Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-10, 20:49   #31

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3047
Standard

Timonen lämnat Spelvärdes podd också?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-10, 21:07   #32

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Det är ingen sanning jag predikar, det är en åsikt.
Och ja, jag ger mej rätten att inte tycka om efterhandare och icke-spel å la betaltjänsterna.

Tycker du annorlunda så har jag inga problem med det. Jag kan tillochmed förstå
det då teoretiska efterhandare är lättare att sätta.

Mvh Uffe
Du får tycka precis vad fan du vill och ta dig rätten att göra det med.

Bara din dryga framtoning när du skriver att du ser fram emot bongen innan spelstopp i samma omfattning som Olles mässande om att travet ovan Åby borde läggas ner varenda jävla inlägg, som jag mer än gärna skulle slippa.

Så länge du själv inte presenterar spelbongar, annat än plojspel för en krona så kan du bara lägga ner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tvablaa (+1), Major (+5), blondinrobert (+5)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-10, 22:03   #33

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Håller med dig fullständigt. Härliga race och svårspelat, gott om luringar. Gulddivisionen är ju läcker med tanke på att Oslo kär samtidigt. Men det finns dom som saknar travförståelse som tycker att tävlingarna inte håller V75 klass. Svårt att hålla sig för skratt. Vilken eller vilka av favoriterna ska man våga hålla i handen är frågan. Jag har inte bestämt mig än förutom möjligen i kallblodsloppet

Det är ju inga högklassiga lopp iaf.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-10, 22:51   #34

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kvälls V75a på lördag, så gott om tid att analysera loppen.
Som väntat när V75 cirkusen flyttar till Jämtland ingen vidare sportslig klass. Inte så konstigt när det väl knappt finns en enda hemmahäst av V75 klass. Man får i alla fall hoppas dom har bättre tur med vädret än de två senaste åren då regnet förstört denna stora dag för jämtlandstravet helt.

Klass 2

Ett rätt dåligt klass 2 försök. Vad jag kan se inga norrlandshästar i detta lopp som håller V75 klass., så tippar att antingen Robert Berghs Åbyhäst eller Svante Båths/Nurmos solvallahästar vinner.

Klass 1

Blev i alla fall bättre än klass 2 försöket. Nu borde väl Scarlets Mirakel vinna. Dels är det mest norrlandshästar emot och dels har PG N satt upp Erik A som förstaval och Björn G som andraval när det gäller kusk. Får den bra spår kan det vara en bra spik.

Brons

Blev inte alls lika svårt att komma med i bronsdivisionen som det brukar, men det ser ut som ett rätt spelvänligt lopp som inte håller samma höga sportsliga klass som bronsdivisionen brukar göra vid den här tiden. Tippar Nakoda Goj om barfota igen. Var ute mot mycket bättre hästar sist på Solvalla och innan dess imponerade den i Köpenhamn. Nu möter den inte alls sådana hästar uppe i Norrland.

Silver

En silverdivision som inte ens blev full. Dessutom några skräphästar för klassen så det är inte så många kvar som kan vinna. Global Patriot, Next To None Sib och Sir Ratzeputz borde det väl i första hand stå mellan.

Guld

För att vara ett av årets riktigt stora lopp med 700 tkr i förstapris kan man väl inte säga direkt att det blev ett topplopp av Jämtlands stora pris i år. Två hästar tränade av Bergh, varav en startade i bygdetrav i helgen. Tre från Redénstallet. Tippar El Mago Pellini som matchats för denna norrlandsturné. Den blev ju väldigt lyckad förra året.

Lördagsloppet

Lärlingsloppet blev för dåligt så dom la in lördagsloppet denna vecka på V75. Det är som alltid för hästar som tjänat lite pengar och över flera volter. Kan därför inte bjuda på någon vinnare utan att kolla lite mer.

Kallblodsloppet

Håller väl lunchklass eller i bästa fall V64 klass. Knappt 200 startpoäng räckte för att komma med. Svårt att utse någon vinnare här med spontant, men Tjomsland har med hela tre hästar och han skördar stora framgångar där uppe med sina kallblod.

Sammantaget närmast en skräpomgång rent sportsligt om man ska jämföra med de lopp Bjerke erbjuder på söndag. Det ser väl heller inte ut som lopp som kommer ge miljoner på V75. Hoppas verkligen att Boden lyckas bättre med att få till bra lopp lördagen efter.
Va du gnäller hela tiden !
Vill du lira eller ej är inte intressant.
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-10, 23:03   #35

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Örjans segerprocent i år: 18%
Med Redéntränat: 36% (9/25)
Facit med aktuell häst i tre silverdivisionsförsök på sprint: 0-1-1 (båda pallplatserna från spår 11)
Näst rikast i loppet: Check!

