Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-13, 21:45   #166
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 844
Sharp$: 37826
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
När Westholm rycker skor då skall man vara med det har Fernlund sagt.
Den hade aldrig vunnit om inte samtliga tre norrbaggar med chans kört sönder sina hästar. Nu fick den ju allt serverat.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 21:53   #167
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 211
Sharp$: 57321
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Den hade aldrig vunnit om inte samtliga tre norrbaggar med chans kört sönder sina hästar. Nu fick den ju allt serverat.
Men den hade inte vunnit med skor. Det var ju enormt snack om den den gången den tävlade barfota för första gången och rekordsänkte typ två sekunder i tidigare regi. Det är en 2 procentare det handlar om och då krävs både flyt med loppet och Max balans oftast. Den kommer nog aldrig ha det spelvärdet igen som den hade idag. Westholm sa också inför debuten i hans regi typ "inget för spelarna idag, men vänta bara till vi rycker skorna på den". Det var dock inget aviserat sådant i intervjuerna igår.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 21:55   #168
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 844
Sharp$: 37826
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men den hade inte vunnit med skor. Det var ju enormt snack om den den gången den tävlade barfota för första gången och rekordsänkte typ två sekunder i tidigare regi. Det är en 2 procentare det handlar om och då krävs både flyt med loppet och Max balans oftast. Den kommer nog aldrig ha det spelvärdet igen som den hade idag. Westholm sa också inför debuten i hans regi typ "inget för spelarna idag, men vänta bara till vi rycker skorna på den". Det var dock inget aviserat sådant i intervjuerna igår.
Nej, den hade inte vunnit med skor och den hade inte vunnit barfota om de inte kört loppet åt Westholm. Konstigt lopp där alla tre körde om ledningen i början. Tekno Odin borde ju bara ha lagt sig bakom när han visste att han inte skulle komma förbi.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 22:07   #169
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Den hade aldrig vunnit om inte samtliga tre norrbaggar med chans kört sönder sina hästar. Nu fick den ju allt serverat.
Du såg väl hur fint han placera den från start.Var min vinnare direkt idag då jag väntat på skorycket och det var avgörande att dom vann loppet.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-14, 00:39   #170
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 1428
Standard

Ja men grattis då måste du ju haft minst sju rätt för är man så vass så missar man aldrig i första så då går det inte och missa sju minst ! snyggt spelat !
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-14, 10:07   #171
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 844
Sharp$: 37826
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Du såg väl hur fint han placera den från start.Var min vinnare direkt idag då jag väntat på skorycket och det var avgörande att dom vann loppet.
Ibland måste man ha tur och det gäller i högsta grad i travspel. Jag känner inte till någon spelare som på förhand kunnat räkna ut att de tre bästa hästarna i fältet skulle tokköra mot varandra i Elitloppstempo. Tror aldrig jag sett det tidigare i ett kallblodslopp. Westholm körde väl för en placering bakom dem, men fick rena bjudningen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-14, 18:37   #172
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

WILD HONEY


Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Är nog säkert jag som inte kan läsa den formidabla informationen, men kan inte läsa ut av den om Wild Honey gått över am? fattar inte att det framgår?
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td