|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
spik: Avd6: Xlnt Chili Trippel 22%
outsider: Avd1: Sir Ratzeputz 13% glädjedödare: Avd4: Sandsjöns Revenue 1% |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Anser även highspeed call vara ett roligt streck framför många andra hästar |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
Platon Face förstår jag verkligen inte procenten på. Det är ett jävla skämt att han är spelad till 14-15%. Jag ger han på sin höjd 35% chans att ens hålla sig i trav. Erik, som inte ens känner hästen, bör ta sin livs lugnaste start och att Platon skulle vara 2 klasser bättre än 2,8,9 och bara svepa fältet köper jag inte. Ska man lyssna på snacket så är det en jävligt kapabel häst. Men i dagsläget så tror jag inte han vinner detta loppet oftare än 1/4 på sin höjd. Platon bedömer jag ha 10% vinstchans. Erik Sting bedömer jag ha 35% chans att vinna om han når ledningen, vilket jag tror han gör. Erik har för dåligt spår för att han ska vara en trolig vinnare. Skulle någon trycka upp tempot tillräckligt för att möra ner Erik Sting så tror jag att Erik har en bra chans. Problemet är att det inte bör finnas någon som är villig att göra jobbet i dödens på Erik Sting. 10% Copimade är sjukt. Får minst rygg ledaren och har chans på ledningen. Från bägge positioner finns det bra chans att ta ner favoriten. Kriteriefinalist förra året. Väldigt undervärderad enligt mig. Värderar till 20-25% vinstchans. Resten av fältet orkar jag inte chansbedöma i text. |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Förutom att han är ett roligt streck. Kan du ge en motivering till varför han är ett roligt streck? Vilket löpningsförlopp tänker du dig där han profiterar mer än en bra häst?
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Vad fick du för odds OLLE på nr 11 I sista V75an?
|
|
|
|
#55 |
|
doob´s spikar
Använder tre spikar idag! 8 Sir Ratzeputz som har absolut toppform! Björn Goop verkade lyrisk över formen på den kanten. Får bra lopp från åttonde volt och Björn är vaken att välja rygg ledaren på Kemas (om spets hålls) eller så drar han i högertömmen och tar sig ut per omgående. 15% är underbart bra och här tas grepp om kollektivet direkt!! Målar på som fan fram till dubbeln där jag hoppas att det är skapligt värde inför avslutningen som jag spikar rätt ut! 4 Xlnt Chilli Tripel har bra spetschans annars är hästen så snabb att den högst troligt kör till sig rygg ledaren! Därifrån biter spurten fint! Toppform! Tror den är klar från spets men jättefin möjlighet även från stretchen! 4 Uncle Lasse spräcker inte många system i sista men en klar är klar! Av annan sort i det här gänget!
|
|
|
|
#56 |
OTP
On Track Piraten har startat 84 ggr och vunnit 25 lopp. Nu startar han över kort. Det har han gjort 11 ggr tidigare. Resultat: en vinst! V75 Romme 151205.
Tror inte på Piraten denna gång.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Glöm inte bort Bottnas Commandeur om ni garderar andra. Äntligen fått ett vettigt läge och Tobbe känner hästen. Bör gå iväg felfritt i volten och det är inga monster han måste jobba ner från dödens. Under 7% - märkligt bortglömd.
Senast redigerad av oggeb den 2016-05-14 klockan 12:59. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Ett ekipage som vinner vinner och ett ekipage som förlorar förlorar ( på distansen ). Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+5) |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Fjärde??? Den går i andra eller ? Nej Bottnas åker inte med. Här är det klart redan Nr 6 Legend Brodde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+20) |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|