|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v86 JÄGERSRO/SOLVALLA jackpot
jackpot det här veckan, så vi startar tidigare med tråden...
Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi mot 11 miljoner ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
|
Alvena pele spets o slut
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Är mest intresserad av utfallet i sista loppet, hur Deimos Racing kommer prestera.. Vet inte riktigt hur man ska tolka den senaste galoppen.
I detta gänget ska han vinna enkelt om han inte galopperar. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Drar igång ett V86-tillsammansbolag nu när ATG lanserat detta. Haka gärna på.
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/N3Z4-HEA8-27983 Senast redigerad av AndyMart den 2016-11-14 klockan 21:56. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alvena pele måste nog galoppera eller vara riktigt sjuk för att förlora detta..
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
riktigt segt att man inte kan köra filinlämning på v86 tillsammans än... ska komma i början av 2017 säger dem. dock bra att de i alla fall fixat v86 på tillsammans överhuvudtaget.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tror tillsammans möjligheten kommer att fixa lite extra miljoner i omsättning
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Grymt kul att Claes Boko är tillbaka, en häst jag alltid gillat!
Tycker det ser ut som en omgång med stor potential utan flera storfavisar som är överlägsna! VBOTN till 60% kommer garderas duktigt! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Veijo i första, Lennartsson i andra och så ett par sparlopp på det och fyra garderingslopp med U-hästar. Kan funka.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Efter en stunds badkarskörning ses 12 Valley Brodda 7-8% komma längst ut på upploppet som vid segrarna från samma spår i Gävle och Solvalla för ett par månader sedan. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Vilken planet kommer du i från ?
|
|
|
#12 |
ATG tillsammans lag
Har startat ett ATG lag på ATG tillsammans. Det börjar jumed en jackpot på 11 mille på v86 häng gärna på ni som vill vara med klistrar in en länk 100kr per andel Max köp 5 st/ medlem
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/YMTG-8SVR-28085 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Exakt! Undrar jag med. Att inte 1,2,5,8 lr 9 skulle hinna före 12, om nu Deimos skulle göra bort sig, hade varit en duktig skräll och Valley är ju för hårt streckad om man nu inte spikar eller dubblar Valley med en singelprocentare.
Om man garderar V86-3 så måste 3,9,10 definitivt med. I V86-4 är Undine bästa hästen och har ett perfekt läge men är väl hårt streckad. Vill man bli ensam om miljonerna så bör man fundera på att ta med 4,5,8,9,11. Miss Julita som favvis i V86-6 är ett stort skämt hur mycket jag än älskar Stig H. Jag kommer definitivt inte att lämna 2,6,9 och 11 utanför kupongen. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Min kommentar gäller bara Deimos, som är i sitt livs form.
Citat:
|
|
|
|
#15 |
|
Lennartsson varnar för att Alvena Pele inte brukar prestera på Solvalla och blir stressad. Man får väl ta ställning till om man ska tro att det gäller även i kväll.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
På 9 försök har hon placerat sig 4a en gång och varit oplacerad eller diskad på Solvalla 8 gånger. 2011 var senast hon vann ett lopp på dagens bana.
|
|
|
|
#17 |
|
Han*
|
|
|
|
#18 |
|
Vill varna för Dajmen Am min skräll ikväll
God tur ikväll alla
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
"Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Exakt! Undrar jag med. Att inte 1,2,5,8 lr 9 skulle hinna före 12, om nu Deimos skulle göra bort sig, hade varit en duktig skräll och Valley är ju för hårt streckad om man nu inte spikar eller dubblar Valley med en singelprocentare." Hmm, blir Valley Brodde mindre streckad om du dubblar systemet med en lågprocentare... ?? |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Är det inte skotvång längre på Solvalla?
Edit: Läste nyss "Bättre föruts. än senaste tävlingarna. Valfri balans. Banan avskrapad & nu läggs nytt torrt mtrl på. #V86" Senast redigerad av Cyran den 2016-11-16 klockan 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Deimos Racing med skor. Någon här som har en uppfattning om/hur det påverkar han?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
avd1.
