Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-22, 18:44   #61

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Solna finaler

Gått igenom omgången med hjälp av Guiden och Travsport.se.

1) Delicious U.S. Måste väl bara vinna...

2) En jäkla massa huvudbry. Tror på 10 Ilikeitlikethat. Han vann ett lärlingslopp från spår 10 am Åby 31/3. Ett billigt lopp men vann med 3 längder.

Måste gå in på ATG och kolla. Här tror man på 5 Celebrus Nova, 6 Önas Igor och 3 Ma Running i första hand. Jag tror också lite på Ma Running. Beror på kusk Uffe O och tränare Liljendahl. Men dock sto och bara 4 år.

Tror inte på Lugauers 5 Celebrus Nova, så bara för det så vinner han väl. Egentligen är det Lugauer jag är tveksam till. På senaste 300 starterna har han startat 13 ggr på Solvalla, 1 vinst. Han brukar helt enkelt inte lyckas på Solvalla. Dessutom är det första gången han kör Celebrus, det är Markus Waldmûller som kört hästen. Ser att Lugauers tre senaste starter var på Solvalla. Ville väl träna lite kanske. Hade världens uslaste startspår, 11, 12, 12.

3) Här startar två finfina Melander-ston som är chanslösa trots sin fina stam eftersom Stefan tror att ston inte behöver vila utan det är bara att köra på. Menar 4 Ruby Trap ( startat 30 ggr utan vila) och Coco de Vie ( 37 ggr utan vila). Jag kommer att tänka på när Roger Walmann försa sig en gång för många år se'n och sa att hästen fick "stoträning"! På frågan vad han menade förstod han sig inte på att slingra sig utan erkände att med "stoträning" menade han att dom fick träna sig genom att starta tätt!

Här kom jag inte fram till något sensationellt utan 1 Seedorf och 3 Scellino Louis. Kul för Stig H om etta och tvåa!

4) 4 Donato E.

5) 5 Le Miracle.

6) 7 Nadal Broline.

7) Här har jag prickat för så många hästar att jag får lust att kasta iväg tidningen men i alla fall. Så tror jag mest på 7 wingait C.H. Med Kevin O!
Sedan 2, 4, 6, 11, 12.

Nu kollade jag på Guidens specialservice, riksranken, "en "medelrank" för alla större alla större dags- och facktidningar o s v. Verkar tro som jag. Så vi kan nog se fram mot cirka 1 000:- för 7 rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5)
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-22, 19:04   #62

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Gått igenom omgången med hjälp av Guiden och Travsport.se.

1) Delicious U.S. Måste väl bara vinna...

2) En jäkla massa huvudbry. Tror på 10 Ilikeitlikethat. Han vann ett lärlingslopp från spår 10 am Åby 31/3. Ett billigt lopp men vann med 3 längder.

Måste gå in på ATG och kolla. Här tror man på 5 Celebrus Nova, 6 Önas Igor och 3 Ma Running i första hand. Jag tror också lite på Ma Running. Beror på kusk Uffe O och tränare Liljendahl. Men dock sto och bara 4 år.

Tror inte på Lugauers 5 Celebrus Nova, så bara för det så vinner han väl. Egentligen är det Lugauer jag är tveksam till. På senaste 300 starterna har han startat 13 ggr på Solvalla, 1 vinst. Han brukar helt enkelt inte lyckas på Solvalla. Dessutom är det första gången han kör Celebrus, det är Markus Waldmûller som kört hästen. Ser att Lugauers tre senaste starter var på Solvalla. Ville väl träna lite kanske. Hade världens uslaste startspår, 11, 12, 12.

3) Här startar två finfina Melander-ston som är chanslösa trots sin fina stam eftersom Stefan tror att ston inte behöver vila utan det är bara att köra på. Menar 4 Ruby Trap ( startat 30 ggr utan vila) och Coco de Vie ( 37 ggr utan vila). Jag kommer att tänka på när Roger Walmann försa sig en gång för många år se'n och sa att hästen fick "stoträning"! På frågan vad han menade förstod han sig inte på att slingra sig utan erkände att med "stoträning" menade han att dom fick träna sig genom att starta tätt!

Här kom jag inte fram till något sensationellt utan 1 Seedorf och 3 Scellino Louis. Kul för Stig H om etta och tvåa!

4) 4 Donato E.

5) 5 Le Miracle.

6) 7 Nadal Broline.

7) Här har jag prickat för så många hästar att jag får lust att kasta iväg tidningen men i alla fall. Så tror jag mest på 7 wingait C.H. Med Kevin O!
Sedan 2, 4, 6, 11, 12.

