Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-03, 18:23   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

V75 Halmstad 9 juli


Sommarens tätaste V75 race fortsätter med Halmstad på lördag. Jarlsbergs V75a på söndag kommer jag inte hinna med så någon annan får dra igång den tråden.

En riktigt trevlig V75a på lördag. Frågan är vad utdelningen blir. Har ju blivit enorm utdelning denna lördag ett antal ggr om jag minns rätt.

V75-1

Nu kommer chansen för Veijo att visa att det där med 1,08 i sommar för Fridericus inte var tomt prat. Spår 2 och 1609 var ju precis vad han väntade på. Fastlåst igår på Sundbyholm och det kan helt enkelt inte bli bättre förtutsättningar.

V75-2

Qahar QC är fartmässigt överlägsen och Luddes megastjärna rundar detta gäng troligen lätt om felfri. Bakspår perfekt. Vinner nog eller galopperar bort sig igen.

V75-3

Fantastiskt race. Finalen av stosprintern. Treasure Kronos gick 11,4 i försöket och det går inte annat än tippa denna kanonhäst först så här en vecka i förväg.

V75-4

Lärlings & ungdomslopp och ingen vidare V75 klass på detta lopp. Här finns nog rejäl skrällpotential. Svårt att skrika ut någon vinnare. Lovely Sky från Veijos formstall kanske men den har inte startat på länge och spåret uselt. Bula Bula AM ?

V75-5

Spelarna har nog tröttnat nu på att göra Edge Boko till storfavorit när den inte levererar så kanske spelvärde på den nu ? Två fina hästar från finalerna igår i Takewestforatango och Kalle Kalas. Lugauers var bäst igår av dom tyckte jag men problemet är att den är lika långsam ut som ett kallblodssto.

V75-6

Är väl ett ok guldlopp för att tävla om 150 tkr. Kanonerna laddas nog mot bl a Årjängs stora sprinterlopp helgen efter med helt andra prispengar. Solvato borde väl ha bra chans. Osäker på om den kan försvara innerspåret. Kolgjini startar en av sina storstjärnor och Dante Boko laddas nog med liksom givetvis Harry H.

V75-7

Ett grymt bra lopp och spelvänligt. Bravo N imponerade stort vid vinsten elitloppshelgen. Inte startat sedan dess. Statusen ? Lars I Nilsson megastjärna Pajas Face från spår 2 känns mycket intressant. Den gör alltid bra prestationer. Trea i kungapokalen för några starter sedan. Fyraåring mot äldre dock. Valentino Strix var megalampa i Östersund. Galopp då. Vinst nu ? King Sir Kir galopp i Kalmar. Nu bakspår.


Lycka till nu med V75an och ska man vara med på alla V75 omgångarna torsd-sönd så rekommenderas att börja läsa på redan nu. Annars blir det nog tufft att hinna med det. Speciellt till Jarlsberg lär det krävas väldigt mycket tid för de svenska spelarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-03, 19:06   #2
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Sommarens tätaste V75 race fortsätter med Halmstad på lördag. Jarlsbergs V75a på söndag kommer jag inte hinna med så någon annan får dra igång den tråden.

En riktigt trevlig V75a på lördag. Frågan är vad utdelningen blir. Har ju blivit enorm utdelning denna lördag ett antal ggr om jag minns rätt.

V75-1

Nu kommer chansen för Veijo att visa att det där med 1,08 i sommar för Fridericus inte var tomt prat. Spår 2 och 1609 var ju precis vad han väntade på. Fastlåst igår på Sundbyholm och det kan helt enkelt inte bli bättre förtutsättningar.

V75-2

Qahar QC är fartmässigt överlägsen och Luddes megastjärna rundar detta gäng troligen lätt om felfri. Bakspår perfekt. Vinner nog eller galopperar bort sig igen.

V75-3

Fantastiskt race. Finalen av stosprintern. Treasure Kronos gick 11,4 i försöket och det går inte annat än tippa denna kanonhäst först så här en vecka i förväg.

V75-4

Lärlings & ungdomslopp och ingen vidare V75 klass på detta lopp. Här finns nog rejäl skrällpotential. Svårt att skrika ut någon vinnare. Lovely Sky från Veijos formstall kanske men den har inte startat på länge och spåret uselt. Bula Bula AM ?

V75-5

Spelarna har nog tröttnat nu på att göra Edge Boko till storfavorit när den inte levererar så kanske spelvärde på den nu ? Två fina hästar från finalerna igår i Takewestforatango och Kalle Kalas. Lugauers var bäst igår av dom tyckte jag men problemet är att den är lika långsam ut som ett kallblodssto.

V75-6

Är väl ett ok guldlopp för att tävla om 150 tkr. Kanonerna laddas nog mot bl a Årjängs stora sprinterlopp helgen efter med helt andra prispengar. Solvato borde väl ha bra chans. Osäker på om den kan försvara innerspåret. Kolgjini startar en av sina storstjärnor och Dante Boko laddas nog med liksom givetvis Harry H.

V75-7

Ett grymt bra lopp och spelvänligt. Bravo N imponerade stort vid vinsten elitloppshelgen. Inte startat sedan dess. Statusen ? Lars I Nilsson megastjärna Pajas Face från spår 2 känns mycket intressant. Den gör alltid bra prestationer. Trea i kungapokalen för några starter sedan. Fyraåring mot äldre dock. Valentino Strix var megalampa i Östersund. Galopp då. Vinst nu ? King Sir Kir galopp i Kalmar. Nu bakspår.


