Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-09, 15:11   #31
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Hola!

Tycker att man inte får glömma bort 4 Red Hot Metalimo i avd 3 Väldigt låg klass på detta lopp och då är spets oftast ett vinnarkoncept. När man ser vem som sitter bakom hästen är det väl ändå givet var denna häst hamnar i loppet? (Spets eller galopp :P )

Ludde brukar oftast köra lagom hårt (onödigt hårt?) så det kan bli svårt för hästarna i bakspår att ta något.

Tycker som sagt att den är intresserad när den nu är femtestreck och på 8 %. Lycka till Sharp$are!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 15:17   #32
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Gör en konfundersam minst sagt, kanske får backa från den spiken. Nån som vet om Marcus Jönsson brukar ligga lågt?
Jag har ju själv låst upp mig i förväg den här omgången vad gäller loppet, som ovan beskrivet.

Om du kör gardering av loppet så har jag lite tankar.

Det är många som förordar 5 Hanna Banker. Det är ju bekant för alla som följer travet, vilken högstanivå hon har.
Först tyckte jag att intrycket var lite sådär i första starten regi Flemming senast. När jag kollade om loppet är känslan att hästen gick bra. Det var bra fart i loppet när hon försökte i tredjespår hela sista halvvarvet. Det är svårt att ta placeringar då.
Lurig på Flemming!


En häst som är mer svår att veta högstanivån på är 6 Wiclet Hanover.
Hästen har en härlig utstrålning och är på väg uppåt i form.
Vid Halmstadvinsten sade Olof i segerintervjun att hästen egentligen var i stort behov av lopp.
Senast på V75 såg Wiclet riktigt fin ut som instängd hela upploppet ned. Hon följde med till synes lätt.
Jag har lite på känn att den här kan vara klart duglig.

Till 4% tycker jag att hästen ska provas vid gardering idag. Jag gillar ju spel på hästar som flaggar för att det kan finnas någonting hämta via totoluckan, redan nu till låg %.

Får vi se en "Leader Tom-sköljning" ifrån Olof med häst denna afton?

Ta en titt i arkivet på senaste starten och skapa dig en egen uppfattning.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 15:18   #33
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2506
Standard

Pratade med Veijo idag och han lämnar klart avslag på Sahara Renegade om nu någon var på väg att strecka denna. Han lät dock uppåt på en han hade till start lopp 4. Inte kikat närmare men kanske något för vinnar/tvillingspelarna
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 16:24   #34
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Facile Boko behövde lopp i fjor för att prestera. Årsdebuten då var inte imponerande när den blev trea mot skrala Norrlandshästar i Bollnäs spelad till 1,10. Tycker inte det låter som att den är vässad direkt för att prestera i årsdebuten i år heller.
Normalt sett tycker jag det är vettigt att kolla hur hästar presterat efter uppehåll tidigare, men det kräver att man ser loppen också. Facile Boko var tvåa (inte trea) i loppet på Bergsåker (inte Bollnäs) som du hänvisar till och gick utvändigt om Collins hela vägen när hon "inte presterade". Veckan efter vann hon med 6 längder (på Bollnäs!). Så den teorin får du nog revidera.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 16:25   #35
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

contrygirl ås bra spurtare ..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 16:26   #36
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Dessutom är det knepigt att göra sådana jämförelser med unghästar. Hinner hända mycket med hästarna under tre- och fyraåringssäsongen.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 16:31   #37
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57328
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Pratade med Veijo idag och han lämnar klart avslag på Sahara Renegade om nu någon var på väg att strecka denna. Han lät dock uppåt på en han hade till start lopp 4. Inte kikat närmare men kanske något för vinnar/tvillingspelarna
Fråga honom om möjligt om hästarna på lördag. Av det lilla jag läst hittills vankas det skoryck och uppåt i intervjuerna på både Lovely Sky (Veijo skoryck på en Love you avkomma, mmmmm) och Mr Chicago (preparé sist). Ingen av dom blir nog så hårt spelade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Groknak (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 16:57   #38
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Dubbelt skoryck aviserat på Return To Sweden! Synd att det är kuskbyte bara, Uhrberg är vass på att "köra på klockan". Låser förmodligen detta loppet på 1 och 8 med förhoppningen att Håkan K Persson kör i spets som han brukar göra.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 17:00   #39
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gooner00 Visa inlägg
Danmarks bästa kusk, Birger Jörgensen, åker till Gbg för att köra en häst. Klart som korvspa' att det handlar om en toppchans. Jag spikar utan å blinka
Jag instämmer det blir min spik i omgången, ser att jag får medhåll av spelvärde som har den som kompletterande spik (galactica mest spelvärd)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 17:25   #40
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Elvira Diablo, 70%! Visst en riktigt bra häst, men den är ju inte överlägsen motståndet.

Tre Melanderhästar i loppet, kan det bli tempo? Jag hoppas på detta och garderar...

För övrigt en väldigt knepig omgång. Känns inte som att det finns så "säkra" spikar. Känns som hög utdelning ikväll, men man har ju haft fel förut.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 17:42   #41
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Elvira Diablo, 70%! Visst en riktigt bra häst, men den är ju inte överlägsen motståndet.

Tre Melanderhästar i loppet, kan det bli tempo? Jag hoppas på detta och garderar...

För övrigt en väldigt knepig omgång. Känns inte som att det finns så "säkra" spikar. Känns som hög utdelning ikväll, men man har ju haft fel förut.
Blir väl som vanligt, 5 favoriter, 1 andrahandare och 2 åsnor. Utdelning på ett par hundra lax...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5), keewa124 (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 17:57   #42
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Otroligt att se Conrads Elsa och Wingait Ida till en sådan låg procent den senare är ju grym barfota runt om några som inte har gjort sin läxa i det här loppet.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 18:00   #43
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Otroligt att se Conrads Elsa och Wingait Ida till en sådan låg procent den senare är ju grym barfota runt om några som inte har gjort sin läxa i det här loppet.
Stefan Persson från spår 11 på 1640m på Åby känns som allt över singelprocent är överspel.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 18:03   #44
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 18:14   #45
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Stefan Persson från spår 11 på 1640m på Åby känns som allt över singelprocent är överspel.
Är inte så säker på det tre ben i mål tack var den vassa speeden.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td