5% ??????

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-10, 23:08   #36

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Örjans segerprocent i år: 18%
Med Redéntränat: 36% (9/25)
Facit med aktuell häst i tre silverdivisionsförsök på sprint: 0-1-1 (båda pallplatserna från spår 11)
Näst rikast i loppet: Check!

5% ??????
5% är nog rimligt för den med nuvarande form. Outsider, kan vinna med maxklaff och Örjan?

2 Order by Keeper (Örjan Kihlström) har inte startat på ett tag. Fungerade inte i de senaste starterna. Var hetsig och fungerade inte med skor heller. Sedan tog det väldigt lång tid för honom att släppa vinterpälsen också. Har tränat på men har inte gått något tufft jobb alls. Absolut ingen toppform och ingår inte i någon segerdiskussion. Kan han vara trea, fyra får vi vara nöjda, säger Pär Pergenius hos Daniel Redén.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-10, 23:13   #37

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Inte ägnat så mkt tid på trav i år. Mer koncentrerat mig på min andra last att supa hårt. Brukar gå illa när man kombinerar så bättre att gå på en i taget.Nu har jag klivit av så nu blir det hästar i några månader :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammmmmar (+10)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-10, 23:16   #38

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
5% är nog rimligt för den med nuvarande form. Outsider, kan vinna med maxklaff och Örjan?

2 Order by Keeper (Örjan Kihlström) har inte startat på ett tag. Fungerade inte i de senaste starterna. Var hetsig och fungerade inte med skor heller. Sedan tog det väldigt lång tid för honom att släppa vinterpälsen också. Har tränat på men har inte gått något tufft jobb alls. Absolut ingen toppform och ingår inte i någon segerdiskussion. Kan han vara trea, fyra får vi vara nöjda, säger Pär Pergenius hos Daniel Redén.
De får sprida vilken desinformation de vill. Barfota också hörde jag nu. Vinner lätt minst en gång på sju med Örjan på framspår utan dojor i det här ihåliga skräploppet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-10, 23:19   #39

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Du får tycka precis vad fan du vill och ta dig rätten att göra det med.

Bara din dryga framtoning när du skriver att du ser fram emot bongen innan spelstopp i samma omfattning som Olles mässande om att travet ovan Åby borde läggas ner varenda jävla inlägg, som jag mer än gärna skulle slippa.

Så länge du själv inte presenterar spelbongar, annat än plojspel för en krona så kan du bara lägga ner.
När jag läser ditt inlägg får jag intrycket av att det är okey att tycka vad man vill men inte att skriva om vad man tycker?
Det finns många läsvärda och informativa inlägg om sport och spel här på Sharps men ska man vara krass är väl majoriteten nonsensilägg och gnäll på kuskinsatser, domarinsatser osv. Det gäller alla forum, inte bara här.

Själv bläddrar jag förbi de inlägg jag inte tycker är läsvärda (det ska visst tom finnas en funktion på denna sida att blockera skribenter man inte gillar…)
I min värld gillar man läget och läser det man vill läsa. Blockerar de man inte vill läsa eller ger fan i att läsa överhuvudtaget. Att lägga enrgi på sånt man inte gillar ger ju ingenting mer än att man tappar fokus på det som är viktigt….. Men det är jag det, du får ju givetvis tycka som du vill OCH tom skriva om det även framledes
Bonbon är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 00:38   #40

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Omgångens bästa spik:

10 Ask For You - 10%

En riktig jävla flygmaskin som bara bombade sönder dom på Åby i Bergh-debuten!
Sir Ratzeputz och Next To None Sib kör ihjäl varandra i dyngöppning och betaltjänsterna gapar Patriotiskt men hur i helvete ska Jakobsson hänga med när Bergh kastar loss? Jag fattar ingenting! Folk är fulla!!

Chansspiken:

ENORMT värde i chansspiken!
6 Källna Orlando i sista är Jakobssons chans till revansch då han bränner med Patrioten!

Hästen fullkomligt bombar till spets och är preppad sedan länge för detta loppet! Fan vet vilken havre den har käkat men jag tror det är påställt och klart! BOOOOOM till enkel spets, lugna ner 500 meter och så under 1.11 sista 500!

