|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Banned
|
Borde jag nämna att jag hade ett litet "tyngre" vinnarspel på 9 Diotima F? Så jag är just nu väldigt glad att inte René lyckades nosa ut....
![]() Jag vet att det fanns en liten diskussion inledningvis idag, huruvida en omgång är spelbar eller inte. Men jag vågar nog påstå att det i varje omgång, alltid finns en eller ett par spelobjekt som ger minst 5000-10000kr tillbaka, med ungefär samma insats som "normalspelaren" gör på det stora streckspelet. Utan att behöva "slumpa" in barfotainformation eller utrustningsändringar. Min V86a körde ihop sig redan i första avdelningen idag men jag tror att jag kommer att vara rätt nöjd med onsdagen i alla fall. Lycka till med DD nu! |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Man hade i alla fall rätt tidigare idag att det var en iskall omgång spelmässigt idag. Nu är det paus i stormatchen i Madrid så ska passa på att titta på de fantastiska dd loppen. Ska kolla de andra loppen senare.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
provar en skrällbetonad rak dd ikväll.
2 mot 3 |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Fan så fin han är Nuncio, som en tavla...
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Återigen, älskar Björn för att han tävlar! Det är lite si och så med det på många kuskar.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Nuncio lär väl inte torska. Så det "måste" skrälla i DD-1. Får bli, 4,12-1
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Banned
|
F-n också....måste spela emot...
Avd 1: 1 Takethem 2: 1 Nuncio 1 x 500,00 kr = 500,00 kr. Totalt: 500,00 kr. |
|
|
|
|
|
#175 |
|
DD1. 1
DD2. 3 * 100 DD1. 10 DD2. 1 * 100 |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Lirade DD 5-1 till 11 ggr fläsket.
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Söderkvist hade då inte bråttom från start iaf.
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Banned
|
Men...varför kör Stefan S som en....f*a? Är han rädd för distansen? Hade han kört till där så hade han ju fått överta från Paramount...
Velputte! |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Zzzz. Snacka om tråkig omgång. Får hoppas på ett fint lopp nu i sista avd...
|
|
|
|
|
|
|
|