|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Goop finta bort alla igen herregud
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Det var ju risk för S&S på Goopen och alla var nöjda med att sitta lugna och sola.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Finns det någon mer komplett kusk än B. Goop!
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Startar POET BROLINE är det inte klokt, ser ju inte bra ut , sen skiter jag i vad nalle pu, säger.
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
Den passiva stilen ger rätt bra resultat i längden ändå. Inte i vinster men i pengar och långlivade hästar. Problemet är att man måste vara mer offensiv för att vinna. Och att det är livsfarligt att ha en passiv image eftersom kompetenta kuskkonkurrenterna då hoppar på en oavsett vad man sitter bakom. Och det är väl just därför som de bättre tränarna inte sätter upp Sjunnesson ens som tredje-fjärdeval. För att de har bra hästar man ska svara med, och som man gärna har en kusk på som har respekt med sig i loppen. Sjunnessons förmåga i sulkyn i övrigt tycker jag inte är problemet, bortsett från taktiken då. Och det stora problemet är ju då att taktiken nästan är lika viktig som körhanden i svenskt trav.
|
|
|
|
|
#173 |
|
Banned
|
Torsk för Erik nu så blir det här bra....
Jag kör första tvillingspelet med 12 mot 2,4,5,8 - 200 runt om. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Banned
|
F-n....man tror ju inte att det är sant....
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Fan vad trist. Han får lucka invändigt och vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Släppte precis Tony Wallin till Mattias? Det tyckte jag det såg ut som.
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Ja det märks skillnad på kuskar och kuskar. Byter de vinner tolvan 100 gånger av 100 och inte med någon knapp marginal heller.
|
|
|
|
|
#179 |
|
Usch orkar inte höra allt beröm som slösas på Kalle. Det var ju Faloria som var duktig. Hade båda så det är inte det...
|
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|