Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-28, 13:39   #46

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Peter123 Visa inlägg
Tror inte kajjan bestämmer det förrän efter värmning
Eller när loppet startat.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 13:41   #47

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev mitt bolagssystem:

1) 1,7,11 r3-1 (Ulf håller ledningen med 1 och håller dunderfavoriten i dödens. Bergh ger sig inte eftersom hans häst är bättre. Men Ulf har order att köra i ledningen. De kör loppet i halsen på 11 till 12 %)

2) 6,8,9,13,14 r4-2 (14 från springspår får direkt en bra position. Ojämna favoriten 13 tas lugnt från start och får det svettigt även om hon gynnas av brodd. 8 kan få ett vilsamt lopp och skrälla till 2,6 % med "Sonen" Nicklas Westerholm, som var framgångsrik igår. 9 är en stor urstark märr, som alltid understreckas med Pierre i jollen. 6 räknas tidigt från springspår med Ulf)

3) 5 r2-7 (allt talar för 5 Nahar. Han känner igen sin hemmabana och motståndarna vet han att han slår alla dar i veckan. Nahar har vässats inför denna "enkla" uppgift. Gynnas av brodd. Tas lugnt från start och bara krossar "ungdomarna")

4) 3,4,13,15 r14-2 (Tobbe trycker sig till ledningen med 3. 4 hoppar lika ofta som han vinner. Ove A är övermodig efter segern i V75-1 och pressar 6 till galopp från springspåret. 13 får en smakstart och vinner detta lopp. 15 är fältets bästa häst, men får tufft att plocka tilläggen på sprint)

5) 2,3,4,9,11 r6-12 (3 tränar bra och tar ledningen. Där körs han så länge lampan lyser. Nicklas kör 2 med stort självförtroende. 4 är säkert bland de tre för er som lirar V7. 9 vinner ofta - titta på senare video - och måste streckas. 11 blev ett lyxstreck)

6) 5,7 r10-2 (för oss som inte spikar 7 låses med 5. Han såg dunderfin ut senast och kom då från tre raka segrar - ett fynd till 11 %)

7) 3,4,6,9,11 r5-1 (här räcker nog 4,9 och 11. Men jag fick råd att strecka även 3, som sannolikt ger sig i ledningen på upploppet. TT har 6 bland a-hästarna och jag tar rygg på dem utan att begripa varför)

Kostar 1500:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 13:53   #48

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

På V5 spikar jag Myr Faksen och Nahar. Sitter de så ligger jag bra till. Digital Archive gäller det att fälla om det ska bli lite pengar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 14:02   #49

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Känner mig inte riktigt trygg med att spika någon av Berghs hästar idag. Hade känts bättre med senioresset Janne Norberg bakom spakarna. Blir nog att avvakta och se hur det funkar för Robban i V4 loppen innan jag lämnar in.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 14:04   #50

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Känner mig inte riktigt trygg med att spika någon av Berghs hästar idag. Hade känts bättre med senioresset Janne Norberg bakom spakarna. Blir nog att avvakta och se hur det funkar för Robban i V4 loppen innan jag lämnar in.
Han har sådana fina chanser att några måste trilla in. Mest känner för Nahar trots att jag vet hur ojämn den är.
Gammal 2017-01-28, 14:13   #51

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Han har sådana fina chanser att några måste trilla in. Mest känner för Nahar trots att jag vet hur ojämn den är.
Blir nog min andra spik tillsammans med Myr Faksen. Problemet är att stallet verkligen har varit iskallt en längre tid med undantag för några få hästar. Sen kör nog inte Robban med världens bästa självförtroende för dagen, då är det lätt att det blir pannkaka.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 14:16   #52

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Blir nog min andra spik tillsammans med Myr Faksen. Problemet är att stallet verkligen har varit iskallt en längre tid med undantag för några få hästar. Sen kör nog inte Robban med världens bästa självförtroende för dagen, då är det lätt att det blir pannkaka.
Då håller vi tummarna för att vi är rätt ute idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
Gammal 2017-01-28, 14:25   #53

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1397
Standard

Citat:
Näää 6 o 10 behöver du inte strecka
(v75:4)
Jooooooo ,i alla fall 6 , chans på spets med Ove och därifrån=chans....5% taget alla dar i veckan på en trolig spetshäst på kort..
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 14:25   #54

