Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-23, 09:25   #31

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1681
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ranking 1 lopp, ni får själva gissa vilket
5,2,6,1,3,7,9,11,8,10,4,12.
Man skulle ju rycka skorna sist på 2:an i detta lopp men gjorde inte det och den vann ju ändå övertygande från spets till gött rens, rycker de skorna denna gång så spikar jag i allafall.
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 10:07   #32

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jag vill inte vara elak, men du använder fel kriterier när du väljer hästarna.
Vilka kriterier bör man använda då? Självklara frågan: Vilka kriterier använder du? Men det vill du nog inte tala om... Jag vet inte "hur man gör". Men så blir det 0 vinst också.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 12:40   #33

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Vilka kriterier bör man använda då? Självklara frågan: Vilka kriterier använder du? Men det vill du nog inte tala om... Jag vet inte "hur man gör". Men så blir det 0 vinst också.
Att spela trav är som att råna en bank,
kan du räkna ut 30 av de 150 sätt som
gör att rånet går åt helvete är du riktigt
duktig.

Det fina med att välja trav före bankrån
är att du inte får problem med farbror Blå
så länge du lirar för ärligt förtjänade stålar.

Du kommer långt på att spela vinstrika
kuskar, bra spår, spetshäst.

Rata eller favoriter som haft längre
uppehåll, körs av tränare eller
en mindre vinstrik kusk.

Ta alltid bort favoriter från bakspår
som körs av av en kusk som sällan
vunnit på V 75= de vinner aldrig.

Sök skrällarna på utrustningsändringar,
brftro ffg, nytt huvudlag, ny vinstrik kusk
ffg, ( ex Red Chilli Pirat kördes av tränaren
Patrik Södervall, Örjan upp ffg till Åbys
stora pris 2006, vann båda heaten, jag
spikade RCP i båda löpen på kuskförstärkningen
av bibliska mått och sjuan satt).

Samt hästar som gjort bra löp från
svåra spår och lottats till vinstrikt
spår.

Se till att ha plats på systemet för att
fylla på med värmningsvinnare i sista
stund före spelstopp.

Viktigast av allt är att tro på dig själv
och inte till den du sist lyssnade till.

Det finns mycket att tillägga, men
du kommer en bra bit med ovan
enkla stolpar att hålla i när du
konstruerar systemet.

Lycka till Lokatten.

Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rakka (+5), lokatten (+10), abstruse (+5), tompa87 (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 20:20   #34

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MattiasB75 Visa inlägg
Takethem i spets och Usain Henna i dödens, mycket imponerande av Oskar och hans bästa kompis :-)

Edit: det skulle vara väldigt nice om Oskar och Usain kunde leverera en lika bra insats igen så att de kan tilldelas epitetet "Danskdödarna" :-p
Det var en ruskigt frän kväll. En kompis vann ju den omgången i VM i V75 och sen tidigare planerat gick han och jag och såg Sverige slå Danmark direkt efter. Häftigt lopp!
Innan skulle det inte gå att slå dansken, men efter 600m kände jag att det bara var att köra, var en sån dag, kollade vem som satt i dödens, norrmannen, bra han släpper, sen skulle Usain bara döda Take Them på bortre lång, knäckte till den lite på bortre lång så han inte skulle orka stå emot sen, plockade upp lite för att ha koll på Erik invändigt och några till, när de hissade nödflagg var det bara att köra.
Var helt sjukt, häftigt.

Nån gång borde alla få uppleva att sitta bakom en häst som vill vinna så mkt, bland de skönaste känslorna som finns.

Mange vann sedan finalen av VM i V75 förresten.

Det här spelade jag in medan jag fixade till Usains tassar i morse, inför lördag: https://youtu.be/lXbQabs1CTE

Kolla min hemsida, www.oskarsvanberg.se imorgon om ni vill ha mer info efter sista jobbet.
lenninen (+5), stoffolainen (+5), eveton (+10), lokatten (+5), rickyfashion (+5), peozz (+5), MattiasB75 (+5), Tirich (+5), Stekis0757 (+10), bokis29 (+5), Akke (+5), Ardberg (+5), Melander (+5), Rob (+5), Lazze (+25), criba (+10), Torstens (+10), DIF (+3), Trinity (+3), virre82 (+3), kunghumle (+5), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av OskarSvanberg den 2016-11-23 klockan 21:35.
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-24, 23:55   #35
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Det var en ruskigt frän kväll. En kompis vann ju den omgången i VM i V75 och sen tidigare planerat gick han och jag och såg Sverige slå Danmark direkt efter. Häftigt lopp!
Innan skulle det inte gå att slå dansken, men efter 600m kände jag att det bara var att köra, var en sån dag, kollade vem som satt i dödens, norrmannen, bra han släpper, sen skulle Usain bara döda Take Them på bortre lång, knäckte till den lite på bortre lång så han inte skulle orka stå emot sen, plockade upp lite för att ha koll på Erik invändigt och några till, när de hissade nödflagg var det bara att köra.
Var helt sjukt, häftigt.