4% är fan i mig årets värsta fint upp på övre etage!!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 00:44   #41

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1297
Standard

Ni kan säga vad ni vill om mitt tips, Spikar Solör Stegg i avdelning två..
För att sedan säga att Sir Ratzeputz bara vinner från ledningen..
Chansspikar sedan El Mago Pellini..
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 06:27   #42

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

scarlets är klart utan gallop
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 07:15   #43

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
När jag läser ditt inlägg får jag intrycket av att det är okey att tycka vad man vill men inte att skriva om vad man tycker?
Det finns många läsvärda och informativa inlägg om sport och spel här på Sharps men ska man vara krass är väl majoriteten nonsensilägg och gnäll på kuskinsatser, domarinsatser osv. Det gäller alla forum, inte bara här.

Själv bläddrar jag förbi de inlägg jag inte tycker är läsvärda (det ska visst tom finnas en funktion på denna sida att blockera skribenter man inte gillar…)
I min värld gillar man läget och läser det man vill läsa. Blockerar de man inte vill läsa eller ger fan i att läsa överhuvudtaget. Att lägga enrgi på sånt man inte gillar ger ju ingenting mer än att man tappar fokus på det som är viktigt….. Men det är jag det, du får ju givetvis tycka som du vill OCH tom skriva om det även framledes
Varför ska man upprepa samma jävla mantra i varje inlägg?

Det blir knappast så många nya användare varje dag att det behövs. Alla här vet att Grant måste få se bongen innan spelstopp annars får han ångest och alla vet att Olle tycker travet skall läggas ner ovan Åby eftersom det bara kostar pengar och är skit.

Gällande kvällens omgång så lutar det åt spik på Melvin Palema just nu iaf. Som han såg ut sist har jag svårt att se han lägga detta.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 08:01   #44

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1377
Standard

---
nytt försök

bästa spelvärda idag

mino & jeppas olivia

Senast redigerad av Johann87p den 2016-06-11 klockan 09:15. Anledning: fel
Johann87p är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-11, 08:24   #45

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Johann87p Visa inlägg
Outsiders:

V75-1: 3 Corroded är bra när han är fräsch, vilket
han ser ut att vara nu. Läget är perfekt.
Han ska kunna hamna bra till utan att det
kostar något. Kihlström upp för första
gången är ett stort plus

V75-2 11 Mino är en vinnartyp som alltid går bra
för Magnus Jakobsson. Från springspår
måste chansen vara fin att han är snabbast
iväg av tilläggshästarna och vi blir förvå-
nade om någon av starthästarna vill ta
emot honom. Från ledningen har han inte
förlorat. Normalt får han svårt mot favoriten
som är urstark, men är denne sämre eller
gör bort sig så kan Mino mycket väl hålla
hela vägen.

V75-3 6 Next to None Sib frontade och släppte till
Sir Ratzeputz i Silverfinalen på Solvalla. Då
handlade det om 2140, nu är det kort distans,
vilket Next to None Sib är kraftigt
gynnad av. På Axevalla, med Sveriges
längsta upplopp, frontade han och bara
bombade undan för tre starter sedan. Att
han var sämre senast kan ha berott på
distansen och att det är en temperamentsfull
typ. Är han som på Axevalla eller näst
senast är det toppchans att han leder runt
om. Borde vara favorit!

V75-4 1 Survival Kit är orutinerad, Han höll bra
efter grovjobb senast, låt vara i ett enklare
sällskap. Han har genomgående fin statistik,
men kanske är lite för ”grön” för att
matcha favoritduon som känns stark.

V75-5 6 Ajlexis Cubano har bara haft skräplägen
på sistone, men har nu läge för att nå
ledningen, därifrån vann han V75 på Bollnäs
ifjol.

V75-6 1 Västerbo Highflyer är inte fältets bästa
häst, men han har spetsläge och fler upplagor
av Jämtlands Stora Pris har vunnits
från spår 1 än något annat läge. Kul på
4%.

V75-7 6 Källna Orlando spetsvann V75 över
aktuell distans i höstas. Nu maxar tränar
honom utrustningsmässigt och Magnus ska
sända det som går. Han är snabbast bland
flera riktigt kvicka. Vi tror att han trycker sig
till spets och kostar inte inledningen för
mycket så kan han leda runt om. 3% är ett
fynd.

Dubbel-fail!

Dels så ligger ovanstående inlägg i fel tråd, ska ligga i Service Plays OM det vore tillåtet!

Tyvärr så är motiveringar ifrån betaltjänster ej tillåtna = Inga motiveringar är tillåtna i forumet såvida ni inte har skriftligt medgivande för detta från upphovsmakaren då motiveringar täcks utav upphovsrättslagen.

Källa: https://www.sharps.se/forums/service-...service-plays/
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td