|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
Sticker ut och plockar bort favoriterna i de sista två avdelningarna också. För mig var det tveksamt att ens bjuda in den till Elitloppet. Att den nu ska vara klar favorit från sämsta spåret mot närapå yttersta elien trots att han aldrig levererat i Sverige är otroligt konstigt. Scalets har en ganska dyster galoppstatistik och det står inte någon hög chans på spets i programmet när jag läser på lite bättre. Kuskpluset lär väl göra sitt men att den ska vara klar favorit? Näeee. Tror på bästa utdelningen på länge i årets Östersundsomgång. Lycka till alla!
|
|
|
|
#123 | |
|
Citat:
![]() För övrigt, även om det känns OT i denna tråd, skulle jag aldrig spela efter en tjänsts tips om jag visste att de "lämnar in" , den sortens tvångsmässighet ser jag inte att skärpta spelare har... Nu tar vi dem, med eller utan Björntjänster (ja vi är ju i Östersund hö hö ) ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Håller med Stekel, hur sjutton orkar folk spela spår tio i ett såpass hårt guldgäng ???
Obegripligt till givna odds... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2) |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Hur lång är Daniel Reden? Eller hur korta är tomtarna i studion ?
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet. Senast redigerad av Major den 2016-06-11 klockan 20:29. |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Ganska innovativt av Östersund att dra till med någon form av neometal som intro till loppen. Men min favorit är fortfarande Star Wars-musiken de kör på Färjestad (visst är det väl där?)!
|
|
|
|
#127 |
|
Satan vilken avslutning!
Då rök man på matematiska då..bara jokern kvar! |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Robert Bergh, verkligen kanonform på stallet!
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ögats första häst !!
Tackar! !
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
Blandade i mellan TT Ögat Travnet Tjejer väger lättare i sulkyn?
|
|
|
|
#133 |
|
Försvann bara 1,1 miljoner rader...ojoj
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2) |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Var sjukt många som underpresterade i detta lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
|