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Markus Pihlström om Angel Rain:
"På lördag gästar travets elitserie V75 Bergsåker i Sundsvall.
Hemmatränaren Markus Pihlström har en häst till start – 6 Fetiche Boko (V75-2).
Det femåriga stoet är blixtsnabb från start och har därmed lottats till perfekt utgångsläge med springspår.
Om det gör att tränaren Markus Pihlström tror på seger?
Svar: Nej.
Anledningen: de möter en för bra häst.
”Går inte slå henne”
– Springspår passar min häst alldeles utmärkt, jag skulle bli väldigt förvånad om Ulf Ohlsson missade ledningen med henne och då hon går som bäst i spets så får hon givetvis köras där, säger Markus Pihlström till Trav365 och fortsätter:
– Däremot tror jag inte att det går att slå Angel Rain, jag tror inte det går att stå emot den.
Jasså?
– Trav är trav och alla lopp ska köras, men jag har blivit väldigt imponerad av henne och är hon som på slutet så tror jag inte någon kan slå henne. Bakom Angel Rain är dock min tidig."

Jag tänker dock ändå ha med Pihlströms Kuse!
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 14:29   #55

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Markus Pihlström om Angel Rain:
"På lördag gästar travets elitserie V75 Bergsåker i Sundsvall.
Hemmatränaren Markus Pihlström har en häst till start – 6 Fetiche Boko (V75-2).
Det femåriga stoet är blixtsnabb från start och har därmed lottats till perfekt utgångsläge med springspår.
Om det gör att tränaren Markus Pihlström tror på seger?
Svar: Nej.
Anledningen: de möter en för bra häst.
”Går inte slå henne”
– Springspår passar min häst alldeles utmärkt, jag skulle bli väldigt förvånad om Ulf Ohlsson missade ledningen med henne och då hon går som bäst i spets så får hon givetvis köras där, säger Markus Pihlström till Trav365 och fortsätter:
– Däremot tror jag inte att det går att slå Angel Rain, jag tror inte det går att stå emot den.
Jasså?
– Trav är trav och alla lopp ska köras, men jag har blivit väldigt imponerad av henne och är hon som på slutet så tror jag inte någon kan slå henne. Bakom Angel Rain är dock min tidig."

Jag tänker dock ändå ha med Pihlströms Kuse!
Tack vare det citatet så tar jag med Pihlströms. Har plockat bort hans hästar pga liknande uttalanden och blivit blåst på alla rätt flera gånger där hästan sen har gått in och kört över motståndet. Nu har jag lärt mig läxan :P

Senast redigerad av linfre den 2017-01-28 klockan 14:31.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 14:55   #56

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Kan inte de där totalt odugliga montébrudarna hålla till någon annanstans och leka, på travbanan har de i alla fall inget att göra
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 15:04   #57

Shooters avatar

Standard

Att de inte stryker Graham på en gång. Den ser ju inget vidare ut.
Gammal 2017-01-28, 15:06   #58
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Kan inte de där totalt odugliga montébrudarna hålla till någon annanstans och leka, på travbanan har de i alla fall inget att göra
Grymt onödig och trångsynt kommentar.
Kom med konkreta inlägg om dagens V75:a i denna tråd istället, sånt där hör inte hemma här.

Nahar nere på 41% nu, får bli en spik i guld och gardering i ett mer skrällbenäget lopp än guld.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-28, 15:11   #59

Standard

Citat:
Grymt onödig och trångsynt kommentar.
Håller med men....
Garvade läppen av mig när Börje i "Börjes analys" kläckte att "alla tjejerna är lika duktiga"
Sanning är att 95% av "brudarna" som rider monte i Sverige är totala amatörer som i Frankrike skulle vara tacksamma att få skyffla dynga...sorgligt men sant..
L
Gammal 2017-01-28, 15:15   #60

Standard

Spikarna idag:
V75:2 14 Takeaway (plötsligt är K.Haugstad en toppkusk) springspår och sitter bra på det direkt.Tappstart eller galopp på favven.
V75:5 2 Lövdala P. Starkast till slut , mest "känsla" här
Lycka Till!
L
Svara

td