Nån gång borde alla få uppleva att sitta bakom en häst som vill vinna så mkt, bland de skönaste känslorna som finns.

Mange vann sedan finalen av VM i V75 förresten.

Det här spelade jag in medan jag fixade till Usains tassar i morse, inför lördag: https://youtu.be/lXbQabs1CTE

Kolla min hemsida, www.oskarsvanberg.se imorgon om ni vill ha mer info efter sista jobbet.
Men du...om du nu har en häst som är lika överlägsen som Varenne eller Bold Eagle, när du nu har en häst som vinner "när du vill"....varför nöjer du dig med att vinna bara var fjärde gång?

Alltså, hästen (Usain Henna) är outstanding, sättet han krossade Bravo Navaronne på senast var mäktigt, även om den kanske hade fått en liten tryckare (eller två), med en sån högstanivå är det helt oförklarligt varför den förlorar mot sånt mediokert motstånd i 75% av sina starter.

Varför har den sämre statistik än Bravo Navaronne, som den bara krossade senast? Det är ju inte Elitloppet och Åby stora pris du startar den i, vecka efter vecka...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 07:55   #36

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Men du...om du nu har en häst som är lika överlägsen som Varenne eller Bold Eagle, när du nu har en häst som vinner "när du vill"....varför nöjer du dig med att vinna bara var fjärde gång?

Alltså, hästen (Usain Henna) är outstanding, sättet han krossade Bravo Navaronne på senast var mäktigt, även om den kanske hade fått en liten tryckare (eller två), med en sån högstanivå är det helt oförklarligt varför den förlorar mot sånt mediokert motstånd i 75% av sina starter.

Varför har den sämre statistik än Bravo Navaronne, som den bara krossade senast? Det är ju inte Elitloppet och Åby stora pris du startar den i, vecka efter vecka...?
Haha, det var bland det finaste du sagt tror jag, i enormt klen konkurrens vad gäller den biten, jag väljer att vara hedrad över hur du beskriver min häst och ignorerar det som står om mig som tränare mellan raderna
.
Han är knappast någon Varenne eller Bold Eagle, det han har gemensamt med dom är möjligtvis viljan att vinna, fysiskt är de formel1 och han en STCC-Volvo. Vi mötte ju Sauveur några ggr och tyvärr får jag väl erkänna att vi blev avklädda även om han var på topp, eller nära det iaf.
Han är inte på topp jämnt, när Erik körde gången innan var han väl 15m sämre. För att vara så bra måste jag toppa honom till max, och det kan jag tyvärr inte göra till varje start då han blir för sliten då. Efter såna totala urladdningar behöver han många gånger vila lite eller få en lugnare period i alla fall.

Vi har ett lite annat upplägg jämfört med förra året och har varit försiktigare och försökt bygga upp formen långsammare med förhoppningen att han ska hålla en högre nivå längre och inte gå så totalt ur form som han gjorde förra vintern. Sen fick han ett problem i samband med Harpers som tog ett tag att komma rätt med.

Vidare blev det betydligt svårare att ha upplägget med kvalitetsträning och sen ett lopp i kroppen innan en större uppgift i.o.m att han tjänade ungefär en miljon på 12månader, för att få ett lopp i krppen fick han gå 12 full väg och det blir lite för tufft då. Iaf förut, han har faktiskt blivit ännu hårdare i kroppen.
Hans styrkor är främst viljan, sen har han en bra förmåga att ta åt sig träning och går att toppa osedvanligt mycket jämfört med de flesta hästar, det går att få honom bättre än han egentligen är så att säga.

Uppdateringen efter sista torsdagsjobbet är att han var rappare än nånsin.
Stekis0757 (+5), bokis29 (+5), dingo1337 (+5), Metatrone (+5), SH (+5), Bridgeman (+5), stoffolainen (+5), oinkk (+5), Spiken64 (+5), Broddvar (+10), DIF (+2), Kallekokula (+5), MattiasB75 (+10)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 09:36   #37

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 993
Standard

Lysande oskar!

