|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
Det viktiga är nu inte att vinna, utan att komma före Upstream...
![]() Red: Nu hade jag inte med en riktigt bra vinnare på mitt system, men undra hur mycket Upstream stannade? Hann Kim ifatt?
Senast redigerad av Fidus den 2017-05-27 klockan 14:59. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Örjan!
![]() Så jävla komiskt att han snyter av Adrian gång på gång... grabben lär ju behöva terapi snart. |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Fucking underbart!!!
VINNARE Inlämnat: 2017-05-27, 14:52 Solvalla Lopp 6 Lördag 2017-05-27 Start: 14:53 Kostnad: 226,00 kr Vadet gäller startnummer 11 Uppohoppa 1 x 226,00 kr = 226,00 kr. Totalt: 226,00 kr. Rättningskod: GPF QTV FPW
|
|
|
|
#154 |
|
Den här hästen har jag trott på så många gånger, men sen har jag fått känslan av att den inte är så bra. Två raka nu!
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Vem tog ledningen Lazze? Rushmore Face gick felfritt.
Jag har sagt, att loppet skall garderas. Tack Örjan för 9 %.
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Tog med den på nåder pga Örjan, annars är inte Aikiotränat jättetidigt på kupongen.
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Formen på topp, Örjan och spikrakt uppåt i klass på denne...! Skrev det tidigare - hade rätt för en gång skull, hehe!
|
|
|
|
#158 |
|
Rushmore Face var helt otroligt överbra den med...
|
|
|
|
#159 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#160 |
|
Vem vinner Sweden Cup?
Buzz Meras? Spitcam Jubb eller är Ringostarr Treb bara bäst?
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Absolut, och internetet i min telefon är kopplad med fiber i masten.
Och stuvade makaroner smakar bäst med mjölk! Du förstår inte riktigt hur du tänkte fel va? Det är okej
|
|
|
|
#162 |
|
Kung Åke har verkligen inte varit kung hittills.
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Vilket bjudodds på racebets i H2H nu i Sweden Cup.
2.10 ger Buzz Mearas mot Volstead. Skorna rycker och hästen växer samtidigt som Volstead har hetsiga tendenser och galopperar ibland samt gick betydligt fortare i försöket pga andraspår mot innerspår när de var huvud vid huvud över mål
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Fan snackar du för skit? Jag har själv Apple TV, den är kopplad med HDMI till tvn. Skratta bara åt ditt pajasinlägg "HDMI 2017?"
|
|
|
|
|
|
|
|