|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
så blir det
V75-1 11WELLINO AVENUE V75-2 12457810 V75-3 169 V75-4 123567811 V75-5 4571011 V75-6 1PATRICIA HASTRUP (DK) V75-7 1345910 5040 rader x 0,50 kr x 1 system = 2 520,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Banned
|
Kan vara spets o slut på Totally Secret, gick ju bra i senaste loppet då den stack ifrån lite lätt på 2140m.
Nu 1640 kan styra o bestämma hur den vill där framme. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Fel distans för Mosaiken Björns lär hoppa.
|
|
|
|
#127 |
|
Veijo är på Åby brukar få överta.
|
|
|
|
#128 |
Örjan |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Vi har spelat ihop till dagens jackpot i flera veckor och vill nu få utdelning. Då gäller sju rätt - inget annat. Kan bli en hyfsad slant även om några "tredjefavoriter" vinner.
Mitt bolagssystem: 1) 1,6,7,11 r8-4 (det här är ett svårlöst lopp. Min vinnare är urstarke 6 Bacan Degato, som från springspår tar ledningen och reglerar loppet. 1 Västerbo Hard Cash är trögstartad men måste streckas. Favoriten 11 Wellino Avenue radar upp segrarna (liksom ostreckade 10 Celebrus Nova). Tobbe kan köra ett fint lopp med 7 Mellby Drake.) 2) 1,2,4,7,8,10 r3-5 (med spår längre ned hade jag spikat 8 Sloppy Joe. Han är trög från start och hamnar bak i fältet. Gardera detta lärlingslopp.) 3) 9 r1-6 (dagens största favorit 9 Heartbreaker V.S. spikas. Björn och stallet skriker vinst. Med annan spik streckas även 1,4,5,6, 8 och kanske 11) 4) 2,5,6,11 r7-5 (favoriten 2 Rawindski är bästa hästen och tänkbar spik. Men han är lat och flegmatisk och ingen blixt i detta sprinterlopp. 5 Marciano har stallet höga tankar om. 6 Totally Secret kan ta ledningen och räcker långt. 11 Zorn Brick - uppfödd i Sörmland - radar segrar i Danmark och är stenhårt betrodd där. Uhrberg kan skrälla till 4 %.) 5) 5,7,10 r2-1 (jag garderar jättefavoriten 11 Some Summit, som vilat ett tag och Veijo avråder spelarna att spika. Min förstahäst är tänkbare spiken 5 Jetset, som suttit fast på slutet. 7 Playing Tua radar segrarna och spikas på Uhrbergs lilla system.) 6) 1,3,5,6,7 r12-11 (detta lopp borde egentligen helgarderas. Om Jorma vaknat upp efter gårdagskvällens svensktriumf på ett regnskitigt Vincennes - så har han en startsnabb 1 Patricia Hastrup. Även om ursnabbe favoriten 3 Top of the World tar ledningen så finns open stretch. 5 Roses Glory måste också streckas. Detta sprinterlopp kan bli overpacat, vilket öppnar för skräll.) 7) 3,9 r4-5 (3 Mosaique Face står för klassen. 9 Ivar Sånna - barfota bak - står för form. Form slår klass! Norskarna har inte kommit för att gå på Liseberg.) Kostar 1440:-. Hoppas någon på Sharps med travkunskap tar hem jackpoten. Jag unnar inte något "sömmerskesystem" i en snaskkiosk att vinna våra jackpotpengar. |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
Blir dock min ene VM spik. Kolla stegen hur han flög fram sist!
|
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
En tvilling som ger 50 gånger är den bra?
Ivar Sånna mot Venkatech. Ivar Sånna vinner med en halv längd då ludde dragit i för hårt tempo. Ni som tror att Ludde låter sonen vinna glöm det.
|
|
|
|
#132 |
|
Överta från en häst som har 11 av 11 i spets?!
Vad drömde du sen? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Citat:
Han är inte helt säker på benen heartbreaker men det har varit mycket framspår vid galopperna. bakom hästar tror jag han går iväg bra och så är han för bra för det här gänget. Global respons gillar jag som häst men han är för slö från start idag tyvärr. |
||
|
|
|
|
|
|