Ett ganska öppet lopp men vårt drag Please mr Please har springspår på tillägg som vid segern för två starter sedan då blev den enkelt ledning efter 400 körda och mycket tyder på ett offensivt upplägg på nytt. Senast fick han dra fram en norsk kanon och höll storstilat ända in i mål. Toppchans! avd2. Ett gäng pensionärer skall mötas och mycket talar för Alvena Pele som enkelt tar spets och Pelle vill gärna köra där, han brukar dock ha svårt att räcka när han kommer ut i lite bättre sammanhang men eftersom både distans och spår är mitt i prick måste vi lägga honom först. Vi dubblar med den enda ungdomen i loppet nämligen Origo Tilly som är riktigt bra när han vill. Vi tror Tobbe är revanch suget efter en del strul tidigare.. 10% avd3. Bankers Ransom öppnade ovanligt fort senast och det känns som han tar spets åter igen och det kan räcka hela vägen hem. Vi lyfter dock fram Conrads uppsittning som följde Bankers R i rygg senast men fick luckan för sent. Spelmässigt är detta intressant. 3% avd4. Fem höjer sig men på en lapp tar vi med några riktiga kioskvältare... avd5. Takter lär vara offensiv och frågan är hur offensiv är Vejo det lär gå fort första 5, troligen viker vejo ner sig och då har Takter grepp om segern men det kan också kosta segern. 5 och 7 kompletterar på systemet. avd6. Draget har höjt sig i sin regi 2 gånger på raken och ser ut att ha mycket inombords. Örjan upp och klart intressant spelmässigt! Vi ser i proppen att 3 åringar möter äldre över lång distans, skräller till!? avd7 Marcus Lindgrens häst är lite väl stor favorit, en fin häst i grunden men har varit struken till en tilltänkt start i oktober pga kollik (magproblem) har sedan stått över en del jobb och man vet inte dagsformen på honom. "IDE" I loppet är helt klart nr 1 INVINCIBLE H.C. som har en osynad snabbhet från start, Christoffer tror han kan hålla spets hur som ser upplägget ut att kunna bli så. 6% är ett ruskigt bra spelvärde och vi spikar på en lapp Roliga spiken: 12 PLEASE MR PLEASE Dragen: 12 DAJMEN AM 1 INVINCIBLE H.C. 5 STEPPING SPACEBOY Skrällar: 6 You Know me 5 Sylvester america 8 Perfect Dynamite Bedövare: 1 Grecce boko God tur! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
"Idén" Invincible H.C. hade varit intressant om balansen vore annorlunda. Går med skor runtom nu. Det är ett stort minus. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoppades på någon strykning, märkligt att det inte blivit en enda.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hur ser banan ut på Jägersro ?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bakers Ransom, Obi Wan och Mach Number mina spel idag. Rysare är också Highspeed Call...
|
|
|
|
#28 |
|
Kom igen nu vill ha skoinfo på Västerbo.. Vad väntar de på?
edit: Nu kom det. Barfota runtom, tur det. Senast redigerad av Cyran den 2016-11-16 klockan 19:08. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
![]() Obi Wan är ALDRIG chanslös! "Ikon" - du menar avatar? Ja, ni inom rödvinsvänstern har mycket att stå till svars för - SD har ALLTID rätt! Det är detta som svider hos er...
|
|
|
|
#32 |
|
Blir spik på obi wan då👍
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Ja, de har bra chans de med... BBA har ju läget emot sig samt struken inför detta, samt uppehåll sedan juli gör att jag passar - behöver extrem överpace, tror jag - då kanske det kan gå. Bra odds om man bara ser på kapaciteten - ser man till förutsättningarna idag så är nog ett odds kring 15 ggr rätt...
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Mycket rödvin ikväll?! Lycka till på spelet - det behöver vi alla...!
|
|
|
|
#38 |
|
Peter Bagger skulle vara mumma för mitt system - stark som få och grym form...
|
|
|
|
#39 |
|
Man får ha lite förståelse för rödvinsvänstern, kan inte vara lätt i dessa tider
![]() heja nobel i första! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Haha bra kört av 3an.wilhelm efterbliven paal......... Dödssist.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Skönt att 3an svarar ut veijo för att sedan sluta sist. Bra kört..
|
|
|
|
#42 |
|
Wilhelm Paal tillykke med at komme sidst i mål med 200 m
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Gå in på sajten "Familjeliv" istället och få lite värmande rödvinskramar och ryggdunkningar...
|
|
|
|
#44 |
|
Banned
|
Nästan lite väntat det där, Veijo har ALLTID "otur" när han ska köra bakifrån....
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Detta ska ju vara en sida där vi lägger ut våra tankar om hästarna !
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
HÄRLIGT med lite tävling.
Wilhelm Paal har väl hört skitsnacket om att jägers är spets och slut bana. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Jädra skit. Hade spik på Veijo på både bolaget och egna kupongen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Djävlars - nu märks det att det är V86-Express!
|
|
|
|
#49 |
|
Veijo hade ju inte behövt köra emot honom iaf så dålig styrning. Fan ska han fram med 2km kvar när han har fin rygg för? Amatör.
|
|
|
|
#50 |
|
Ja , jag hade då inte velat ha min häst med han bakom tyglarna, hellre en 5.e plats rygg ledaren på 12 än 200m bakom alla andra
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Balle. Hur fan kunde jag missa Tinamo idag..