Lycka till nu med V75an och ska man vara med på alla V75 omgångarna torsd-sönd så rekommenderas att börja läsa på redan nu. Annars blir det nog tufft att hinna med det. Speciellt till Jarlsberg lär det krävas väldigt mycket tid för de svenska spelarna.
vad är det som säger att qahar qc skulle vara överlägsen tex isor håleryd eller calypso am. Kapaciteten på den hästen är överskattad. fartmässigt inte alls överlägsen vad än ludde eller "expertisen" säger. , bra styrka dock.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-03, 20:19   #3
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 274
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
vad är det som säger att qahar qc skulle vara överlägsen tex isor håleryd eller calypso am. Kapaciteten på den hästen är överskattad. fartmässigt inte alls överlägsen vad än ludde eller "expertisen" säger. , bra styrka dock.
Skulle tro att även en sån som Malkin matchar detta motstånd alla dagar i veckan utan den halsinfektion han hade senast.
StayTheNight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-03, 22:12   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av StayTheNight Visa inlägg
Skulle tro att även en sån som Malkin matchar detta motstånd alla dagar i veckan utan den halsinfektion han hade senast.


Jag skulle inte tro det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-03, 23:29   #5
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Avd1 Silverdivisionen.

Här kommer nr 2 Frediricus bli väldigt stor favorit. En befogad favorit.
Dock har hästen 5 starter utan vinst, och hästen har inte haft det rätta intrycket.

Värsta motbudet nr 4 Emmett Brown som har felat 2 ggr i rad, och det känns ju inte
tryggt, jag undrar fortfarande hur snabbt den här kan öppna, jag tror väldigt fort,
tyvärr får man troligen inte svaret på lördag, då man säkerligen vill ha felfri avgång,
vilket kanske drar ner segerförhoppningarna ngt.

Startsnabbhet, är för övrigt ngt det finns gott om i det här fältet.

Bakspår blir intressant då. trots 1609 m.

9. Divisionist - visst möjligen, varit ut i årgångslopp.
10. Ja blir ju intressant
11. nej nej
12 ja ja

Sammanfattningsvis är Star Advisor Joli det roliga strecket i fältet.

Senast redigerad av biddybye den 2016-07-03 klockan 23:38.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 10:16   #6
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 274
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Jag skulle inte tro det.
Nej det återstår väl att se...
Må hända en aning partisk som delägare, men tankarna Robban har om hästen om den får vara fräsch och fin nu i några starter gör ändå att man måste vara lite optimistisk.
Jaja, till att börja med fokus på kvällen och möjligheter för en annan delägd häst att plocka hem StoSM för kallblod, för visst måste väl iaf Järvsö Blomster ses med liiiite chans ikväll?
StayTheNight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 22:20   #7
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av StayTheNight Visa inlägg
Nej det återstår väl att se...

Må hända en aning partisk som delägare, men tankarna Robban har om hästen om den får vara fräsch och fin nu i några starter gör ändå att man måste vara lite optimistisk.

Jaja, till att börja med fokus på kvällen och möjligheter för en annan delägd häst att plocka hem StoSM för kallblod, för visst måste väl iaf Järvsö Blomster ses med liiiite chans ikväll?


Grattis och lycka till på lördag. Tror inte han har särskilt stor vinstchans dock, stentufft emot och så bra är han inte.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 21:50   #8
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 100
Sharp$: 6152
Standard

Tidiga tankar:
1: Risk 2 får bluffa bort om den kommer lätt till spets. Men borde gå snabbt i början m så många raketer ut. 10 känns då riktigt spelvärd. Kanske även 12 med smygarn. Tror 2-3 streck räcker långt. 4 är ju bra men både häst och kusk känns kalla.
2: 7 klar förstahäst för mig. Borde kunna komma till spets? Främst 9 emot. 12 känns inte spelvärd om den landar kring 10%. Några roliga skrällbud, 3 i första hand.
3: svårt se ngn annan än 1 och 3 vinna och lutar åt spik på 3.
4: hopplöst svårt. 8 blir väl klar favorit. Bra kusk men måste garderas på läge och oklar form.
Och där la atg.se ner..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-05, 21:57   #9
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 100
Sharp$: 6152
Standard

Fast jag inser ju nu att denna tråd handlar om torsdag
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-06, 11:10   #10
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Fast jag inser ju nu att denna tråd handlar om torsdag
Nej då, detta är lördagstråden
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-07, 12:16   #11
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Peter U i samarbete med Spelvärde.se
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joback1 (+1), KalleKlut (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 16:26   #12
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 131
Sharp$: 4082
Standard

Årets bästa spik finner vi i V75-6-DD1; 10 Mellby Viking, 20% just nu.
Som ni säkert känner till kom den 4.a bakom Timoko, Trebol och Univers de Pan senast i Kymi Grand Prix, slavade dock lite med travet på upploppet. Kanske hade varit ännu närmare annars om den hållit ihop 100%?
Då hade Vikingen spår 7, nu är han ensam på bakspåret. Jag ser inget annat än att Jorma går fram i dödens 1500 kvar, dirigerar fältet och tar dem på upploppet.
Spelvärd spik, enligt mig!
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 17:01   #13
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 542
Sharp$: 5131
Standard

För 11 årsedan så på min 32årsdag körde jag ett reducerat
system med 3 utav 5 A hästar skulle sitta.
Spikade Citation vann enkelt
4 av 5 a satt (Finders keepers, Pulpa,Tadashi boko, komet value)
Men låset utan favoriten Spring Ray gick åt pipan, körde med Tag the devil, Mr Eero och Solero Briljant.
V75 gav 2,4 miljoner .....
Nu över till morgondagen.
Avd1- Trust Launcher , tror att PU är grymt sugen på att köra i spets med Trust Launcher och få vinna Strålfors loppet som lite kompensation för torsdagen...
Avd2-Calypso Am bilstart, felfri avgång vinner från dödens,tänkbar spik.
Avd3-Faye Bros spets och slut omgångens bästa spik.
Avd4-Sugen på helgardera men nämner snow Angel och Abov all.
Avd5- Tumble dryer dags imorgon blir väl mer påpassad denna start
Avd 6- Mellby viking eller ed youbra lås.
Avd7- Krävs väl att Lars I Nilsson eller Juuls hästar går fram och sätter fart på loppet annars vinner nog Bravo Navaronne. Men om det blir fart så pass upp 8 Spitcam jubb från tredje inner.

