Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-02, 17:34   #1081
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Var det här ironi eller var hittar jag länken? :o
https://www.travronden.se/nyheter/sp...-modell-143539
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-02, 17:40   #1082
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Grymt ju! Svenska Spel verkar verkligen på tårna och seriösa dessutom. Men radpriset på Challenge är väl fem kronor och har väl funnits ett tag?

Intressant att de har nytänk där!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-02, 19:16   #1083
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Grymt ju! Svenska Spel verkar verkligen på tårna och seriösa dessutom. Men radpriset på Challenge är väl fem kronor och har väl funnits ett tag?

Intressant att de har nytänk där!
Radpriset blir 10kr/rad om jag förstod rätt.

Oklart hur allt blir i praktiken vid strykningar. Det verkar som de tänker köra lite på känn....
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-02, 21:51   #1084
 
MoniMakerApps avatar
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 98
Sharp$: 1252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Svenska Spel hörde bön med blixtens hastighet. De kör igång med exakt ditt förslag och konstaterar att strykningar är deras dilemna.
Åhå, intressant, blir spännande å se hur det tas emot och om de får snurr på det. Verkar vara en variant på topptipset med högre radpris. Jag tänkte mig mera något som liknar stryktipset med 1 eller 2 kr raden å fler "matcher" än 8:a för att öka svårighetsgraden.
MoniMakerApp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-02, 21:55   #1085
 
MoniMakerApps avatar
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 98
Sharp$: 1252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Radpriset blir 10kr/rad om jag förstod rätt.

Oklart hur allt blir i praktiken vid strykningar. Det verkar som de tänker köra lite på känn....
10 kr raden för att öka svårighetgraden samt endast utdelning på alla rätt tror jag inte faller i god jord...men jag kan ha fel. Blir intressant å se hur de löser problemet med sena strykningar
MoniMakerApp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-06, 12:39   #1086
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Svenska Spels största utmaning ( pun intended! ) med nya trav-Challenge var som sagt strykningarna som de mycket riktigt själva kallade för deras dilemma.

3 av 4 kuponger har drabbats av strykningar och igår fick de t o m stänga ursprungliga kupongen och skapa en ny vid 11-tiden. ( Klar favorit ströks i V75-5 )

Det är en i grunden rolig spelidé som tyvärr haltar väl mycket då en "match" kan spelas klart utan att alla anmälda deltagare kommer till start. Det händer aldrig på andra 1x2-spel. Antingen är alla med eller så är matchen inställd.

Jag tror att det här får svårt att bli någon supersuccé över tid. Men att de fick ihop sån omsättning på ett travspel utanför ATG utan boostning av potten är anmärkningsvärt och inte enbart kuriosa!
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-06, 13:20   #1087
 
MoniMakerApps avatar
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 98
Sharp$: 1252
Standard

Igår fick vi prov på hur Svenska Spel hanterar sena strykningar. Det blev två hästar som försvann ur gruppen Övriga i avd 2 d.v.s. tecknet X fick sämre chans att infrias där men "matchen" kördes ändå som vanligt. Det får man alltså ta med i beräkningen när man spelar på alternativet Övriga. Kan ju få ganska stora konsekvenser om t.ex. en betrodd tredjehandare stryks och den var en stor anledning till att man valde X:et om favoriterna har 1 2. Verkar som att matchen ställs in bara om alla deltagare i något av tecknen stryks.

För strykningar i gruppen Övriga som sker innan Challenge påbörjats verkar det gå bra att annullera spelet och sedan lämna in sitt ändrade system på nytt om man vill det.
MoniMakerApp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-06, 13:35   #1088
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Ja. De har löst det på ett så bra sätt som det går känns det som. Men det gör ändå att spelformen blir i vingligaste laget för att det ska bli någon större succé över tid.

Vi får se.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-21, 17:52   #1089
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Legolas is back Dom lovar att satsa på travet men vill inte säga vad, men tror på bra grejer från dom. 1a dagen idag så dom ligger lågt men kommer snart med info o potterna som kommer dopas mera än på slutet iaf lyckades jag luska fram av chatten Kul kul. Ett bolag som man ligger 35 000 + på är alltid bäst i min värld iaf.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-21, 19:32   #1090
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Legolas is back Dom lovar att satsa på travet men vill inte säga vad, men tror på bra grejer från dom. 1a dagen idag så dom ligger lågt men kommer snart med info o potterna som kommer dopas mera än på slutet iaf lyckades jag luska fram av chatten Kul kul. Ett bolag som man ligger 35 000 + på är alltid bäst i min värld iaf.
Annars kan dom sluta med sina poolspel. 708 kr i omsättning i kväll på dyra och svåra P54. En ensam vinnare med 5 rätt kan ta hem typ 250 kr. Annat var det förra vintern. Deras ruggigt spelvärda pooler var enda anledningen till att jag inte höll vintervila då som jag brukar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+4)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-26, 15:20   #1091
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 1483
Standard

Är det någon som kan hjälpa mig med mejladressen till kundservice på Legolas?
Hur jag än letar på hemsidan kan jag inte hitta den
greenj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-26, 15:37   #1092
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greenj Visa inlägg
Är det någon som kan hjälpa mig med mejladressen till kundservice på Legolas?
Hur jag än letar på hemsidan kan jag inte hitta den
Länken till supportinfo verkar inte funka sedan dom ändrade till legolasbet.se från legolas.bet.

Gå in på deras chat och fråga. Den brukar vara öppen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-26, 15:52   #1093
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Länken till supportinfo verkar inte funka sedan dom ändrade till legolasbet.se från legolas.bet.

Gå in på deras chat och fråga. Den brukar vara öppen.

Jag jobbar i Norge och detta är vad som möter mig - patetiskt!



"The website you are trying to access is restricted from your Country.

Content-Type: text/plain
Date: Sat, 26 Jan 2019 15:51:17 GMT
Connection: Keep-Alive
Content-Length: 95

The website you are trying to access is restricted from your Country. Country Access Restricted".


__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-26, 15:56   #1094
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jag jobbar i Norge och detta är vad som möter mig - patetiskt!



"The website you are trying to access is restricted from your Country.
Du missar inget i alla fall...
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10), sigh (+5), AmaerildeRimfrost (+2)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-27, 11:26   #1095
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

När ska Legolas ta och försvinna från marknaden alltså? Nu kan de inte ens följa de nya svenska lagarna utan de har haft så bråttom att få upp sin sajt igen med allt skit... Läser på reglerna om välkomstbonusen... punkt 6.

"
Bonusbeloppet måste omsättas 40 gånger innan du kan begära ett uttag. Om inte bonusen omsätts inom 30 dagar kommer bonusbalansen att förloras."

Inte ens 60 dagar följer de som är lag. Usch! De är nästan i samma dynga som mobilautomaten som är rena scambolaget. Sjukt att Spelinspektionen bara kastar ut licenser till höger och vänster men sen inte tar något ansvar utan hänvisar till domstol ifall bolaget inte följer lagarna eller liknande.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td