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Jösses, med strykningen på VBOTN blir väl Fridericus ganska överspelad? Ovärd, åtminstone.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Jag bytte utgångshäst från Alvena till Charrua precis innan inlämning. Tur att jag inte hann slå mig själv allt för hårt i huvudet under loppet...
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hehe, Örjan uppfintad på läktaren
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Blir bara ledsen i ögat när man ser sånt där. Om jag spelat hade ja såklart gaddat loppet med tinamo å nån till. Veijo och bakspåren. Så överlägsen är inte please Spikarna hade varit bakers ransom, Harry haythrow, brosa am och ka ske deimos i såna fall Harry mer spelad sist än vbotn |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Tror ni veijo är nöjd med Wilhelm? Haha:P
|
|
|
|
#62 |
|
Varför har de ens skylten med "Senaste 500 m" i tv-rutan om den ska gå bananas i varje lopp?
I V86 andra avdelning gick första 500 m på 1.11,1. Första 1000 m gick på 1.11,8. Skylten "Senaste 500 m" hissar upp: 1.16,6! Rimligt... |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banned
|
Såja, första spelet inne. Över 5 ggr pengarna på en "stenklar" får nog anses vara mer än godkänt.
Man kanske borde stänga börsen då....statistiskt får man ju inte in tre vinnare på raken - dessutom lär väl Fridericus vara dagens sämsta vinnarspel? Tror att jag står över den helt. Untersteiners nerstrukna ett spår - nåt att väga in? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2) |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Harry var inte frisk, men sen än en gång. Vad gör Christoffer?
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Nähä. Läggdags sprang dem visst. Bra styrt idag Veijo.
|
|
|
|
#68 |
|
hahaha Blir nog skumpa vid valet 2018
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banned
|
Bra kört från start, Boel, mycket bra, men Veijo är Veijo - tur att man stod över den, det är inte roligt att vara "Veijo-fan" för nuvarande, hästarna är i kanonform men kusken kör med huvudet under armen.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Där sjönk Christoffer rejält i mina ögon. Måste få rejäla böter för att han endast kör för att förstöra loppet!
Cyran (+2) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
VARFÖR kör CE som han gör? Tävling i all ära men han kan ju inte tro att hans taktik tillgodoser sin hästs chanser på bästa sätt...?
|
|
|
|
#72 |
|
Mkt sånt idag, sabotagekörningar , huvet i röven styrningar
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Kan man skapa en tråd där det man tycker det finns TROLL eller idioter som förstör för dom som älskar SHARPS. Tex
DanneKing osv
|
|
|
|
|
#74 |
|
External Power var inget att hänga i granen precis.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Det är ju bara att ge fan i politiken och diskutera trav istället, trodde i min enfald att det var det vi var här för....
bokis29 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Dubblar lite
5-6-15 mot deimos Och 5 mot 4-5 |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Fattar inte varför Christoffer kör som en idiot. Precis som Ludde.. Laddar onödigt hårt i detta lopp, kör fan som han stulit hästen..
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Håller med
V86 Inlämnat: 2016-11-16, 19:31 Solvalla, Jägersro Onsdag 2016-11-16 Start: 20:30 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 6, 7, 8, 12 2: 4 Charrua Forlan 3: 4 Bakers Ransom 4: 1, 2, 3, 5, 9, 11 5: 2, 3 6: 2 External Power 7: 1, 2, 3, 5, 8, 9, 10, 15 8: 1, 2, 4, 5 6x1x1x6x2x1x8x4 = 2304 rader. 2304 x 1 x 0,25 kr = 576,00 kr. Totalt: 576,00 kr. Rättningskod: VGZ PTB LLK
|
|
|
|
#79 |
|
Marcus Lindgren fullkomlig katastrof i sulkyn. Sluta kör själv för fan.
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Sällan Takter ska överforcera i onödan, han är tamigfan livrädd att gå först i 2a-spår..
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Djävligt snyggt system - surt på EP. Svag styrning, dessutom...
|
|
|
|
|
#83 |
|
Själv hade jag spikar kvar på External Power och Brosa Am. Måste väl nästan klassas som ett självskadebeteende?
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Själv har jag rankat raden så här långt på 90 rader, men är ändå helt borta... Är värdelös att komponera slagkraftiga system...
|
|
|
|
#85 |
|
Ja................................................ ...............
|
|
|
|
#86 |
|
Banned
|
Huga....! Brrr...
Veijo - se och lär...