Lycka till
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 17:29   #14
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Faye bros spets och slut.
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 18:04   #15
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2508
Standard

Sist Mellby vann 2140 var väl i brons...

Harry spetsar släpper den här gången Spring Erom först fram?

Senast redigerad av Groknak den 2016-07-08 klockan 18:06. Anledning: Tillägg
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 18:36   #16
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Svalöv skåne
Inlägg: 289
Sharp$: 3097
Standard

Tosca kaka


i morgon efter avdelning 1 sitter jag och har ett värde på ca 150 spänn och äter Tosca kaka efter att Tosca Victory vunnit första avdelningen.

Streckad på sju procent och jag undrar hur många som såg förra loppet när han besegrade Trust Launcher från dödens på 11,2 och bara stack undan.

Gör han samma igen så är jag säker på att sätta spiken eftersom han såg underbar ut och hade en del sparat också.

ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 19:16   #17
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 211
Sharp$: 9490
Standard

Håller med om en hel del som folk skrivit ovan.
Spikar Faye Bros och Bravo Navaronne. Räknar med spets och slut på dessa.
Potentiella skrällar som ska med för egen del:
Hamras One More lär sitta i ledningen men rädd att det släpps till första bästa som kommer. Långsökt på det viset men väljer Christel att köra så är han inte borta på korta häcken i hyfsat beskedligt motstånd.
Tiger Woodland har jag jagat och ger inte upp nu.
Tumble Dryer var en nästagångare senast.
Harry H blåser till spets och frågan är vem som är först att få överta? Jag sätter en liten slant på att farsan baloo får överta med Dreams T T. Därmed given på lappen.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 19:25   #18
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 211
Sharp$: 9490
Standard

Tycker det ser väldigt spelvänligt ut och gissar att utdelningen hamnar på 50k plus. Systemet i skrivande stund.

2,3,4,6,10
2,3,6,7,9,12
1
6,7,8,9,10,11,14
1,2,3,4,5
5,6,10
1
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 21:41   #19
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Olle brukar sammanställa de viktigaste ändringarna men han är väl fullt upptagen med Jarlsberg, hittade dock lite information på nätet...


V75-1: Helstängt huvudlag på 1 Trust Launcher, plus för startsnabbheten. 12 King City, ev skor bak, lite minus.
V75-2: 3 Tiger Woodland ska gå med helstängt huvudlag och jänkarvagn - båda för första gången. Det är 50/50 om 6 Tadpole ska gå med bike för första gången, men ryckhuva ffg blir det. Även 8 Wake Up America ska gå med jänkarvagn för allra första gången.
V75-3: Bfro ffg på 6 Bijou Bourbon H.M. 5 Merles Simone barfota fram och norskt huvudlag ffg. Ev rycktussar på 7 Top Notch Lady Ås (ffg i RWs regi).
V75-4: Eventuellt bike på 2 Snow Angel för första gången. Återgår till bfro på 8 Lovely Sky.
V75-5: 3 Jeter skor runt om senast, men nu återgår man till bfro
V75-6: Bfro på 2 Spring Erom, plus. Låter påställt i stall Nurmo, sannolikt jänkarvagn för andra gången på 10 Mellby Viking och även eventuellt helstängt huvudlag för första gången på länge, plus. Däremot lär väl inte jänkarvagnen inte ge så stor utdelning med en kusk som inte förmår att använda den. Dessutom - Kontio har en vinst på 86 V75-starter i år, just sayin´...
V75-7: Skor fram på 1 Bravo Navarone, minus. Vanlig vagn på 4 Research, lite minus fartmässigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5), Ardberg (+2)

Senast redigerad av Stankarn den 2016-07-08 klockan 23:45.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 21:55   #20
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ingo73 Visa inlägg
i morgon efter avdelning 1 sitter jag och har ett värde på ca 150 spänn och äter Tosca kaka efter att Tosca Victory vunnit första avdelningen.

Streckad på sju procent och jag undrar hur många som såg förra loppet när han besegrade Trust Launcher från dödens på 11,2 och bara stack undan.

Gör han samma igen så är jag säker på att sätta spiken eftersom han såg underbar ut och hade en del sparat också.

Tosca var jättefin senast men nu lär han hamna pissigt på det från början. Om Trust svarar ledningen sår är dödens upptaget av Fredericus. Och då vinner antingen Veijo eller Divisionist. Vill gärna veta hur och på vilket sätt Tosca ska kunna segra i detta lopp?
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 21:58   #21
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 1128
Standard

Känner lite som du.. att nr 6 Tosca Victory vinner V75-1! Sedan utav bara farten så spikar jag nr 7 Calypso Am i V75-2 och nr 1 Faye Bros i V75-3! Då har jag råd att ta med ALLA 15 hästarna i V75-4... sedan har jag lite hästar att bolla med i dom avslutande loppen. Det får bära eller brista...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ingo73 (+5)
marko67 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-08, 22:10   #22
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Svalöv skåne
Inlägg: 289
Sharp$: 3097
Standard

segra


Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Tosca var jättefin senast men nu lär han hamna pissigt på det från början. Om Trust svarar ledningen sår är dödens upptaget av Fredericus. Och då vinner antingen Veijo eller Divisionist. Vill gärna veta hur och på vilket sätt Tosca ska kunna segra i detta lopp?

låt dom köra loppet.
kör dom för fort där framme så ligg andra i tredjespår och går det för sakta så kör fram i dödens och krossa. det jag såg i förra loppet så spelar det ingen roll hur loppet blev kört han vinner ändå..

jag har en ide om vem som vinner och ger er möjlighet att hoppa på en sjuprocentare och ni undrar hur löpningsförloppet blir.
sorry jag kan inte spå och den kulan sitter i pungen som gör att jag vågar spika just den....

citat( folk är fulla )

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 00:36   #23
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Stänkarns´ tidiga tankar


Ser ut som att spelarkollektivet hittat rätt bland strecken. Har inga stenklara stänkare, bara några kantbollar eller tvillingdrag, .....

