|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Låter som avslag på båda favoriterna i femte och Linus Boy känns väl inte heller någon man kan luta sig mot...mm...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Låser V86-6 på 2 och 9. Blytung Am gick 13/2000 efter galopp senast och nu rycker man alla skorna för första gången. Endast streckad på 5%. Annars tror jag väl mest på Mellby Drake som har fint läge, bra form och Janne Norberg i sulkyn. Han funkar alltid bra på Bergh-hästar.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoting igår, Visby idag o Hoting på fredag igen, undrar vad gamle-Janne roar sig med på torsdag
.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
men kanske inte riktigt avslag på redens ändå, mera att dom tror att läget är för svårt...
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kocken14 den 2016-07-13 klockan 16:56. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Don't mind me är stenklar. Klasshäst jämfört med motståndet.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nja, men nått är konstigt när den står i 20% som andrahandare men ger inte ens 2 gånger pengarna som vinnare? Eriks ger ju nästan 5ggr trots att den är streckad till drygt 50%. Klart att Daniel ligger lågt från 40m, allt annat vore dumt. Dock sätter han upp en proffskusk och känslan är att han bara rundar dom här. Möter ju ingenting...
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jo jag har också läst det där, men jag har även läst en lite längre intervju där han menar på att hästen har en missvisande resultatrad osv. Van att möta ett helt annat motstånd. Man kör barfota, helstängt och jänkarbike idag. Jag tycker det luktar att man ändå tror på bra chans.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
||