Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-09, 10:23   #31
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det blir nog mycket Erik Adielsson idag. Mitt bolagssystem blev så här:

1) 7,8,10 r4-3 (loppet står mellan 7 och 8. 10 har sett formstark ut i de senaste starterna. 4 är snabb ut och kan leda länge)

2) 2 r6-7 (så länge 2 radar upp segrarna spikas han)

3) 4,5,6 r8-3 (favoriten 4 har för dålig rad i år och måste garderas. Jag tror, att han tar ledningen och stannar på upploppet. Det blir väl bfro på 6 och han klarar sölig bana. 5 är i jätteform)

4) 1,4,9,11 r12-13 (jag kan inget om kallblod och streckar favoriterna)

5) 2,3,4,7,8,14 r12-13 (sannolikt vinner favoriten 3. Men 14 visar form och måste med på systemet. Jag fick råd till ytterligare några streck)

6) 2,3,4,5,6,7,9 r1-8 (antingen låser man på de två bästa hästarna 3 och 9. Jag hoppas på lite skräll)

7) 2,6 r11-3 (detta är ett tvåhästarslopp. 2 och 6 bra lås)

Kostar 1512:-. Även en favoritbetonad 7-rättsrad ger bra med jackpot. Lycka till!
Jackpoteffekten torde dock bli begränsad med 7 mkr från en extra omgång. Jackpot från en ordinarie omgång genererar runt 20 mkr extra.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 10:32   #32
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Saxat från bloggen


Inför varje V75-omgång finns det en sjö av information och tips som du som spelare kan ta del av om du är lite flitig på internet. Själv brukar jag alltid läsa så mycket jag kan och därefter komponera mina system. Lyssnar inte alltid på Hultmanalysen ska jag säga då jag tycker att det många gånger har varit allt för "mainstream". Det ska sägas att jag alltid har varit en stor fan av Hultman som tränare och gillar hans personlighet dessutom skiner han  som sidekicker i lajven men någon större tipster tycker jag inte han är. MEN denna vecka tyckte jag att hans tips var  bra! Förmodligen för att de delvis överensstämde med mina tankar inför omgången.

V75 1
7 Palermo Broline och 8 Knifetown Winner är de större tipstjänsternas drag och de går kort eller spikar här. 7 PB är osäker och har vingelläge och 8 KW riskerar en tung resa. Men tror de är klart bättre än övriga så plockar även med spetsande 4 Urgent Call och nöjer mig där.

V75 2
2 Magic Moves är favorit och Hultman spikar medan de flesta andra garderar. Magnus Jakobsson är tveksam och anser att Fossens Bonus är en bättre chans. Själv kommer jag också att gardera då det som så många ggr förut kan visa sig att hästar som vinner på "orten" får det mycket tuffare när de kommer ut i V75. Visst kan MM vinna men då får man gå mest på känsla vilket är Hultmans specialitet. Även Peter Andersson tror på MM och spikar men menar att det "bara" är han som tror på MM men glömde då Hultman. 6 It´s Showtime Zaz värst emot men inget att lita på och värt att ta med ett par till. Jens Sjödén som jag har största respekt för påvisar att loppet är ojämnt och faller inte i fällan att övergardera här. 9 Liam Dana är hans tredjehäst och Axevallaotto varnar också för LD. Plockar även med 7 Uret som Hultman var med och köpte och han menar att kapaciteten i hästen är stor och kanske lossnar det rejält nu?

V75 3
4 Shadow Woodland är en blixt ut och inte en chans att 5 Fossens Bonus tar en längd. Stor risk/chans att FB tar ledarryggen och då ser det upplagt ut för Ohlsson. Men jag har inte varit nöjd med hur SW har sett ut på slutet och tycker att han saknar den där riktiga vinnargnistan till slut. Det mest troliga scenariot är att 6 Seedorf O.M.F kommer upp i dödens och därmed låser loppet. Sedan händer det förmodligen ingenting förrän på upploppet. Räknar då med att Adielsson som är en toppkusk sätter läppen först i en tuff slutstrid då Ohlsson inte är känd för att köra undan i onödan och då lär inte Fossens Bonus få luckan. Här är jag och Hultman överens, spik på 6 Seedorf O.M.F!

