|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
kan du räkna ut 30 av de 150 sätt som gör att rånet går åt helvete är du riktigt duktig. Det fina med att välja trav före bankrån är att du inte får problem med farbror Blå så länge du lirar för ärligt förtjänade stålar. Du kommer långt på att spela vinstrika kuskar, bra spår, spetshäst. Rata eller favoriter som haft längre uppehåll, körs av tränare eller en mindre vinstrik kusk. Ta alltid bort favoriter från bakspår som körs av av en kusk som sällan vunnit på V 75= de vinner aldrig. Sök skrällarna på utrustningsändringar, brftro ffg, nytt huvudlag, ny vinstrik kusk ffg, ( ex Red Chilli Pirat kördes av tränaren Patrik Södervall, Örjan upp ffg till Åbys stora pris 2006, vann båda heaten, jag spikade RCP i båda löpen på kuskförstärkningen av bibliska mått och sjuan satt). Samt hästar som gjort bra löp från svåra spår och lottats till vinstrikt spår. Se till att ha plats på systemet för att fylla på med värmningsvinnare i sista stund före spelstopp. Viktigast av allt är att tro på dig själv och inte till den du sist lyssnade till. Det finns mycket att tillägga, men du kommer en bra bit med ovan enkla stolpar att hålla i när du konstruerar systemet. Lycka till Lokatten. Jajjan |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Innan skulle det inte gå att slå dansken, men efter 600m kände jag att det bara var att köra, var en sån dag, kollade vem som satt i dödens, norrmannen, bra han släpper, sen skulle Usain bara döda Take Them på bortre lång, knäckte till den lite på bortre lång så han inte skulle orka stå emot sen, plockade upp lite för att ha koll på Erik invändigt och några till, när de hissade nödflagg var det bara att köra. Var helt sjukt, häftigt. Nån gång borde alla få uppleva att sitta bakom en häst som vill vinna så mkt, bland de skönaste känslorna som finns. Mange vann sedan finalen av VM i V75 förresten. Det här spelade jag in medan jag fixade till Usains tassar i morse, inför lördag: https://youtu.be/lXbQabs1CTE Kolla min hemsida, www.oskarsvanberg.se imorgon om ni vill ha mer info efter sista jobbet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5), stoffolainen (+5), eveton (+10), lokatten (+5), rickyfashion (+5), peozz (+5), MattiasB75 (+5), Tirich (+5), Stekis0757 (+10), bokis29 (+5), Akke (+5), Ardberg (+5), Melander (+5), Rob (+5), Lazze (+25), criba (+10), Torstens (+10), DIF (+3), Trinity (+3), virre82 (+3), kunghumle (+5), asgaya3141 (+5) Senast redigerad av OskarSvanberg den 2016-11-23 klockan 21:35. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banned
|
Citat:
Alltså, hästen (Usain Henna) är outstanding, sättet han krossade Bravo Navaronne på senast var mäktigt, även om den kanske hade fått en liten tryckare (eller två), med en sån högstanivå är det helt oförklarligt varför den förlorar mot sånt mediokert motstånd i 75% av sina starter. Varför har den sämre statistik än Bravo Navaronne, som den bara krossade senast? Det är ju inte Elitloppet och Åby stora pris du startar den i, vecka efter vecka...? |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
. Han är knappast någon Varenne eller Bold Eagle, det han har gemensamt med dom är möjligtvis viljan att vinna, fysiskt är de formel1 och han en STCC-Volvo. Vi mötte ju Sauveur några ggr och tyvärr får jag väl erkänna att vi blev avklädda även om han var på topp, eller nära det iaf. Han är inte på topp jämnt, när Erik körde gången innan var han väl 15m sämre. För att vara så bra måste jag toppa honom till max, och det kan jag tyvärr inte göra till varje start då han blir för sliten då. Efter såna totala urladdningar behöver han många gånger vila lite eller få en lugnare period i alla fall. Vi har ett lite annat upplägg jämfört med förra året och har varit försiktigare och försökt bygga upp formen långsammare med förhoppningen att han ska hålla en högre nivå längre och inte gå så totalt ur form som han gjorde förra vintern. Sen fick han ett problem i samband med Harpers som tog ett tag att komma rätt med. Vidare blev det betydligt svårare att ha upplägget med kvalitetsträning och sen ett lopp i kroppen innan en större uppgift i.o.m att han tjänade ungefär en miljon på 12månader, för att få ett lopp i krppen fick han gå 12 full väg och det blir lite för tufft då. Iaf förut, han har faktiskt blivit ännu hårdare i kroppen. Hans styrkor är främst viljan, sen har han en bra förmåga att ta åt sig träning och går att toppa osedvanligt mycket jämfört med de flesta hästar, det går att få honom bättre än han egentligen är så att säga. Uppdateringen efter sista torsdagsjobbet är att han var rappare än nånsin. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekis0757 (+5), bokis29 (+5), dingo1337 (+5), Metatrone (+5), SH (+5), Bridgeman (+5), stoffolainen (+5), oinkk (+5), Spiken64 (+5), Broddvar (+10), DIF (+2), Kallekokula (+5), MattiasB75 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#37 |
Lysande oskar!
Kollade på filmklippet på din hemsida. otroligt cool usain henna verkar vara
och mkt bra info. fortsätt gärna med det. bra förklarat. kul inslag och lycka till på lördag. jag tror på dig |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Inte torskar Peter.U sista loppet?
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Drog igång en V75 tillsammans också!
Spelar reducerade system med utgångspunkt i Travtjänsten och Spelvärdes analyser, toppat med egna idéer! 250kr x 10 andelar https://tillsammans.atg.se/inbjudan/6VJM-86K4-28493 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
|
Nån som vet hur Petter Karlson tänker kring Charming Soldier?
Ska han köra i spets? Senast redigerad av trance_error den 2016-11-25 klockan 15:48. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Min första tanke när startlistorna släpptes var att ettan håller upp ledningen. Då är loppet över. Flemming sätter på en bike nu dessutom. Ökar i startsnabbhet säkerligen. Senast redigerad av spalato den 2016-11-25 klockan 16:24. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jag letar frenetiskt efter att välta de två dunderfavoriterna i slutet.
V75-7 Finns det på kartan, att 5 Zenit Brick rusar till ledningen? Då får han 3 Thaiger Exclusive i dödens. 4 Da Vinci Boko andra ytter. Just nu streckar jag 3,4 och 5. V75-6 Flera startsnabba utanför 1 OTP. 3 Explosive de Vie slog 2 Nadal Broline senast. OTP har hoppat förr från start. Johnny vet inte förrän framme vid vingen om han kan ladda eller måste ta det lugnt. Han kan bli kvar på innerspår. 9 Thai Broadway var dunderfavorit i Bjerke mot Ivar Sånna och Nahar. Han fick inget fäste i banan och skrattade åt Björn, när han började driva med tömmarna. I morgon är det spö. Han kan få en fin rygg och spurta ner det här gänget till 3,5 %. Just nu streckar jag 1,2,3 och 9. |
|
|
|
|
|
|
|