|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Tack SO för ett helvetes bra tips! Det är sånt sharps är till för!
![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+10) |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ja man kan sina kallblod. Art N såg väldigt fin ut barfota sist som jag skrev i första inlägget i denna slinga
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Halleluja
jag kunde inte hålla mig,litar på EGNA ÖGON Gävle Lopp 8 Lördag 2016-05-21 Start: 17:27 Kostnad: 1 000,00 kr Se loppet Hästar 10Art Nökkve Visa kvittodetaljer |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Säger bögenbjörn att han skulle köra som om han hade bästa hästen.....ååååkej. gå tidigare och lägg dig i dödens. Han behövde inte vinn. Bara bli 2.a
Senast redigerad av shjuve9le den 2016-05-21 klockan 17:40. |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Citat:
![]() Det visste vi väl alla om? Vi som följer Harstads tävlingar på Söndagskvällarna. ![]() Jag hade lås på 1 och 10. Tyvärr redan åkt på Veijo i avd 2. Typiskt att det ska vara Wollafur, som jag spikade med Robban nyligen. Håkan Skoglund har visat upp två hästar i toppskick idag. Välförtjänt seger.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mocka (+5) |
||
|
|
|
|
|
#220 |
|
Rak DD: 7-2. Kan bli så att Robban tar DD-1, men jag testar två ggr Örjan.
|
|
|
|
|
|
|
#221 | |
|
Citat:
!
|
||
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Minns för ca 30 år sedan. Jag o polaren hade lirat Bombing Attack på Dannero, vi lovade Håkan Skoglund en Whiskey om den vann. Den vann lätt o efter loppet frågade han en polare om han trodde att vi skulle hålla löftet-Givetvis, svarade han. Nästa travdag på Umåker så hade vi lagt en sjuttis i en skokartong, som vi räckte över åt honom
...Jäkligt kul att han vann idag.
|
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Citat:
Apropå Björs Viking - så här skriver Travronden: "Båda gångerna som ÖK kört tidigare har det slutat med galopp". Ni såg kanske själva nyss vad som hände... |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|