Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Dagens, månadens och årets såhär långt bästa och säkraste spik är bara streckad på lite över 30% vilket är ett skämt på en så klar! Otroligt värde!
4 Makethemark i sista är STENKLAR!
Herreguuuud som den har sett ut i båda loppen efter vila! Tredje starten nu och såklart är det TOPPFORM! Folk letar motbud och garderar... Jag fattar ingenting! Folk är fulla! Det här är en annan sort! Den vinner hur loppet än blir kört! Bara köra felfritt och varför ens spekulera i galopp när hästen går som en klocka...
Bara hamra in spiken! Det finns andra favoriter att fälla!
Finns aldrig nån stenklar på den här nivån. Det är positioner och flyt som avgör. Grym styrning av Christoffer E dock, hoppas Robban förstår nu att han ska lägga kusklicensen på hyllan.
Finns aldrig nån stenklar på den här nivån. Det är positioner och flyt som avgör. Grym styrning av Christoffer E dock, hoppas Robban förstår nu att han ska lägga kusklicensen på hyllan.
Hehehe tycker inte man ska använda statistik så mkt annorlunda än all annan
info utan läs begrunda o gå vidare o inte slå i huvudet på folk som en jävla psalmbok hahaha
Heders Conrad får blommor efter målgången i avd 7! Dock låser jag på 2,4,12 då Diamanten förrengångs skull inte behöver springa 12-1500 meter i dödens.
Takter lär inleda, ruskigt öppet bakom om inte Örjan får till en patentare. Spik 12 eller 1,2,3,4,5,6,12
Avd 2 tycker jag har en dåligt favorit, bra läge dock men osäker på hur lång tid det tar innan Donato hamnar i ledningen eller rygg ledaren? Örjan kör numera fegt om han inte får en pangstart. Helt bortglömd är nr 9, PU städar av dom till 4%!
Bästa spiken!? Bravo blir släppt till spets och avslutar 11 sista 1000, galopp emot då 2 värsta motbuden har spår 11 och 8.
V75 avd 4 blir dagens "staket", vem vinner? Nr 6 är favorit på spår och Erik men ingen tiger över upploppet, kan tråkigt nog räcka om Erik får bestämma i 7-800 meter. Jag helgarderar!
I avd 5 kommer en av dagens sämsta favoriter ut, tackar på förhand er alla som betalar för OTP. Känns som 1,4 är hetast på spår och distans, vill dock ha med 3,9,10. Tar ev bort Quick Fix då den laddas mot Sweden Cup men rygg ledaren och innerspår är sjukt värdefullt på snabba banor och sprint. 10 är ett lyxstreck då jag vunnit mycket på hästen tidigare.
Avd 6 ser en jättefavorit från bricka 1. Bra häst, kusk och spår dock tycker jag att man måste gardera. Värst emot och förmodligen lika bra häst är nr 3? Fyller på med 7 och tar med nr 5 på spåret och startsnabbheten vilket innebär ett fint lopp vid plankan. Sjukt ofta jag vinner pengar på att strecka 4 och 5 "blint" vid gardering.
Hoppas ni tog rygg på mina förhands funderingar!! @spalato, bättre än dina älsklings "experter"!?