Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-16, 14:20   #61
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Befogad favorit, helt klart men sjujävla intressant lättning på VK så kan inte motstå den. Vet Riordan håller denna häst högt sen tidigare intervjuer i vinnarcirkeln.
Har själv gått och väntat på att få se VK:s omtalade storhet och egentligen är det väl denna start man ska gå på henne med tanke på streckfördelningen. Men tycker det ser tufft ut trots lättningen. Örjan i jollen betyder ett defensivt upplägg och med tanke på att Waffle Cone tar spets och ingen annan lär göra jobbet spikar jag Adielsson på allt idag.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 14:49   #62
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Peter Untersteiner har 2 segrar på totalt 21 uppsittningar på Solvalla i år. Värt att ha i åtanke.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:16   #63
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Har aldrig sagt något till honom innan, men det "fyndet" han kom med var ofattbart dumt. Det förtjänar att påpekas.. Kan man inte tåla det så ska man heller inte posta i ett forum.

Kunnig som få är en överdrift..Jag har läst hans inlägg i 1 år, stor majoritet av alla hans roliga ideer, fynd eller bedövare vinner aldrig. Det är inget dåligt i sig för vi alla vet hur svårt det är. Men det jag vill säga är att han är långtifrån någon expert eller vass tippare därav att jag tycker du överdriver.

Sen vet alla också att även en blind höna kan finna korn.

Readly är en ofattbar segermaskin som vinner allt och senast tangera OTP's världsrekord på 11.7 över 2640a. Vi har aldrig sett botten i den hästen.

Twister Bi tangera Bold Eagles förra Sverige Rekord på 8.4. Bara tänk till en kort stund hur sjuk den tiden är. Säg mig hur många svenska hästar som har bättre tid? Propulsion och Ringostarr vad jag vet... Tobin Kronos är ljusår ifrån de tiderna. Och ska vi prata om medeldistans så hade Twister Bi lektstuga i Jarlsberg när han vann på 10.4 och utklassade Lionel, Oasis Bi, Carabinieri m.fl.

Finns inget Tobin gjort i sitt liv som går att mäta sig med prestationerna jag nämnt ovan. Spår 12 är även det absolut sämsta spåret på Solvalla 2140A. 3.6% seger.

Så det är klart som fan man blir bestört när man ser Klankes "fynd".

edit: Riktigt tråkigt att han blev struken! Skulle vilja se hur långt efter han hamnar över upploppet.
Utifrån detta resonemang så ska man bara spela hästar som är överlägsna på ett eller annat vis?
Du lär inte bli rik på ditt spelnde kan man lugnt konstatera.
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:20   #64
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 1288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iuar Visa inlägg
Dags att börja bidra lite i tipstrådarna : V75-1 Kan jag inte se hur Jomar Blekkan ska torska med 3.Digital Photo... jänkarbike och helstängt och jag är inte främmande för att denna tidigt sitter i ledningen. Tror den leder runt om men är inte heller avsågad om ledning ej nås. Bra spik! Frode hamre tar en dubbel ikväll efter att erik lotsar in waffle cone, spets och slut.

Har också en fundering kring V75-1: Varför smälla in en häst efter en strykning, det hör ju inte till vanligheterna? Sedan funderar jag också på varför spelarna inte får möjlighet att lira på hästen? eller det kanske kommer när de hittat kusk till den? Någon som kan reda ut detta... vi måste väl ändå få möjlighet att lira annars har ju de tidiga spelarna som streckat nr 2 en fördel om denna nu vinner. (TROR DOCK INTE DEN VINNER MEN SPELARNA MÅSTE VÄL FÅ MÖJLIGHET ATT LIRA PÅ HÄST SOM STARTAR?)
Den kom med så att alla inbjudna kuskar ska få chansen att köra loppet. Självklart kommer det inte gå att spela på den. Tävlar utom toton alltså. Lika självklart är det att Olle Elfstrand kör den i stället för den strukna hästen om han inte blir sjuk.
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:22   #65
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

https://t.co/bZ5Wzr0rJ7
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:23   #66
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 7
Sharp$: 609
Standard

tack för svar
Iuar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:30   #67
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Wink

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
WHAT? helt plötsligt slänga in en reservhäst i Ahlsell Legends V75-1, den
är utom totospelet, men tänk om man bränner sju rätt och miljonvinst för
att den tex är i vägen på upploppet.....
Att dom ens får göra så är en gåta!!!
Det är kuskarna som tävlar här och inte hästarna.
Stryks hästen byts den ut. Men kusken består.