V75:1
Om nån annan än PL kört 8 Only One Winner så skulle man nästan kunnat se en repris på när han bombade till spets från åttondespåret och sprang i mål på 1.12,1 full väg (Valla 150926). Den här är inte så tokig när han är i form, och går även bakifrån (avslutade väl ok senast) men tyvärr sitter väl favoriten i spets istället (ingen blixt ut men får överta av Hamras OM).

V75:2
Låter uppåt på 7 Calypso Am, körs offensivt och för överta spets av 5 Countdown Fougett? Kusken bakom favoriten tillhör inte Sverigeeliten när det gäller att köra bakifrån så jag funderar på om inte tvillingen 5-7 är spelbar till 20-30 ggr pengarna.

V75:3
5 Merles Simone snabb ut?

V75:4
Är överens med SpV att 5 Önas Ida är helt bortglömd, den här har städat av både ett och två gäng sista 250 efter vettiga löpningar. Har haft dåligt spår eller tillägg senaste 10 starterna (om inte fler) och kanske, kanske kan komma bättre på det nu. Gillar 14 Magic Number och tror att jag hade med den som en rysare när hon vann på V75 förra gången. Wäjersten måste väl garantera en bra löpning?

V75:5
Lugauer la tung press på Ceasar Sisu förra starten. För en vecka sedan. Borde inte den starten sitta i benen? Favoriten Kalas är osäker i benen, var väl sådär senast tyckte jag direkt efter loppet. Man får jävligt bra betalt för en tredje-fjärdehandare i det här loppet....varför inte 5 Calle Laday eller 6 Edge Boko?

V75:6
5 Dante Boko? Slipper göra grovgörat, imponerade iaf på mig på Valla.

V75:7
Navaronen förmodligen stenklar men 9 Officer C.D var "iordningställd" inför föra starten, trivs bättre på Halmstad än Eskilstuna och kanske kan komma in på en plats, kanske t om ett tvillingbud? Ger säkert 20-30 ggr pengarna med favoriten.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 01:46   #24
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 1333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ser ut som att spelarkollektivet hittat rätt bland strecken. Har inga stenklara stänkare, bara några kantbollar eller tvillingdrag, .....


V75:3
5 Merles Simone snabb ut?
Öppnade mkt vasst på Bjerke 17 feb. Vid laddning får Erik de tufft att hålla ut.
Bör räcka väldigt långt med lås på 3 och 6.
TravFans är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 09:43   #25
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Olle brukar sammanställa de viktigaste ändringarna men han är väl fullt upptagen med Jarlsberg, hittade dock lite information på nätet...


V75-1: Helstängt huvudlag på 1 Trust Launcher, plus för startsnabbheten. 12 King City, ev skor bak, lite minus.
V75-2: 3 Tiger Woodland ska gå med helstängt huvudlag och jänkarvagn - båda för första gången. Det är 50/50 om 6 Tadpole ska gå med bike för första gången, men ryckhuva ffg blir det. Även 8 Wake Up America ska gå med jänkarvagn för allra första gången.
V75-3: Bfro ffg på 6 Bijou Bourbon H.M. 5 Merles Simone barfota fram och norskt huvudlag ffg. Ev rycktussar på 7 Top Notch Lady Ås (ffg i RWs regi).
V75-4: Eventuellt bike på 2 Snow Angel för första gången. Återgår till bfro på 8 Lovely Sky.
V75-5: 3 Jeter skor runt om senast, men nu återgår man till bfro
V75-6: Bfro på 2 Spring Erom, plus. Låter påställt i stall Nurmo, sannolikt jänkarvagn för andra gången på 10 Mellby Viking och även eventuellt helstängt huvudlag för första gången på länge, plus. Däremot lär väl inte jänkarvagnen inte ge så stor utdelning med en kusk som inte förmår att använda den. Dessutom - Kontio har en vinst på 86 V75-starter i år, just sayin´...
V75-7: Skor fram på 1 Bravo Navarone, minus. Vanlig vagn på 4 Research, lite minus fartmässigt.
Hann tyvärr inte med det. Efter den makalösa sportsliga torsdagen i Halmstad klarade jag inte att ladda om igår. Måste nog smälta det några dagar till innan det går att ladda om för nya lopp på allvar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 10:57   #26
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Johnny kör inte idag. Örjan bakom Pajas Face.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 13:16   #27
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2499
Standard

5 Thunder Peak har bra vinstchans i V75 7. För lite streckad, tycker jag.
Lycka till :-)
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:00   #28
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av ingo73 Visa inlägg
jag har en ide om vem som vinner och ger er möjlighet att hoppa på en sjuprocentare och ni undrar hur löpningsförloppet blir.
citat( folk är fulla )
Hängslor och livrem, ett alternativ till chansspik(ar). En gammal
hederlig garderingen.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:28   #29
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 99
Sharp$: 1496
Standard

Avd 7/ 7 Mr Hot Shot spets och slut
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:31   #30
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ser ut som att spelarkollektivet hittat rätt bland strecken. Har inga stenklara stänkare, bara några kantbollar eller tvillingdrag, .....
Jag tycker som vanligt att det är lite tveksamt iallafall vad gäller streckfavoriterna.
Som periodare är man oftast lite off men visst kan det bli en hyfsad peng till
den som hittar sju rätt idag. Ute på vingel i sprintloppen och jag tror att chansen finns.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:34   #31
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Playing Tua....landets bästa sto i dagsläget....!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:35   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

