|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Känns rätt okej med chans på några 6or på en liten 81 krs bong efter omständigheterna. Nu tycker jag T.M. får vinna...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
103 000:- på 7 rätt och 2 300:- på 6 rätt om favoriten vinner i sista...
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Och förmodligen ingen med 8?
|
|
|
|
#170 |
|
Nu blir ju jackpoteffekten den samma sedan V8 försvann om det blir sexrättsjackpot eller som idag att ingen får 8 rätt, men 4,3 mkr extra nästa vecka i åttarättspoolen.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Tillman är troligtvis världens enda fruntimmer som klarar av att byta kläder sådär fort.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
så som charrua ser ut så borde det väl vara lillchans på spets trots hans owe i sulkyn
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Provar en vinnare på Nantucket. Men nu vinner väl Qpq bara för att jag spikat den ett par ggr
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Sant som du säger.
|
|
|
|
#175 |
|
Banned
|
Ingen som tror på bakspårshästarna 9 VästerboOnTheNews och 10 Nantucket ...?
VOTN gick bra som trea i hårt sällskap, diskades som tvåa mot rätt bra sällskap....Nantucket har krossat allt i Monté-loppen....kanske får nytändning nu? |
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Charrua Forlan såg finfin ut i vämningen men kan bli hårt ansatt ?
Svårtippat värre på Ön som vanligt. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Under 0,1 beräknade vinnande system vid favoritvinst i sista.
|
|
|
|
|