|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
där var sista chansen till pengar , eriks horhäst vägrar ju dö, synd det inte var tvärtom då hade calle laday vunnit lätt. Den förtjänade det. Ännu en gång sämre hästen vann.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banned
|
6 Edge Boko borde väl för f-n ha kunnat bättre, med den resan, med den kusken, mot det här motståndet? Fixar väl f-n inte ens bronsplatsen?
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Läs på om Riordans CV och om nordamerikanska veterinärer. Sen kan du återkomma.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jessi82 (+100) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
4 favoritvinster i rad nu. Grym sport men en iskall omgång spelmässigt. Ser ju tunt ut vad gäller segerkandidater i nästa också.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Bara Solvato hittar ut i andra spår så tror jag att han är vinnaren i detta lopp.
DD Inlämnat: 2016-07-09, 17:56 Avd 1: 1 Solvato 2: 1, 8 2 x 100,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Varför kasta skit utan fakta ? Om jag läst rätt har han haft flera tillsynsbesök av ST utan anmärkning. Då bör man väl inte påstå på ett forum att Treasure Kronos inte vann på ett ärligt sätt. Enligt svensk lag är man oskyldig till dess att domstol fällt och Riordan har väl inte ens blivit fälld i något dopingtest i Sverige.
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
Jorma Favorit med Mellby Viking. Han har en seger i år på V75 på över 80 körda lopp om jag läste rätt. Sen ska väl Mellby Viking tävla md jänkarvagn för andra gången någonsin och Jorma är väl inte topp 10 när det gäller att köra med bike. Men ska bli kul att se.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Borde vinna på ren klasskillnad, men Jorma är som sagt inte så vass längre.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Hedersharry! Det trodde jag inte.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Trodde ändå den skulle mala ner dom här på ren styrka. Jorma försökte med en offensiv styrning denna gång, men det gick inte ändå.
|
|
|
|
|
|
|
|