10,7 och överlägsen vinst för Uhrbergs megastjärna Playing Tua. Vilken häst. Det loppet borde ha varit med på V75 kan man tycka.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:41   #33
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
10,7 och överlägsen vinst för Uhrbergs megastjärna Playing Tua. Vilken häst. Det loppet borde ha varit med på V75 kan man tycka.
Varför? Enkla lopp ska ju vara utanför, V75 ska vara svårt.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:45   #34
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Bakskor på Divisionist måste vara ett minus?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:47   #35
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 535
Standard

Jokersystemet fungerar inte!
MMTTMM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:48   #36
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Skit i jokern och spela matematiskt som en riktig man!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MMTTMM (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 14:53   #37
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 5010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Skit i jokern och spela matematiskt som en riktig man!
Finns det någon enkel guide till hur man sätter ihop ett bra matematiskt system?
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:00   #38
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Finns det någon enkel guide till hur man sätter ihop ett bra matematiskt system?
http://travspecialisten.hemsida24.se...-(trav)-645712
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jeeboy (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:09   #39
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 535
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Skit i jokern och spela matematiskt som en riktig man!
Så blev det som en riktig man

1 1 2 8 9
2 6 7 9
3 3 TREASURE KRONOS (IT)
4 1 3 6 8 10
5 1 2 4 5 11
6 2 8 10
7 1 BRAVO NAVARONE
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
MMTTMM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:14   #40
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MMTTMM Visa inlägg
Så blev det som en riktig man

1 1 2 8 9
2 6 7 9
3 3 TREASURE KRONOS (IT)
4 1 3 6 8 10
5 1 2 4 5 11
6 2 8 10
7 1 BRAVO NAVARONE

Jag skrev av strecklistan....som en riktig Man....


Avd
1: 2, 4, 8
2: 2, 3, 5, 6, 7, 9
3: 3 Treasure Kronos
4: 5, 6, 8
5: 4, 5, 6
6: 2, 5
7: 1 Bravo Navarone
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MMTTMM (+5), Manprinsen (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:18   #41
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Härligt gubbar! Nu kör vi. Har ingen feeling alls idag, tror jag är helt snett ute på spikarna.

Avd
1: 2, 6 (9)
2: 9 Isor Håleryd (7)
3: 3 Treasure Kronos (9)
4: 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (1)
5: 1, 2, 4, 5 (6)
6: 10 Mellby Viking (2)
7: 1, 5, 6, 9 (4)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MMTTMM (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:19   #42
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 100
Sharp$: 6152
Standard

Spikar Mellby, Bravo och Lovely och hoppas på King City, Bacio och lite skönt rens i övrigt.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:21   #43
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Och Per Lennartsson kör som en mes.....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:22   #44
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Haha Conrad Lugauer, jävla tomte. Sluta köra själv nån gång?

Och givetvis tog Örjan det, trots iskallt läge. Men en KUSK är en KUSK.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:23   #45
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Benzon vad gör du?
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:23   #46
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 318
Sharp$: 6225
Standard

Jag hade ropat matrialfel om jag var veijo, käken vad som helst ,lsitit sönder nått
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:23   #47
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Vilket race,men lite synd om Veijo. Galopp i sprintermästaren och galopp nu. Örjan profiterade som vanligt på tempot.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:24   #48
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

oddshöjande att vinna från bricka 12 även med Örjan i jollen.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:26   #49
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
oddshöjande att vinna från bricka 12 även med Örjan i jollen.
Grattis. Hur många lax hade du på den hos nätbolagen?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:26   #50
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

benzon flyttas till div 4 hos mig.. vad gör killen?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:26   #51
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Fridericus har ju svikit förr. Med facit i hand skulle man ha målat på brett här.
King City var inte jättetidig från det läget.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:27   #52
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

*suck....Hur f-n ska man kunna räkna ut att de ska köra loppet i halsen på Örjan? På det där jävla sättet...Peter Untersteiner lärde sig inget i torsdags, fortsätter köra i spets när han inte har häst till det.....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:28   #53
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 535
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Haha Conrad Lugauer, jävla tomte. Sluta köra själv nån gång?

Och givetvis tog Örjan det, trots iskallt läge. Men en KUSK är en KUSK.
Givetvis, som vanligt.
MMTTMM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:28   #54
 
newbranchs avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 546
Sharp$: 1891
Standard

Vad hände med Lugauer? Hur kunde han hamna där?
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:28   #55
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 211
Sharp$: 9490
Standard

Men va i helvete N Benzon din sopa! Hur faan kör karln?? Hade smakat bra med en 3 procentare men ist lyckas klantarslet fastna i andra ytter:((
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:28   #56
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Grattis. Hur många lax hade du på den hos nätbolagen?
Minna spel kommer senare avdelningar inget spel på Örjan nu.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:29   #57
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Grattis. Hur många lax hade du på den hos nätbolagen?
Enligt inlägg på Travpunkten hade han slängt in 50 papp vinnare...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:30   #58
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Vad hände med Lugauer? Hur kunde han hamna där?
Har han nånsin fått till styrningarna? Dom gångerna han vinner är det för att hästen är så överjävligt överlägsen att den tål att gå i 3:e och 4:e spår ett helt lopp.

Han är en grym tränare men en rikssopa till kusk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
newbranch (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:31   #59
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Vad hände med Lugauer? Hur kunde han hamna där?
Öppnade dåligt, tog rygg på Erik i kurvan och vile ha dödens men Erik försvarade, sen var det kört.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
newbranch (+1)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:32   #60
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Vad hände med Lugauer? Hur kunde han hamna där?
Tyvärr valde Erik att svara dödens med Emmet Brown. Hade det vart Björn eller Örjan hade han aldrig gjort det! Det kan jag sätta hur mycket som helst på. Surt för Lugauer och inget att göra!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
newbranch (+1)
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:37   #61
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Varför är Björn i Norge och kör när vi har så här fin sport i Sverige?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:39   #62
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Får Ludde sin häst felfri så blir det åka av 12.Qahar Q.C
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2016-07-09 klockan 15:41.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:42   #63
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Som vanligt när det gäller Jägersro tränaren sällan han kör dom i trav.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:44   #64
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Härligt Unter!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:49   #65
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Synd på 5 Countdown Fougett, att Christoffer Eriksson inte kan få ut den i fritt läge förrän det är 150 meter kvar (satt väl i tredjepar utvändigt?). Annars vettef-n om den inte hade varit med på ritsen....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:51   #66
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Synd på 5 Countdown Fougett, att Christoffer Eriksson inte kan få ut den i fritt läge förrän det är 150 meter kvar (satt väl i tredjepar utvändigt?). Annars vettef-n om den inte hade varit med på ritsen....
håller med dig. PISS... Hade tvilling 5-9. Flyten håller i sig ...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:53   #67
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Provar en tvilling U.häst 9.Christine Sixteen mot 2.Bacio,6.B.B.H.M
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:54   #68
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Varför är Björn i Norge och kör när vi har så här fin sport i Sverige?