Chansen att du ska missa 7 rätt på det är exakt 0 %.
Så du får hitta på något annat att skylla på.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:30   #68
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Utifrån detta resonemang så ska man bara spela hästar som är överlägsna på ett eller annat vis?
Du lär inte bli rik på ditt spelnde kan man lugnt konstatera.
/N

Grejen är den att man måste vara realist och kunna veta hästarnas begränsningar samt vilket motstånd den möter. Det fungerar inte att bara gå ut och säga att tex Tobin Kronos är en bra skräll, för det hade den inte varit.
Hade det varit ett lunchlopp och den hade haft spår 12 mot hästar som tjänat 50k, så hade det varit en given spik tom.

Jag är verkligen för att nya medlemmar ska skriva här, men jag blir förbannad om dessa nya medlemmar ska vilseledas av tips som inte alls känns analyserade, utan man bara slänger ur sig nåt drag till låg procent.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:32   #69
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Utifrån detta resonemang så ska man bara spela hästar som är överlägsna på ett eller annat vis?
Du lär inte bli rik på ditt spelnde kan man lugnt konstatera.
/N
Hoppas du inte är seriös för då kan du lika gärna lägga ner travet också. Travet går inte ut på att hitta idiotiska "fynd" i lopp där man har två överlägsna hästar som även har utomjordisk form!! Twister och Readly är årets säkraste lås.

Förstår du inte att man kan hitta "fynd" i 6 andra lopp där det inte finns några monster och på så vis bli "rik" på sitt spelande. Bara för man spikar en favorit/ andrahandare eller låser på båda så betyder det knappast att man missar de stora pengarna.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:35   #70
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Desert_Orchid Visa inlägg
Tja Perra här. Bara en snabbvisit då jag troligen inte blir långvarig här.
Har ni funderat på varför det aldrig är några nya medlemar som kommenterar trav här?
Det kanske beror på den otrevliga tonen som ni har här mot andras inlägg och idéer.

Vad tror ni det beror på?

MVH / Perra
Det är alltid 80/20.

80% av travspelarna mår dåligt och det är därför dom helt
omotiverat nyper till ibland.

Inget att bry sej om.

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2017-08-16 klockan 15:36.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:37   #71
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Utifrån detta resonemang så ska man bara spela hästar som är överlägsna på ett eller annat vis?
Du lär inte bli rik på ditt spelnde kan man lugnt konstatera.
/N
Det är ytterst få som blir rika på sitt spelande oavsett.

Man behöver inte välta varenda storfavorit för att det ska ge pengar har vi fått konstatera gång på gång.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:39   #72
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Grejen är den att man måste vara realist och kunna veta hästarnas begränsningar samt vilket motstånd den möter. Det fungerar inte att bara gå ut och säga att tex Tobin Kronos är en bra skräll, för det hade den inte varit.
Hade det varit ett lunchlopp och den hade haft spår 12 mot hästar som tjänat 50k, så hade det varit en given spik tom.

Jag är verkligen för att nya medlemmar ska skriva här, men jag blir förbannad om dessa nya medlemmar ska vilseledas av tips som inte alls känns analyserade, utan man bara slänger ur sig nåt drag till låg procent.
Blanda inte ihop dej med någon annan.

Alla har olika tankar och ideer.

Jag tycker om vita älgar.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:39   #73
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Hoppas du inte är seriös för då kan du lika gärna lägga ner travet också. Travet går inte ut på att hitta idiotiska "fynd" i lopp där man har två överlägsna hästar som även har utomjordisk form!! Twister och Readly är årets säkraste lås.

Förstår du inte att man kan hitta "fynd" i 6 andra lopp där det inte finns några monster och på så vis bli "rik" på sitt spelande. Bara för man spikar en favorit/ andrahandare eller låser på båda så betyder det knappast att man missar de stora pengarna.
Känns dumt att utelämna 1:an om du ändå ska gardera. När två träter...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:44   #74
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Hoppas du inte är seriös för då kan du lika gärna lägga ner travet också. Travet går inte ut på att hitta idiotiska "fynd"...
Travspel går ut på att hitta idiotiska fynd.

Vad som är fynd är högst personligt.

Däremot rättas bongen när facit föreligger.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-16, 15:44   #75
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Känns dumt att utelämna 1:an om du ändå ska gardera. När två träter...
Kommer själv ta ställning och spika. Men det jag sa kvarstår som fakta, att det är årets säkraste lås.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td