|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Citat:
en vinnare. Själv kör jag webb-Joker och det är sådär men det är för att jag är trött och inte orkar lära nytt. Mvh Uffe Senast redigerad av Grant den 2016-06-18 klockan 13:11. Anledning: Punktering |
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
2-3 dagar i veckan räcker mer än väl för mig numera att kolla på trav. Sen tävlas det väl inte mer idag. Skillnaden är att allt tack vare tekniken är tillgängligt för alla och sedan man uppgraderade b loppsdagarna till breddtrav är det ju numera stort fokus i ATG live och alla möjliga spelformer till och med när de allra sämsta skräphästarna är ute och tävlar. Ska travet utvecklas som sport måste det satsas mer igen på de större banorna där människorna och kapitalet finns och man måste inse att det är en enorm skillnad på hästkvaliten på Jägersro och Solvalla jämfört med på Dannero, Åmål och Skellefteå. Dessa småbanor bör köra tävlingar anpassat till hästmaterialet där och då är det breddtrav och inte V75 eller V86 vi vill se på småbanorna på orten men betydligt mer V75 och V86 dagar på Jägersro och Solvalla . |
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Björn Karlsson skrev precis på Twitter att det är riktigt skitväder i Boden och att det kommer bli svårt med barfotakörning i kväll. Han postade även en bild och när man ser den är man glad att befinna sig i Skåne
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Han twittrar också att hans häst tävlat sju gånger på skitig bana och vunnit sex av dem. Jag hoppas att det blir andra torsken.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Skulle gärna lägga in mitt spel,men jag är en dataidiot,så jag fattar inte hur man gör
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Varför skulle de inte gå o köra barfota för att de regnar? det snöar väl inte hoppas jag?
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Kanonväder i Boden nu. Visserligen mulet till och från men väldigt varmt ute. Det har torkat upp rätt bra efter regnet igår. Finns dock risk för att det börjar regna igen ikväll.
Björn Karlsson borde hålla sig nykter när det är V75. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Enligt prognoserna så kommer regnet till kvällen.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Jag är ingen expert men banorna som förr blev som en leråker vid regn blir väl idag ofta stenhårda istället och barfotakörning på stenhårda banor klarar inte alla hästar. Prova själv med en joggingtur barfota på en asfaltväg. Jag kollade tyvärr inte hur banan var där i går kväll men borde inte ha varit perfekt.
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
"Köp en reduceringstjänst, gärna PC-baserat (HPT)" ????? Har absolut ingen aning om detta! Vad är en reduceringstjänst? Nej, snälla bry dig inte om att förklara för tänker inte köpa den. Ordet "köpa" är som ett rött skynke för mig. Jag vill vinna på travet men det får inte kosta, det är faktiskt min slogan. Och Snåljåp borde vara mitt nick!![]() Good Luck! |
||
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Möjligt att det även finns gratisvarianter men jag kör själv med Jokersystemet och har gjort så i säkert 20 år. Du får med fler hästar för samma(eller mindre) peng, du kan sortera bort de rader som inte är spelvärda mm mm. Såklart krävs det ju även en "tidsinvestering" för att lära sig programmet och dess funktioner men de är ganska lätta att förstå sig på och så finns det ju manualer också. Copéma är en annan variant, finns olika för både trav, stryktips och bomben och licensen kostar endast en hundring per år har jag för mig. Jag använder mig av Copéma när jag kör stryktips.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+5) |
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Jag vill upplysa om att det finns trådar för att diskutera banor såväl som reduceringsprogram.....
Håll er till ämnet.... det blir bara långtråkigt när man vill läsa om dagens tävlingar. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
Till elwizCitat:
PS/ Kan väl ändå inte ha tagit så mycket tid att läsa dessa för dig otrevliga inlägg som jag har producerat?/DS |
||
|
|
|
|
|
|