|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
Jag är inne på att Angel tar det här bara Robban sansar sig.
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Slänger in 2 v4 spel inför V75an. Förövrigt så blir det kanonkul att bege sig till Solvalla imorgon
![]() 1,2,3,4,7 6 7 9 x4 2,3 2,6 2,3 1,2,9,12 |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Fan vad Moving On är svårbedömd. Antingen stenklar eller chanslös som det känns.. Berglund tror på den, brukar ha koll. Goop körde senast och tror inte på den..
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Snälla, du är grym på att provocera med din spelade ignorans - men detta är en V75-tråd som håller på att spåra ur totalt. Det luktar melodiös hårdrock, innebandy, "måste ha sista ordet" och havererad folkskoleexamen snarare än punk, travsport, ödmjukhet och universitet för tillfället.
Ska vi bringa tråden åter till ämnet? Jag tycker det är synd att Veijo låter lite mer blygsam rörande Roses Glory än jag hade hoppats. Det gör att det är tveksamt på de tre mest spelade. Ska man leta vidare? Jansson? Takter? |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Han var grym på 90-talet, men jag hör också till dem som blivit mer tveksam till honom från jobbiga lägen de senaste åren. Köra rakt fram kan alla, men det var länge sedan Jorma var den där fartfyllda spets-och-släpp-aldrig-kusken. SÅ jag brukar tänka till ett par gånger innan jag singlar honom från annat än klara framspår.
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Citat:
Ang. V75-1 så tycks alla vara överens om att tre streck räcker. Jag tar även med Heaven's Door även om det kan vara för tidigt med avsaknad av lopp. Har man ett annat upplägg så kan det vara värt att helgardera. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+2) |
||
|
|
|
|
|
#221 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#222 |
|
Banned
|
...och 6 Fire To The Rain nerspelad till 2½ ggr pengarna?....
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Och om alla är överens om att tre streck räcker måste man hitta en fördel - genom att spika eller hitta andra vinnare. Jag trodde på Roses Glory innan Veijo började låta tveksam rörande motståndets hårdhet. Det kan sätta sig i styrningen.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Nu pallade jag inte mer, Ymer Brick blir nyckelhäst om spikarna sitter:
1: 2,9 2: A 5 B alla 3: 4,10,11 4: A 2,11 B 4,5,10 5: 15 6: 6 7: A 11 B 13,14,15 Minst en A i 2/4 resp 2/7 |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|