Kollade på filmklippet på din hemsida. otroligt cool usain henna verkar vara
och mkt bra info. fortsätt gärna med det. bra förklarat. kul inslag och lycka till på lördag. jag tror på dig
commander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 12:40   #38

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Inte torskar Peter.U sista loppet?
Gammal 2016-11-25, 14:16   #39

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Inte torskar Peter.U sista loppet?
Inte ofta Peter ger fem getingar till en häst!
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 14:19   #40

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Drog igång en V75 tillsammans också!
Spelar reducerade system med utgångspunkt i Travtjänsten och Spelvärdes analyser, toppat med egna idéer!

250kr x 10 andelar

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/6VJM-86K4-28493
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 14:37   #41
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Inte ofta Peter ger fem getingar till en häst!
Hoppas att streckprocenten ökar, har varit förbi några affärer och alla (säger alla) spikar Thaigern, merparten med OTP ensam i loppet före.

Det är bara att spika emot!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 15:32   #42
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Nån som vet hur Petter Karlson tänker kring Charming Soldier?
Ska han köra i spets?

Senast redigerad av trance_error den 2016-11-25 klockan 15:48.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 15:59   #43

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Nån som vet hur Petter Karlson tänker kring Charming Soldier?
Ska han köra i spets?
Ja , absolut. Han är inte intresserad släppa till någon
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 16:01   #44

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Haha, det var bland det finaste du sagt tror jag, i enormt klen konkurrens vad gäller den biten, jag väljer att vara hedrad över hur du beskriver min häst och ignorerar det som står om mig som tränare mellan raderna
.
Han är knappast någon Varenne eller Bold Eagle, det han har gemensamt med dom är möjligtvis viljan att vinna, fysiskt är de formel1 och han en STCC-Volvo. Vi mötte ju Sauveur några ggr och tyvärr får jag väl erkänna att vi blev avklädda även om han var på topp, eller nära det iaf.
Han är inte på topp jämnt, när Erik körde gången innan var han väl 15m sämre. För att vara så bra måste jag toppa honom till max, och det kan jag tyvärr inte göra till varje start då han blir för sliten då. Efter såna totala urladdningar behöver han många gånger vila lite eller få en lugnare period i alla fall.

Vi har ett lite annat upplägg jämfört med förra året och har varit försiktigare och försökt bygga upp formen långsammare med förhoppningen att han ska hålla en högre nivå längre och inte gå så totalt ur form som han gjorde förra vintern. Sen fick han ett problem i samband med Harpers som tog ett tag att komma rätt med.

Vidare blev det betydligt svårare att ha upplägget med kvalitetsträning och sen ett lopp i kroppen innan en större uppgift i.o.m att han tjänade ungefär en miljon på 12månader, för att få ett lopp i krppen fick han gå 12 full väg och det blir lite för tufft då. Iaf förut, han har faktiskt blivit ännu hårdare i kroppen.
Hans styrkor är främst viljan, sen har han en bra förmåga att ta åt sig träning och går att toppa osedvanligt mycket jämfört med de flesta hästar, det går att få honom bättre än han egentligen är så att säga.

Uppdateringen efter sista torsdagsjobbet är att han var rappare än nånsin.
Hej Oskar!
Min första tanke när startlistorna släpptes var att ettan håller upp ledningen. Då är loppet över. Flemming sätter på en bike nu dessutom. Ökar i startsnabbhet säkerligen.

Senast redigerad av spalato den 2016-11-25 klockan 16:24.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 17:30   #45

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Jag letar frenetiskt efter att välta de två dunderfavoriterna i slutet.

V75-7
Finns det på kartan, att 5 Zenit Brick rusar till ledningen? Då får han 3 Thaiger Exclusive i dödens. 4 Da Vinci Boko andra ytter. Just nu streckar jag 3,4 och 5.

V75-6
Flera startsnabba utanför 1 OTP. 3 Explosive de Vie slog 2 Nadal Broline senast. OTP har hoppat förr från start. Johnny vet inte förrän framme vid vingen om han kan ladda eller måste ta det lugnt. Han kan bli kvar på innerspår. 9 Thai Broadway var dunderfavorit i Bjerke mot Ivar Sånna och Nahar. Han fick inget fäste i banan och skrattade åt Björn, när han började driva med tömmarna. I morgon är det spö. Han kan få en fin rygg och spurta ner det här gänget till 3,5 %. Just nu streckar jag 1,2,3 och 9.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td