|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Mitt bolagssystem (förra veckan fick vi 1300 och veckan dessförinnan 56000. Totalt under året är vi 39' plus):
1) 1,3,4,7,9,11 r2-6 (avgörande vem av 1 eller 7 som tar ledningen. Vid strid kan någon bakifrån skrälla) 2) 1,2,5,7,9,14,15 r4-6 (stolopp utskrivet för att vara svårlöst. Skor på favoriten 1 är ett litet minus. 2 och 15 är mina förstahästar. Gardera!) 3) 7 r4-9 (favoriten 7 har bäst kapacitet. Spelvärd spik till 41 %) 4) 15 r3-12 (storfavoriten 15 har vunnit åtta av 12 lopp i år. Äter upp motståndet på sista bortre långsidan och ledaren slocknar på upploppet) 5) 5,7,12 r6-9 (skrotdivisionen vinner 12 med Erik. 7 är snabb ut men det är många snabbstartare innanför. Det här kan bli överpace. 5 Montdore felfritt?) 6) 1,2,6,9,10 r3-11 (om jag litat på kusken skulle jag spikat 6. Favoriten 2 var usel senast efter att varit bra i starten före. 1 är norrlandstränad och klarar vintermiljön. 9 gynnas av brodd. 10 tror Troels benhårt på) 7) 4,5,7,8,9 r2-6 (avslutningen står i första hand mellan storfavoriten 4 och underskattade finskan 7. Finskan har vunnit tre av sina fyra senaste starter och felat en gång. Tidigare Goop-lärlingen Risto kommer i angeläget ärende. Men här finns tufft motstånd) Kostar 1575:-. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nä hörrni. Bergh åker inte till sin gamla hemmabana för att fisa runt och mysa i sin nya
husbil. Lär vara dunderladdat på alla kanter, mig lurar du inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nej mina. Har dom liknande tankar??
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ja om spikarna snygg rek annars.
|
|
|
|
#50 |
|
Berg gav väl mer eller mindre klart på Angel och Montdore i går
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bedövaren idag kan vara Casper W.F. Lite baissning på hästen - kan
passa bra idag om det blir knepig bana. Kallgrader och kanske lösgrus på ytan? |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
Det kan vi väll unna honom. Säger ju lite också hur jävla fel det är att ha guld under Nov-Mar då det är riktiga skräplopp framför allt när det går norr över då få vill resa så långt. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Men ack att förty alla hästar kan vinna. |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Okej, visste jag icke! Såg han var struken nu dock :/ leta ny spik då..
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
En säger så här om banan 13:00 från SS gratis stallbacksrapport.
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Jag håller med Helge och er andra, som säger att man ska se upp med de Berghtränade hästarna. De är på väg uppåt efter den långa nedgången i och med flytten. Bergh vinner just nu lopp i parti och minut. |
||
|
|
|
|
|
|