kollade just de oddsen på bet365 när de släpptes, men såg 10 ggr på Lord Rocket och 8.50 på Freia Bear direkt.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 12:35   #19
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2508
Standard

Volontary Simplicity ska inte gå i spets idag efter tränarens önskemål, Ingves kanske känner annorlunda men det finns OS på Åby.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 12:40   #20
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Volontary Simplicity ska inte gå i spets idag efter tränarens önskemål, Ingves kanske känner annorlunda men det finns OS på Åby.
Var läser du?

Hittade nu:
"2 Volontary Simplcty (Peter Ingves) är allt bra med men har absolut inte gått några farter. Jag ligger lågt och vill absolut se henne i ryggar. Gissar att det saknas tryck i henne. Även om hon känns ruskig i jobben", säger Marcus Jönsson.

"Har fått en planerad paus och tränat helt okej, men det kommer säkert att fattas lite. Hon är lugnt tagen. Jag vill inte se henne i ledningen, kommer i alla fall att säga det till kusken. Vi kör med skor och jänkarvagn, helt borta är hon väl ändå inte men lite lågt vill jag ligga", säger Marcus Jönsson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Groknak (+5)

Senast redigerad av Emeffeff den 2016-03-09 klockan 12:54.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 12:43   #21
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Gör en konfundersam minst sagt, kanske får backa från den spiken. Nån som vet om Marcus Jönsson brukar ligga lågt?
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 13:00   #22
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Jag kollade just de oddsen på bet365 när de släpptes, men såg 10 ggr på Lord Rocket och 8.50 på Freia Bear direkt.
Jag rekommenderade en god vän som får spela där att lägga en liten slant på dom två. Han fick in 50 kr på Lord Rocket till 20 ggr men när spelet skulle läggas på Freia Bear var oddset redan raserat. Eftersom feloddsen bara är spelbara några sekunder gäller två saker

1. Välja det spel man bedömer som bäst först.
2. Från kl 9.59.50 trycka på uppdateringsknappen minst varannan sekund. När oddsen väl släpps kan det ta bara några sekunder innan dom raserats. Det beror som jag skrev på att alla vet när oddsen släpps och därför sitter det säkert hundratals kunder och ska spela på samma hästar samtidigt. Det säger ju då sig själv att deras programvara också justerar oddsen neråt väldigt snabbt när så många lägger spel samtidigt på samma häst i ett lopp.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 13:38   #23
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag rekommenderade en god vän som får spela där att lägga en liten slant på dom två. Han fick in 50 kr på Lord Rocket till 20 ggr men när spelet skulle läggas på Freia Bear var oddset redan raserat. Eftersom feloddsen bara är spelbara några sekunder gäller två saker

1. Välja det spel man bedömer som bäst först.
2. Från kl 9.59.50 trycka på uppdateringsknappen minst varannan sekund. När oddsen väl släpps kan det ta bara några sekunder innan dom raserats. Det beror som jag skrev på att alla vet när oddsen släpps och därför sitter det säkert hundratals kunder och ska spela på samma hästar samtidigt. Det säger ju då sig själv att deras programvara också justerar oddsen neråt väldigt snabbt när så många lägger spel samtidigt på samma häst i ett lopp.
Känns som en shortcut till limitering att spela på såna utstick som korrigeras på några sekunder.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 13:45   #24
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Känns som en shortcut till limitering att spela på såna utstick som korrigeras på några sekunder.
Ja tyvärr. Bara signaturen spiken som slipper limiteringar hos nätbolagen trots att han drar in jättepengar hos dom på sina travspel år efter år.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 13:55   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 880
Sharp$: 37895
Standard

Som tur är så ska jag ingenstans ikväll, utan kan läsa på ordentligt. Det ser ut att behövas pga. alla frågetecken. Det börjar luta åt att Digital Control vinner första. Man får kolla värmningen så att den är på rätt humör.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 14:10   #26
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 100
Sharp$: 6152
Standard

Spännande omgång. Tycker att andra loppet är lurigt. Känns som man borde spika 2 eller 3. All logik talar då för 2, bättre häst, kusk och tränare. Men frågan är hur mkt de egentligen utmanar 3 som redan är igång..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 14:21   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 880
Sharp$: 37895
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Melanders kommentar om Stirling Cheer i Expressen är inte direkt ett avslag.

Stirling Cheer (V86-8)
Ojämn men kan blixtra till, blir det överpace = fördel. Utrustning: Eventuellt helstängt huvudlag, eventuellt utan framskor.
Nja, inte direkt. Tar jag med någon av dem så blir de Bella.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 14:25   #28
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Spännande omgång. Tycker att andra loppet är lurigt. Känns som man borde spika 2 eller 3. All logik talar då för 2, bättre häst, kusk och tränare. Men frågan är hur mkt de egentligen utmanar 3 som redan är igång..
Facile Boko behövde lopp i fjor för att prestera. Årsdebuten då var inte imponerande när den blev trea mot skrala Norrlandshästar i Bollnäs spelad till 1,10. Tycker inte det låter som att den är vässad direkt för att prestera i årsdebuten i år heller.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 14:28   #29
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 100
Sharp$: 6152
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Facile Boko behövde lopp i fjor för att prestera. Årsdebuten då var inte imponerande när den blev trea mot skrala Norrlandshästar i Bollnäs spelad till 1,10. Tycker inte det låter som att den är vässad direkt för att prestera i årsdebuten i år heller.
Är inne på samma spår och sitter just nu med spik på 3. Känns väl sådär utifrån kusk..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 14:30   #30
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Galactica kommer nog bli streckfavorit innnan spelstopp. Kommer nog spika ändå.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td