|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
V75, efter förssta loppet ursäkta
Ursäkta att jag kommer in med systemet när ett lopp har gått men skäms över mitt toksystem i går där jag trodde att vädret skulle inverka på hästarna. Fast det gjorde det nog ändå... Tänker den sorgliga händelsen i avd 2.
Har nu gjort ännu ett toksystem i miniformat men den här gången baserat på favoriter. ![]() V75 Inlämnat: 2016-07-24, 13:07 Axevalla Söndag 2016-07-24 Start: 14:30 Kostnad: 24,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3 2: 2 Goneinaflash 3: 6 Windy Ways 4: 2 Spoil Me 5: 1, 7 6: 1, 2, 4 7: 1, 5, 7, 11 2x1x1x1x2x3x4 = 48 rader. 48 x 1 x 0,50 kr = 24,00 kr. Totalt: 24,00 kr. Rättningskod: KNS WTQ HHF Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Om jag ägde häst skulle hon få den i träning.
![]() ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ja herregud vilken donna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Slänger in en vinnarpeng på Söderqvist i v75 3 oxå
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banned
|
Vinnaren var bra men om Bergharn hade satt upp morsan bakom Sambuca Knight istället så hade nog spiken suttit som en smäck...
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Jens Sjödén: "V75-2: Fyraåringslopp, ett tillägg, medeldistans
I årgångslopp ska man inte tippa tilläggshästar. Om det ska gå att ta in 20 meter behöver man fördelen att vara äldre än motståndarna... På startvolten är fyra hästar bättre än de andra fem. De har inte de bästa spåren, men jag litar på att det löser sig för någon av dem!" Ingenting Söderkvist brydde sig om. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Calle Johansson, lika dryg och otrevlig som vad han fru Cina är sympatisk o trevlig.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banned
|
5 Alvena Take It - till drygt sex vändor? Take It!
|
|
|
|
|
|
|