|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Banned
|
6 Nuncio nerstruken ett jack. Är det verkligen någon utanför som kan ta en längd? Mycket mer spets och slut än så här kan det väl knappast bli....
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bean Coktail lopp 4 Solvalla brukar det inte ge bra effekt när korvenoja drar skorna direkt?
Som ofta bäst när det gäller. Senast redigerad av Spiken64 den 2016-05-11 klockan 19:11. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Solvalla
1. French laundry förstahäst och In vain sund andrahäst, alla tänkbara vinnare. 2. 1,5,8 sticker ut 3. Nuncio 80%ig chans sätter jag, Food Money o nimbus c.d tänkbara sedan möjligen Highflyer. 4. 1 Roheryn o 9 Wake up america förstahästar, sedan 2,3,6 möjligen 12,4. Bergsåker 1. 3 Ivan de luxe första, 10 Reorder andra, 9 Carisma mearas tredje, 4 So gå Ikaros tänkbar. 2. Tekno odin något före Odin Tabac, Krusen o Smedheim solan tänkbara bakom. 3. 12 Global revenge bra chans 65%, bakom flera möjliga 1,2,4,10,15. 4. 1 Gaia sund bra chans 50%, flera tänkbara bakom 3,10 tidigt. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
|
Funderar på om man borde gå lite längre ner i strecklistan i avdelning 5.
Dels har favoriten bara ett lopp i kroppen, dels ska swingen gå med skor. Upplever att det numera är svårare att hinna fram från tillägg, även över 3140. Efter att Åke dragit så är det väl numera bara Erik A som fattar hur man ska köra. Ingves, Heijskanen, Ohlsson m fl har iaf inte en susning. Allra minst Eriksson-klanen som i samtliga rikstotostarter förlitat sig på en invändig löpning med lucka till slut. Ser att 3 Action Launcher äntligen fått en kusk i sulkyn (Olle fick välja först och valde då kanonen Mr Hungry Eyes), har för mig att det lät positivt om den här när den startade på rikstoton men har väl aldrig egentligen fått chansen att visa vad han kan. 9 Janne Sisu är väl egentligen ingen stänkare här på Sharps, har man vunnit på V75 så borde man väl duga i det här gänget? Verkar fungera bättre med volt? Har stått i hiskeliga odds men eftersom det inte finns med några kanoner...(?)...så kanske det kan vara dags idag? |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jag kommer troligen att spika Nuncio som vanligt och Global Revenge som jag tror tar sina tillägg. Får hoppas på att sänka några av de övriga.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
Ignoreralistan på Sharps - strax efter Google och Facebook när det gäller digitala innovationer....
Synd att det inte fanns på Travpunkten, då hade den Siten säkert varit "vid liv" idag.. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mest intressanta på strecken:
avd2. 3 In vain sund och 6 Globalsatisfaction avd3. 1 Odin Tabac, 3 Smedheim solan och 10 Krusen avd4. 5 Tsar de houelle och 8 Rock me avd5. 1 Embrace em, 4 Leonas santo 10 Patricia Bishop och 12 Global revenge avd7. 1 Gaia sund avd8. 9 Wake up america |
|
|
|
|
|
|
#25 |
V86 11 maj
Här är ett av mina tre spel, det som kostar mest pengar,
![]() V86 Inlämnat: 2016-05-11, 17:54 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2016-05-11 Start: 20:30 Kostnad: 32,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 7, 9, 10 2: 2 French Laundry 3: 1, 7 4: 1, 8 5: 12, 13 6: 6 Nuncio 7: 1, 7 8: 3, 5 4x1x2x2x2x1x2x2 = 128 rader. 128 x 1 x 0,25 kr = 32,00 kr. Totalt: 32,00 kr. Rättningskod: FTG THX HVR Tycker det är hemskt svårt att förklara VARFÖR dessa hästar kom med. Ska lära mig det någon gång - redovisning av "tänket" alltså, men inte nu. Dessutom rädd för att göra mig löjlig...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+1) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Om Jezek vill ha en biljett till Elitloppet med Food Money så bör hästen leverera en prestation ut över det vanliga idag för att bevisa att han verkligen kan utmana de bästa. Senaste loppet gav verkligen mersmak. Tror dock inte att Food Money har så stor chans som spelarna väljer att spela honom - tur då att man kan spela reducerat.
Nuncio garanterat den troliga vinnaren och jag tycker han har större vinstchans än procenten. Men, skulle detta vara ett rent preparé inför Elitloppet så kan definitivt FM vinna loppet. Sjukt kluven i hur jag ska göra. Normalt är det att kasta pengarna i sjön om man spelar mot Nuncio och motbuden är överspelade. Men kunde Owen Face vinna mot Nuncio så kan en toppad Food Money också göra loppet intressant. Värmningarna får väl avgöra. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
En rejäl typ som jag gillar mycket efter arkivkoll. Har slagit Mr Perfect. Verkar minst lika rejäl som Nappa Scar. Den tar jag med nu när tre spikar gäller för min del.
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Såja, då var det inlämnat. Jag ska iväg i kväll så jag hinner inte se mer än ett par lopp. Det ser ut att kunna bli några kul lopp i alla fall och med lite flyt så kan det bli en bra utdelning.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
V86
Inlämnat: 2016-05-11, 19:55 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2016-05-11 Start: 20:30 Kostnad: 540,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Ivan de Luxe 2: 1, 2, 3, 5, 6, 8 3: 1, 7 4: 1 Nantucket 5: 2, 12, 13, 14, 15 6: 6, 7, 8 7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 8: 1 Roheryn 1x6x2x1x5x3x12x1 = 2160 rader. 2160 x 1 x 0,25 kr = 540,00 kr. Totalt: 540,00 kr. Rättningskod: KRB VHT CXQ Ivan de Luxe med en strykning innanför och bfro leder loppet från atart till mål. Hästarna på sista volten i långloppet, Kung Töll är den stora skrällen som också älskar älskar långlopp. Kämpa! |
|
|
|
|
|
|
|