Han är avstängd läste jag.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:56   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 536
Sharp$: 7953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Varför är Björn i Norge och kör när vi har så här fin sport i Sverige?
Han är inte i Norge. Är avstängd för några av alla sina fula drivningar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
satori (+20)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 15:59   #70
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Hur ska Treasure Kronos kunna torska i stosprintern? Optimal balans, klart bästa försöksvinnaren, klart mest meriterad, hemmaplan stort plus.

Skulle vara distansen i så fall som den bara varit ute på en gång när den vann sist, för den spetsar väl knappast.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:03   #71
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hur ska Treasure Kronos kunna torska i stosprintern? Optimal balans, klart bästa försöksvinnaren, klart mest meriterad, hemmaplan stort plus.

Skulle vara distansen i så fall som den bara varit ute på en gång när den vann sist, för den spetsar väl knappast.
Veijo har en väldigt bra häst är väl den som kan slå favoriten från det usla läget.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:04   #72
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Han är inte i Norge. Är avstängd för några av alla sina fula drivningar.
Han gjorde Björnkollen från Norge igår?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:04   #73
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Veijo har en väldigt bra häst är väl den som kan slå favoriten från det usla läget.
Den krossade ju TK från dödens i försöket.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:04   #74
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Varför är Björn i Norge och kör när vi har så här fin sport i Sverige?
Föremål för polisundersökning, Anders Bergqvist i farten igen....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:05   #75
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Lördagen redan förstörd, kör en tvilling 3 mot 4,5 - 200 spänn.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:06   #76
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Föremål för polisundersökning, Anders Bergqvist i farten igen....
Kan tänka mig det. Djurplågaren Björn Goop.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:08   #77
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3205
Standard

Conrad gillar 3e spår idag
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:09   #78
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Synd att du väljer ryggen på Erik
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:10   #79
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Treasure Kronos överlägsen från dödens igen. Vilken jäkla häst.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:10   #80
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Urstark kanadensisk gubbe. Kul att dom fick vinna.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:12   #81
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 536
Sharp$: 7953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Föremål för polisundersökning, Anders Bergqvist i farten igen....
Inte det. Men TRE oreglementsenliga drivningar under kort tid. Därmed rättvist avstängd.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:14   #82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 536
Sharp$: 7953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hur ska Treasure Kronos kunna torska i stosprintern? Optimal balans, klart bästa försöksvinnaren, klart mest meriterad, hemmaplan stort plus.

Skulle vara distansen i så fall som den bara varit ute på en gång när den vann sist, för den spetsar väl knappast.
Riordan som tränare, en veterinär som äger. De som kan trav lägger nog ihop 1+1...
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:18   #83
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Inte illa att köra in över 2 milj, av en B kusk, på 3 starter, tycker inte att han kör med någon större finnes.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:18   #84
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Riordan som tränare, en veterinär som äger. De som kan trav lägger nog ihop 1+1...
Om du påstår att den var dopad så åker dom dit nu, för det tas dopingprov på alla V75 vinnare väl?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:19   #85
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Inte illa att köra in över 2 milj, av en B kusk, på 3 starter, tycker inte att han kör med någon större finnes.
Han har ju jobbat hos Ludde
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:20   #86
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Nu kommer dagens blunda och peka lopp. Här bör man nog kolla ekipagen och inte bara hästarna lite extra.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:21   #87
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8282

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om du påstår att den var dopad så åker dom dit nu, för det tas dopingprov på alla V75 vinnare väl?
Ja.
Löjlig insinuation.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:21   #88
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

9.Elita.M.I till 40 gånger kan inte låta bli att lira.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:22   #89
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nu kommer dagens blunda och peka lopp. Här bör man nog kolla ekipagen och inte bara hästarna lite extra.
Va? Det är ju nu vi ska ta betalt...

5 Önas Ida mot 6,8,14 - kanske nån skräll också? Över 50 ggr pengarna oavsett kombination...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:23   #90
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 318
Sharp$: 6225
Standard

Klart det dopas, lika klart som det dopas i 100m herrar
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:25   #91
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Va? Det är ju nu vi ska ta betalt...

