|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
Solna finaler
Gått igenom omgången med hjälp av Guiden och Travsport.se.
1) Delicious U.S. Måste väl bara vinna... 2) En jäkla massa huvudbry. Tror på 10 Ilikeitlikethat. Han vann ett lärlingslopp från spår 10 am Åby 31/3. Ett billigt lopp men vann med 3 längder. Måste gå in på ATG och kolla. Här tror man på 5 Celebrus Nova, 6 Önas Igor och 3 Ma Running i första hand. Jag tror också lite på Ma Running. Beror på kusk Uffe O och tränare Liljendahl. Men dock sto och bara 4 år. Tror inte på Lugauers 5 Celebrus Nova, så bara för det så vinner han väl. Egentligen är det Lugauer jag är tveksam till. På senaste 300 starterna har han startat 13 ggr på Solvalla, 1 vinst. Han brukar helt enkelt inte lyckas på Solvalla. Dessutom är det första gången han kör Celebrus, det är Markus Waldmûller som kört hästen. Ser att Lugauers tre senaste starter var på Solvalla. Ville väl träna lite kanske. Hade världens uslaste startspår, 11, 12, 12. 3) Här startar två finfina Melander-ston som är chanslösa trots sin fina stam eftersom Stefan tror att ston inte behöver vila utan det är bara att köra på. Här kom jag inte fram till något sensationellt utan 1 Seedorf och 3 Scellino Louis. Kul för Stig H om etta och tvåa! ![]() 4) 4 Donato E. 5) 5 Le Miracle. 6) 7 Nadal Broline. 7) Här har jag prickat för så många hästar att jag får lust att kasta iväg tidningen men i alla fall. Så tror jag mest på 7 wingait C.H. Med Kevin O! ![]() Sedan 2, 4, 6, 11, 12. Nu kollade jag på Guidens specialservice, riksranken, "en "medelrank" för alla större alla större dags- och facktidningar o s v. Verkar tro som jag. Så vi kan nog se fram mot cirka 1 000:- för 7 rätt. ![]() ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+3) |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Kiss Pride 3.20 i odds 1,4 % strecken och 16 tusen spelat för mot 2-3kkr i de andra loppen.
Hmmm vad ger det den på nätbookisar ? Unibet just nu 45 x vinnare. Värt en tjuga eller varför inte en hundring ... Vidare tror jag på 9 Spoil me i första 80 plats och 20 vinnare. Likaså 8 Alexis Cubano 80 - 20 . Senast redigerad av affe56 den 2016-09-22 klockan 23:06. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banned
|
8 odds på Ymer Brick dem som vill lira, plats 2.50.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banned
|
Citat:
Tränaren verkar inte vara så optimistisk angående spets striden, så dem kommer inte köra i början enligt Thomas Madsen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+5) Senast redigerad av trance_error den 2016-09-23 klockan 14:15. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banned
|
Håller inte med. Det är såna här omgångar det går att göra pengar. När hela spelarkollektivet leker "Följa John"....
Delicious kanske inte går att rubba, men StigHs är vältbara. Och jag undrar jag om inte röd kusk tänker sig försöka köra i spets i Guld. Inte alls oäven ut och spåret närmast innanför spetsfavoriten Shadow Woodland är väl bästa tänkbara? Och jag är tveksam till att Nadal Broline bara går ut och vinner från dödens, när det är full distans och lite längre fram till dödens... "Alla" nöjde sig med någon eller några i trion 1,3,10 i sista avdelningen, förra lördagen. Det var väl t o m de som spikade Mellby Apollo? Om inte 10 Special Promise varit riktigt på tårna så hade det stänkt till ordentligt....8 Lord Rocket, som jag varnade för, gav över 6 ggr pengarna på plats. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
V75-6 Guld
Untersteiner kör rejält från start med 1 och släpper till Björn med 5. 7 får kämpa sig fram till dödens. Reijo menar, att 7 slår 5. Men jag är inte så säker på det. 5 kan mycket väl rinna undan i spetsen. Om 1 kommer ut från vinnarhålet har den chans. 6 har vi alla sett hur bra den är. Puro säger, att 9 har bättre vinstchans än hans häst Napoleon C.D. i avd fem. Antingen spikar man 7. Eller låser på 7,9. Eller streckar 1,5,6,7 och 9. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Avdelning: 1 Delicious vinner, Bara att hon tog världsrekordet för en tid sedan men ska vara spel mot ett mål..Hon lär lunka undan..
Avdelning: 2 Mycket svårare och jag helgarderade men tycker att Örjan kan skrälla till med nr:4 Aneou Avdelning: 3 Har här låst på 1 och 3, De två hästarna Erik kört tidigare.. Avdelning: 4 Har här spikat Ottens Cascher från spår 10.. Avdelning: 5 Här har jag med.. 2,3,5,6,9,11 Avdelning: 6 7,9 Avdelning: 7 7 |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Jeter skräller i avd 4 till 92 g pengarna?
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Överhängade risk för att jackpotrumban fortsätter även efter denna lördag.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 965Suppe bettar fotboll- 2012 Stats: 10 - 8 - 0 ROI: 128.09% Vinstprocent: 55.56% |
ifall det blir jackpott på lördag går den över till nästa lördag eller nästa v675 så redan söndag?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|