|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Fantastiskt!
Hade garderat men inte med 7:an men det tar jag gärna efter den fina stallkörningen! |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
HUR FAN I HELVETE TÄNKER CP-ULF!!??
Seriöst!! Är han svagbegåvad?? STORFAVORITEN från samma stall sitter invändigt, dom kommer bakifrån och han GARANTERAS andra ut men väljer tredje in!!? Den jäveln måste ha en jävla skruv lös!! HUR FAN TÄNKER HAN???
|
|
|
|
#63 |
|
Haha Kerstin klädde av Daniels miljonimporter...
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nån förlora just 40 lax, vi andra sprack bara på v86
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
2an sämst. Varför inte ta upp, träna armarna mer , sluta försöka ge WH ett drömlopp. Sen skulle Jörgen gå ut före WH där. Den var ju bara kass
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
HA ha...inte för att man streckat 7:an , bortkörning av 1 Boston...lite patetiskt när det är amatörerna som kör för att vinna...
Citat:
Senast redigerad av Lazze den 2016-04-13 klockan 20:37. |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
själv klart 7 ska vinna när alla detta kusk idioterna vill låsa loppet och stall körning blev glad att dem förlorade inga stall körning mer
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ska bli intressant att höra varför den hoppade.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Självklart är man kvar! Synd dock att sexan inte höll undan, men 0.6% får man väl ändå tacka för.
Aldrig har en helgardering varit mer självklar i min bok...
|
|
|
|
#74 |
|
Årets i särklass sämsta styrning!!! Vad var det för fel på rygg i storfavoriten med 700 kvar????? Jösses, morsan hade sett det bättre
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
ALLVARLIGT? Det är fan i mig snäll jämförelse med att Ronaldo skulle ta en brakfylla före en CL-final, snöra på sig slalompjäxorna och knulla tränarens fru innan!! Ungefär lika otroligt som Hudik-Ulfs tänk....
|
|
|
|
|