|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Timonen lämnat Spelvärdes podd också?
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Bara din dryga framtoning när du skriver att du ser fram emot bongen innan spelstopp i samma omfattning som Olles mässande om att travet ovan Åby borde läggas ner varenda jävla inlägg, som jag mer än gärna skulle slippa. Så länge du själv inte presenterar spelbongar, annat än plojspel för en krona så kan du bara lägga ner. |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Det är ju inga högklassiga lopp iaf. Skickat från min iPhone med Tapatalk |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Vill du lira eller ej är inte intressant. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Örjans segerprocent i år: 18%
Med Redéntränat: 36% (9/25) Facit med aktuell häst i tre silverdivisionsförsök på sprint: 0-1-1 (båda pallplatserna från spår 11) Näst rikast i loppet: Check! 5% ??????
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
2 Order by Keeper (Örjan Kihlström) har inte startat på ett tag. Fungerade inte i de senaste starterna. Var hetsig och fungerade inte med skor heller. Sedan tog det väldigt lång tid för honom att släppa vinterpälsen också. Har tränat på men har inte gått något tufft jobb alls. Absolut ingen toppform och ingår inte i någon segerdiskussion. Kan han vara trea, fyra får vi vara nöjda, säger Pär Pergenius hos Daniel Redén. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Inte ägnat så mkt tid på trav i år. Mer koncentrerat mig på min andra last att supa hårt. Brukar gå illa när man kombinerar så bättre att gå på en i taget.Nu har jag klivit av så nu blir det hästar i några månader :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammmmmar (+10) |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Det finns många läsvärda och informativa inlägg om sport och spel här på Sharps men ska man vara krass är väl majoriteten nonsensilägg och gnäll på kuskinsatser, domarinsatser osv. Det gäller alla forum, inte bara här. Själv bläddrar jag förbi de inlägg jag inte tycker är läsvärda (det ska visst tom finnas en funktion på denna sida att blockera skribenter man inte gillar…) I min värld gillar man läget och läser det man vill läsa. Blockerar de man inte vill läsa eller ger fan i att läsa överhuvudtaget. Att lägga enrgi på sånt man inte gillar ger ju ingenting mer än att man tappar fokus på det som är viktigt….. Men det är jag det, du får ju givetvis tycka som du vill OCH tom skriva om det även framledes
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Omgångens bästa spik:
10 Ask For You - 10% En riktig jävla flygmaskin som bara bombade sönder dom på Åby i Bergh-debuten! Sir Ratzeputz och Next To None Sib kör ihjäl varandra i dyngöppning och betaltjänsterna gapar Patriotiskt men hur i helvete ska Jakobsson hänga med när Bergh kastar loss? Jag fattar ingenting! Folk är fulla!! Chansspiken: ENORMT värde i chansspiken! 6 Källna Orlando i sista är Jakobssons chans till revansch då han bränner med Patrioten! Hästen fullkomligt bombar till spets och är preppad sedan länge för detta loppet! Fan vet vilken havre den har käkat men jag tror det är påställt och klart! BOOOOOM till enkel spets, lugna ner 500 meter och så under 1.11 sista 500! 4% är fan i mig årets värsta fint upp på övre etage!!
|
|
|
|
#41 |
|
Ni kan säga vad ni vill om mitt tips, Spikar Solör Stegg i avdelning två..
För att sedan säga att Sir Ratzeputz bara vinner från ledningen.. Chansspikar sedan El Mago Pellini.. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Det blir knappast så många nya användare varje dag att det behövs. Alla här vet att Grant måste få se bongen innan spelstopp annars får han ångest och alla vet att Olle tycker travet skall läggas ner ovan Åby eftersom det bara kostar pengar och är skit. Gällande kvällens omgång så lutar det åt spik på Melvin Palema just nu iaf. Som han såg ut sist har jag svårt att se han lägga detta. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
---
nytt försök bästa spelvärda idag mino & jeppas olivia Senast redigerad av Johann87p den 2016-06-11 klockan 09:15. Anledning: fel |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Spoiler:
Dubbel-fail! Dels så ligger ovanstående inlägg i fel tråd, ska ligga i Service Plays OM det vore tillåtet! Tyvärr så är motiveringar ifrån betaltjänster ej tillåtna = Inga motiveringar är tillåtna i forumet såvida ni inte har skriftligt medgivande för detta från upphovsmakaren då motiveringar täcks utav upphovsrättslagen. Källa: https://www.sharps.se/forums/service-...service-plays/ |
|
|
|
|
|
|
|