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
HAHAHA. Härligt Christofer, bara ge dom , jävla besserwiear
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Jag hoppas du försvinner från den här sidan.
Jag kommer i alla fall blocka dig. Har aldrig läst någon som är så okunnig yttra sig.
|
|
|
#90 |
|
Jag har fem rankade etta och vinnarna rankade på 90 rader! Skall sluta med att använda reduceringsprogram och lita på min egen ranking, i stället...
|
|
|
|
#91 | |
|
Citat:
![]() Klassas antagligen som en mental rubbning? V86 Inlämnat: 2016-11-16, 20:27 Solvalla, Jägersro Onsdag 2016-11-16 Start: 20:30 Kostnad: 210,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 6, 7, 8, 12 2: 4 Charrua Forlan 3: 4 Bakers Ransom 4: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 11 5: 2, 5, 6, 7 6: 2 External Power 7: 5 Brosa Am 8: 4, 5, 8, 12 6x1x1x7x5x1x1x4 = 840 rader. 840 x 1 x 0,25 kr = 210,00 kr. Totalt: 210,00 kr. Rättningskod: TMV QTF HBG |
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banned
|
....och nu är det HÄSTENS fel att Christoffer kör så jävla illa....haha...
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Alltid lita på sin egen ranking, så jävla svårt bara :( förlorade över 300k när jag gick emot mig själv då :/
Dubbeln satt Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
V86
Inlämnat: 2016-11-16, 20:22 Solvalla, Jägersro Onsdag 2016-11-16 Start: 20:30 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6, 7, 12 2: 2, 3, 4, 6, 7 3: 4 Bakers Ransom 4: 2, 4, 5, 11 5: 2, 3 6: 2, 3, 6, 9 7: 5 Brosa Am 8: 2, 4 Sista gången man spikar Marcus Lindgren.. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Banned
|
Ja, varför spikar man inte Adielsson, Kihlström och Goop? Då har man ju full pott idag....
Manprinsen (+10) |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Sex 6:or och DD:n. Hade ej Tinamo Jet. Ej heller Mamasan (korkat!!!)
V86 Inlämnat: 2016-11-16, 20:28 Solvalla, Jägersro Onsdag 2016-11-16 Start: 20:30 Kostnad: 108,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7, 12 (4) 2: 2, 4, 7 (5) 3: 4 Bakers Ransom (10) 4: 2, 4, 9 (5) 5: 2, 7 (3) 6: 2, 9, 12 (6) 7: 2, 5 (15) 8: 2, 4 (12) 2x3x1x3x2x3x2x2 = 432 rader. 432 x 1 x 0,25 kr = 108,00 kr. Totalt: 108,00 kr. Rättningskod: ZMX QTD KBG |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
hoola (+5) |
||
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
Aja snyggt i vilket fall.
hoola (+5) |
||
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
Snyggt ändå! Oflax - nästa gång tar vi dem...
|
|
|
|
|
#102 |
|
min största travvinst någonsin, skönt såhär inför julen! TACK!
V86 Inlämnat: 2016-11-16, 18:01 Solvalla, Jägersro Onsdag 2016-11-16 Start: 20:30 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6, 7, 8, 12 2: 4, 7 3: 4 Bakers Ransom 4: 1, 2, 5 5: 6, 7 6: 1, 2, 12 7: 1, 2, 5, 6, 8, 9, 10, 15 8: 4 Deimos Racing 4x2x1x3x2x3x8x1 = 1152 rader. 1152 x 1 x 0,25 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr. 8 rätt: 1 x 146 546 kr Vinst! 7 rätt: 16 x 1 004 kr Vinst! 6 rätt: 94 x 106 kr Vinst! Summa: 172 574,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5), Fulsprit (+10), Torstens (+5), levin1891 (+50), PinkiePie (+5), MattiasB75 (+5), lokatten (+10), tompa87 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
Vill inte vara den som är den, MEN...! Hehe!
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
Mycket snyggt! Stort GRATTIS!!! ![]() ![]() ![]() ![]() :hatten av:![]()
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Hoppas ni tog med min ide
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Nej, det är en kommentar på det jag sade innan loppet.
Bara att läsa...
|
|
|
#108 |
|
Någon som vet vart jag kan se vinstlistor osv på V75 V86 osv?
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Kräver registrering och inloggning, men det är helt gratis. Vinstlistorna finns under "Övrigt". Observera att man i gratisfunktionen bara kan se vinstlistor för ett begränsat antal dagar bakåt i tiden. Ett annat alternativ är reduceringsprogrammet HPT från www.hpt.nu Om man har det programmet så visas vinstlistorna direkt i programmet.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2016-11-17 klockan 15:52. |
||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
|
||
|