Nu kollade jag på Guidens specialservice, riksranken, "en "medelrank" för alla större alla större dags- och facktidningar o s v. Verkar tro som jag. Så vi kan nog se fram mot cirka 1 000:- för 7 rätt.
Håller med. Känns som v75 sön är en mer spelvärd dag !
lokatten (+3)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-22, 22:14   #63

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2269
Standard

Kiss Pride 3.20 i odds 1,4 % strecken och 16 tusen spelat för mot 2-3kkr i de andra loppen.
Hmmm vad ger det den på nätbookisar ?
Unibet just nu 45 x vinnare. Värt en tjuga eller varför inte en hundring ... Vidare tror jag på 9 Spoil me i första 80 plats och 20 vinnare. Likaså 8 Alexis Cubano 80 - 20 .

Senast redigerad av affe56 den 2016-09-22 klockan 23:06.
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 10:29   #64

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Låter som att stallet siktar på en invändig rygglöpning - men Ken kanske vill något annat?
Så lät det sist också. Skulle köras snällt enligt stallet men blåste till spets som det inte fanns någon morgondag..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 11:20   #65
Banned

Sharp$: 118
Standard

8 odds på Ymer Brick dem som vill lira, plats 2.50.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 14:09   #66
Banned

Sharp$: 118
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Av det jag kunnat se så är den rätt så skaplig ut, men ledning lär det inte bli av egen kraft, Tiger Woodland är rätt så skaplig ut också.

Troliga scenariot, Tiger Woodland till spets, fast en aning osäker. Etosha Boko är rätt så snabb från start men spår 8.
Monimaker:
Tränaren verkar inte vara så optimistisk angående spets striden, så dem kommer inte köra i början enligt Thomas Madsen.
monimaker1 (+5)

Senast redigerad av trance_error den 2016-09-23 klockan 14:15.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 14:49   #67
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Håller med. Känns som v75 sön är en mer spelvärd dag !
Håller inte med. Det är såna här omgångar det går att göra pengar. När hela spelarkollektivet leker "Följa John"....

Delicious kanske inte går att rubba, men StigHs är vältbara. Och jag undrar jag om inte röd kusk tänker sig försöka köra i spets i Guld. Inte alls oäven ut och spåret närmast innanför spetsfavoriten Shadow Woodland är väl bästa tänkbara? Och jag är tveksam till att Nadal Broline bara går ut och vinner från dödens, när det är full distans och lite längre fram till dödens...

"Alla" nöjde sig med någon eller några i trion 1,3,10 i sista avdelningen, förra lördagen. Det var väl t o m de som spikade Mellby Apollo? Om inte 10 Special Promise varit riktigt på tårna så hade det stänkt till ordentligt....8 Lord Rocket, som jag varnade för, gav över 6 ggr pengarna på plats.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 18:13   #68

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-6 Guld

Untersteiner kör rejält från start med 1 och släpper till Björn med 5. 7 får kämpa sig fram till dödens. Reijo menar, att 7 slår 5. Men jag är inte så säker på det. 5 kan mycket väl rinna undan i spetsen. Om 1 kommer ut från vinnarhålet har den chans. 6 har vi alla sett hur bra den är. Puro säger, att 9 har bättre vinstchans än hans häst Napoleon C.D. i avd fem.

Antingen spikar man 7. Eller låser på 7,9. Eller streckar 1,5,6,7 och 9.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 18:23   #69

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Ymer brick spets och slut ..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 20:27   #70
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
OC kommer med Örjan o speedar ner alla till slut o vinner med en halv längd
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 20:53   #71

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1297
Standard

Avdelning: 1 Delicious vinner, Bara att hon tog världsrekordet för en tid sedan men ska vara spel mot ett mål..Hon lär lunka undan..

Avdelning: 2
Mycket svårare och jag helgarderade men tycker att Örjan kan skrälla till med nr:4 Aneou

Avdelning: 3
Har här låst på 1 och 3, De två hästarna Erik kört tidigare..

Avdelning: 4
Har här spikat Ottens Cascher från spår 10..

Avdelning: 5
Här har jag med.. 2,3,5,6,9,11

Avdelning: 6
7,9

Avdelning: 7
7
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 21:01   #72

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Frågan är om den körs i spets då Ecce tycker hästen går bäst i ryggar.
Fredrik33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 21:10   #73

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1388
Standard

Jeter skräller i avd 4 till 92 g pengarna?
tombat031 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 21:19   #74

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Överhängade risk för att jackpotrumban fortsätter även efter denna lördag.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-23, 21:45   #75

suppes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 965

Suppe bettar fotboll- 2012
Stats: 10 - 8 - 0
ROI: 128.09%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

ifall det blir jackpott på lördag går den över till nästa lördag eller nästa v675 så redan söndag?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
suppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td