5 Önas Ida mot 6,8,14 - kanske nån skräll också? Över 50 ggr pengarna oavsett kombination...
En av betaltjänsterna skriker också om den ser jag. Resultatraden i år gör det svårt att rygga.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:27   #92
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Snygga pimpbrillor han har Widegren.
Med mustasch hade han sett ut som Lester i Casino.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:27   #93
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Klart det dopas, lika klart som det dopas i 100m herrar
Svensk travsport är väl knappast helt ren, men nästan...men i jämförelse med humanidrotten är den garanterat ett föredöme...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:27   #94
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Eternity of Joy är min skräll i detta spelvänliga lopp. Lite sämre sist men annars i grym form, behöver flyt med ryggar i det längsta men då går det undan till slut kan jag lova!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:27   #95
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 536
Sharp$: 7953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om du påstår att den var dopad så åker dom dit nu, för det tas dopingprov på alla V75 vinnare väl?
Och du tror att allt hittas i dopingprov? Hur naiv kan man bli?
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:29   #96
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Hittar varken något vettigt v spel eller u häst för tvilling. Svårt som fan att räkna på hur det blir kört så blir inga torsklir i detta lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:30   #97
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Johan har gett Paula klara körorder. Månne vad Sveriges samlade feministelit tycker om det?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:30   #98
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Och du tror att allt hittas i dopingprov? Hur naiv kan man bli?
Naiv? Jag ogillar ogrundade påstående om att det fuskats.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:33   #99
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Bra kört ändå linus betala 8 gånge på plats och vinnare 40 gånger
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:33   #100
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Oskar J Andersson mot dom här är som att se Örjan köra bygdetrav i Norrland.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:34   #101
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Där dog nog V75 omgången när favoriten vann dagens mest öppna lopp. Nu luktar det femrättsjackpot till Årjäng.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:38   #102
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Där dog nog V75 omgången när favoriten vann dagens mest öppna lopp. Nu luktar det femrättsjackpot till Årjäng.
En revanschlysten Conrad gasar nog järnet hela loppet och tar med sig Kalle i fallet nu kanske....
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:41   #103
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Ser att det bara omsatts 69 mkr på V75 idag. Det måste vara årets överlägset lägsta V75 omsättning en ordinarie omgång. Sparar spelarna pengarna till i morgon eller börjar spelkassorna sina eller lägger många ner travet under semestermånaden?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:41   #104
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
En av betaltjänsterna skriker också om den ser jag. Resultatraden i år gör det svårt att rygga.
Det var nog helt rätt att stå över den där. Skulle inte ha fått chansen ens om alla andra galopperat från start....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:43   #105
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Alla betaltjänsterna skriker sig hesa om Calle Laday i nästa ser jag. Den borde stå i 1,70 om man läser deras analyser.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:54   #106
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 318
Sharp$: 6225
Standard

där var sista chansen till pengar , eriks horhäst vägrar ju dö, synd det inte var tvärtom då hade calle laday vunnit lätt. Den förtjänade det. Ännu en gång sämre hästen vann.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:55   #107
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

6 Edge Boko borde väl för f-n ha kunnat bättre, med den resan, med den kusken, mot det här motståndet? Fixar väl f-n inte ens bronsplatsen?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:57   #108
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
6 Edge Boko borde väl för f-n ha kunnat bättre, med den resan, med den kusken, mot det här motståndet? Fixar väl f-n inte ens bronsplatsen?
Stickans stallform är iskall...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:58   #109
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 536
Sharp$: 7953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Naiv? Jag ogillar ogrundade påstående om att det fuskats.
Läs på om Riordans CV och om nordamerikanska veterinärer. Sen kan du återkomma.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jessi82 (+100)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 16:58   #110
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

4 favoritvinster i rad nu. Grym sport men en iskall omgång spelmässigt. Ser ju tunt ut vad gäller segerkandidater i nästa också.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:01   #111
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 423
Sharp$: 2463

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Bara Solvato hittar ut i andra spår så tror jag att han är vinnaren i detta lopp.
DD
Inlämnat: 2016-07-09, 17:56
Avd
1: 1 Solvato
2: 1, 8

2 x 100,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:02   #112
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Läs på om Riordans CV och om nordamerikanska veterinärer. Sen kan du återkomma.
Varför kasta skit utan fakta ? Om jag läst rätt har han haft flera tillsynsbesök av ST utan anmärkning. Då bör man väl inte påstå på ett forum att Treasure Kronos inte vann på ett ärligt sätt. Enligt svensk lag är man oskyldig till dess att domstol fällt och Riordan har väl inte ens blivit fälld i något dopingtest i Sverige.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1), 1William (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:09   #113
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 536
Sharp$: 7953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Varför kasta skit utan fakta ? Om jag läst rätt har han haft flera tillsynsbesök av ST utan anmärkning. Då bör man väl inte påstå på ett forum att Treasure Kronos inte vann på ett ärligt sätt. Enligt svensk lag är man oskyldig till dess att domstol fällt och Riordan har väl inte ens blivit fälld i något dopingtest i Sverige.
Som sagt. LÄS PÅ!
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:09   #114
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Varför kasta skit utan fakta ? Om jag läst rätt har han haft flera tillsynsbesök av ST utan anmärkning. Då bör man väl inte påstå på ett forum att Treasure Kronos inte vann på ett ärligt sätt. Enligt svensk lag är man oskyldig till dess att domstol fällt och Riordan har väl inte ens blivit fälld i något dopingtest i Sverige.
Snacket om doping kommer oftast från personer som ligger långt ifrån sporten, dom som är nära är mera rädd för att råka göra det av misstag...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:11   #115
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Jorma Favorit med Mellby Viking. Han har en seger i år på V75 på över 80 körda lopp om jag läste rätt. Sen ska väl Mellby Viking tävla md jänkarvagn för andra gången någonsin och Jorma är väl inte topp 10 när det gäller att köra med bike. Men ska bli kul att se.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:13   #116
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jorma Favorit med Mellby Viking. Han har en seger i år på V75 på över 80 körda lopp om jag läste rätt. Sen ska väl Mellby Viking tävla md jänkarvagn för andra gången någonsin och Jorma är väl inte topp 10 när det gäller att köra med bike. Men ska bli kul att se.
Borde vinna på ren klasskillnad, men Jorma är som sagt inte så vass längre.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:18   #117
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Borde vinna på ren klasskillnad, men Jorma är som sagt inte så vass längre.
Inga roliga dd odds precis på M Viking. Tycker bakspåret och distansen och kusken är för mycket ? För att lira den som stor favorit.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:23   #118
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Hedersharry! Det trodde jag inte.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:25   #119
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Hedersharry! Det trodde jag inte.
Nä, den trodde man hade gjort sitt i högsta klassen. Riktigt kul men hade varit kul med en Widegren vinst också. Mellby Viking var en usel favorit som man hade misstanke om.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:26   #120
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä, den trodde man hade gjort sitt i högsta klassen. Riktigt kul men hade varit kul med en Widegren vinst också. Mellby Viking var en usel favorit som man hade misstanke om.
Trodde ändå den skulle mala ner dom här på ren styrka. Jorma försökte med en offensiv styrning denna gång, men det gick inte ändå.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:28   #121
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Faller favoriten i nästa kanske vi slipper femrättsjackpot.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:30   #122
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Sista torskliret för idag:

