|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Citat:
Om de hästar som blivit strukna aldrig hade anmälts i V75-6 så SKULLE t ex 9&10 fått spår 5&6 istället. 7&11 skulle ha fått 9&10 och 8 skulle fått spår 7. Men spår-omfördelningen efter strykningar tar inte hänsyn till spårtrappsreglerna. Den stora spår-vinnaren blir därför #7 Augusta som nu både fått spår 5 och förmodat betydligt färre hästar framför sig. Att det är så pass många som 3 strykningar ( hittills! ) gynnar naturligtvis även hästarna i det allra bakersta ledet.
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Även med Jim O?
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Intressanta lopp ändå. Finns väl en risk för låg utdelning men känns ändå spelvärt med några sårbara favoriter.
1: Seedorf ingen spik för mig, strulig häst i lopp med stor omstartsrisk. Känns dock ruskigt öppet bakom. Varför inte Melker? 2: Om 3 eller 4 tar spets så tror jag den vinner som gör det. Men är väl risk att 2 körs där. Spelvärde på många, inte minst bakspåren. 3: Magkänslan säger Veijo och kan bli spik. 7 med Örjan är intressant vid gardering liksom Usain Swing med den bättre av kuskarna. 4: 10,11,12 som många skrivit räcker nog långt. Men frågan är om 12 är huvudet högre. 5: Har en känsla av att 4 bara är bäst. Erik emot, har ju varit helt under isen det senaste. Vid gardering måste jag ha med 8. 6: Synd att 12 blev struken, kändes överspelad. Låser nog på 7,8 som tyvärr även Sjödén har fångat upp. Tokskrällen är 11 med Takter. 7: Känns lurigt och svårt att analysera. MAgic Tonight min förstahäst, såg fin ut senast. Mosaique Face bästa hästen men har känts lite seg i år? Food Money kan få loppet. Och Volstead bör väl vara taggad nu. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banned
|
Har precis lyssnat igenom V75-mixen. Intervju med Erik Adielsson men inte ett ord om hans uppsittningar i V75:3 eller V75:6.....?
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
#haftfelförutiofs |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banned
|
Ja. De orerar lite kring att han öppnade 06,5 på Mantorp, att han fått stryk av Dailey Lovin två gånger och att galoppen senast berodde på alla omstarterna. De darrar inte på manschetten utan tror att Melander synar dödens. Och tror att det är omgångens bästa spik.....
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Det ska jävligt mycket till för att vinna från dödens i det här sällskapet. Volstead må vara en blivande kanon men jag är tveksam.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+4) |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Spelvärde är ute och cyklar som vanligt...vi har inte sett botten i Nimbus ännu, och jag tror som Pasi att han springer en 09 tid imorgon om det behövs. Spik!
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Banned
|
Citat:
Nja, verkar inte vara samma "stuns" i träningen, borde väl ha varit närmare i mål senast om han ska gå en 09-tid imorgon....men jag kan ju ha fel.... |
|
|
|
|
|
|
|