1,4,9,10 - 200 spänn runt om.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:33   #123
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä, den trodde man hade gjort sitt i högsta klassen. Riktigt kul men hade varit kul med en Widegren vinst också. Mellby Viking var en usel favorit som man hade misstanke om.
Körde inte Örjan lite för tidigt? Gick fort i typ 300 meter men ebbade ut lite sista biten in mot mål....? Skitsamma, man borde väl gått all-in på tvillingen 2,4 i förra loppet om man (som många av oss) var tveksamma till Mellby Viking, gav väl styvt 12 ggr pengarna....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:38   #124
 
newbranchs avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 546
Sharp$: 1891
Standard

Eventuell utdelning inför sista avdelningen

1 Bravo Navarone 4 361 kr
2 Pajas Face 11 888 kr
3 Danne Edel 71 983 kr
4 Research 22 990 kr
5 Thunder Peak 32 221 kr
6 Valentino Strix 22 778 kr
7 Mr Hot Shot 50 109 kr
8 Spitcam Jubb 97 956 kr
9 Officer C.D. 60 230 kr
10 King Sir Kir 23 184 kr
11 Orakel Face 71 819 kr
12 Speedy Sus Struken
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:40   #125
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Körde inte Örjan lite för tidigt? Gick fort i typ 300 meter men ebbade ut lite sista biten in mot mål....? Skitsamma, man borde väl gått all-in på tvillingen 2,4 i förra loppet om man (som många av oss) var tveksamma till Mellby Viking, gav väl styvt 12 ggr pengarna....
Ja.Spets och rygg ledaren är ofta bra tvillingspel. Men det är så dags nu.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:40   #126
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Var det bar 69 mille i omsättning idag.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:47   #127
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja.Spets och rygg ledaren är ofta bra tvillingspel. Men det är så dags nu.
Man är väl inte sämre karl än att man kan ändra sig?

Tack för kaffet!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:50   #128
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Man är väl inte sämre karl än att man kan ändra sig?

Tack för kaffet!
Snyggt. Nu får det vara nog med travet för idag . Tar en "vllodag" i morgon och laddar för Rättviks rätt fina lopp på månd kväll.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 17:52   #129
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Var det bar 69 mille i omsättning idag.
Tur för spelbolaget att det blev jackpot. Det höjer omsättningen rejält nästa lördag. Det var väl ett bra tag sedan sist på V75.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 18:19   #130
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 112
Sharp$: 3929
Standard

Dopingsnacket i den här tråden liknar väl mest snacket om att månlandningen i själva verket skedde i Nevadaöknen, att varken JFK eller Elvis är döda osv... Spekulationer utan nån som helst fakta. Ska man spekulera oavsett i vilket ämne bör man samtidigt delge nån form av fakta. Spelbesvikelser är INTE fakta...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 18:38   #131
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Dopingsnacket i den här tråden liknar väl mest snacket om att månlandningen i själva verket skedde i Nevadaöknen, att varken JFK eller Elvis är döda osv... Spekulationer utan nån som helst fakta. Ska man spekulera oavsett i vilket ämne bör man samtidigt delge nån form av fakta. Spelbesvikelser är INTE fakta...
Enig. Men månlandning, JFK, Elvis osv är ju ändå betydligt närmare sanningen än Spikens alla efterhandare....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 18:40   #132
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Märklig dag idag !
Vaknade 4:30 för att "rasta valpen", kunde inte somna om sen.
Gick upp och satt och petade med Jokersystemet fram till 13:30 men lyckades inte få till nåt system som kändes bra, men blev trött så in i helvete och tog en tupplur istället.
Tuppluren varade av någon anledning fram till en stund efter kl 18...måste ha hamnat i nån slags koma

Som tur var hann jag inte få in nåt system på V75, med tanke på utdelningen som blev.

Hann precis få in DD, men torskade den då jag körde Spring Erom mot 1,5,9 men satte istället tvillingen i sista, så det blev ju en skaplig dag till sist i alla fall..fast den var märklig.

Hoppas några av er också lyckades göra er en fin liten slant idag !



TVILLING
Inlämnat: 2016-07-09, 18:38
Halmstad Lopp 11
Lördag 2016-07-09
Start: 18:42
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 9

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Rättningskod: JXS XHP LJZ

Senast redigerad av Bluesmith66 den 2016-07-09 klockan 18:42.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 22:06   #133
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 100
Sharp$: 6152
Standard

Trist omgång spelmässigt och bommade Spikarna på Mellby och Lovely. 5 rätt blev man inte rik på. Jorma gör väl allt rätt men hästen var inte bra nog idag.
Vinnarspelet på King City räddade dagen tillsammans med några spridda småspel.
Dagens prestationer var väl Treasure Kronos och Isor H.
Dagens bortkörning var Benzon, mkt märkligt kört.
Kul också att Adielsson fick det att stämma bra idag men jag är ännu inte redo att flytta upp honom bland toppkuskarna igen.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-10, 06:56   #134
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Körde inte Örjan lite för tidigt? Gick fort i typ 300 meter men ebbade ut lite sista biten in mot mål....? Skitsamma, man borde väl gått all-in på tvillingen 2,4 i förra loppet om man (som många av oss) var tveksamma till Mellby Viking, gav väl styvt 12 ggr pengarna....
Spela för loppet inte snacka efter som du brukar göra.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td