V75 4
9 Storcharmören är favorit och Ove A Lindqvist som kör mycket kallblod brukar ha koll på läget. Han tror på toppchans och Sjödéns tes om att norska kallblod på svenska V75 har bra chans pekar också mot att spika. I ett annars dyrt lopp blir det troligen spik för mig. Om gardering se upp med 12 Vestpol Gladiator som har en vass speed om han får det rätta loppet.

V75 5
Här måste det skrälla för potentialen i mitt system. 3 Quantum Estelle har höjs sett på barfotabalansen och möter nu endast ston vilket är en fördel. Men är väldigt stor favorit och det luktar ett tyngre lopp nu och då kan det ändå bli tufft. Tycker det vimlar av outsiders om favoriten kommer bort och jag helgarderar. 11 Damu Cherry är inte alls så dum och 0% är helt sjukt, väldigt streckvärd! 13 Orkidé CD har toppform och går bra om det skulle bli lite tungsprunget.

V75 6
7 Betel Am är Bergh tokuppåt på och Otto spikar. Jag tycker detta är ett bra drag i ett öppet lopp och med tanke på läget, formen och den optimistiske tränaren så spikar även jag! Loppet har en eller alla profil och det blir dyrt om gardering. 3,5,9 är värst emot men det finns lite minusfaktorer där. 3 Calle Laday har gått i jänkarvagn på slutet och vanlig vagn nu, 5 Voulez Vous varnar Ove A för att spåret kan ställa till det för och lär inte komma iväg bra, 9 Bålsta Palema är en frontrunner av högsta rang så läget drar kraftigt ner chansen dessutom trög startrygg i 2.

V75 7
Flera tipstjänster spikar 6 Michelangelo Ås och det kan bli så han blir jämnspelad med 2 Nobel Amok till slut? Hursomhelst är det nog en bra chans om de får till rätt huvudlag så inte hästen blir allt för het. Men skulle det bli högt tempo med 2 i dödens kan det bli någon annan som spurtar förbi till slut. 11 Aron Palema är given och även 5 Valeur kan avsluta snabbt vid rätt resa och har på slutet visat sig vara bra även på sprinterdistans. Om vidare gardering kan även 4 Viktor A.U och 10 Magnifik Brodde vara aktuella då de visat bra fart för klassen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+10), SO (+15)

Senast redigerad av legolasse den 2017-09-09 klockan 10:35.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 10:47   #33
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Inför varje V75-omgång finns det en sjö av information och tips som du som spelare kan ta del av om du är lite flitig på internet. Själv brukar jag alltid läsa så mycket jag kan och därefter komponera mina system. Lyssnar inte alltid på Hultmanalysen ska jag säga då jag tycker att det många gånger har varit allt för "mainstream". Det ska sägas att jag alltid har varit en stor fan av Hultman som tränare och gillar hans personlighet dessutom skiner han  som sidekicker i lajven men någon större tipster tycker jag inte han är. MEN denna vecka tyckte jag att hans tips var  bra! Förmodligen för att de delvis överensstämde med mina tankar inför omgången.

V75 1
7 Palermo Broline och 8 Knifetown Winner är de större tipstjänsternas drag och de går kort eller spikar här. 7 PB är osäker och har vingelläge och 8 KW riskerar en tung resa. Men tror de är klart bättre än övriga så plockar även med spetsande 4 Urgent Call och nöjer mig där.

V75 2
2 Magic Moves är favorit och Hultman spikar medan de flesta andra garderar. Magnus Jakobsson är tveksam och anser att Fossens Bonus är en bättre chans. Själv kommer jag också att gardera då det som så många ggr förut kan visa sig att hästar som vinner på "orten" får det mycket tuffare när de kommer ut i V75. Visst kan MM vinna men då får man gå mest på känsla vilket är Hultmans specialitet. Även Peter Andersson tror på MM och spikar men menar att det "bara" är han som tror på MM men glömde då Hultman. 6 It´s Showtime Zaz värst emot men inget att lita på och värt att ta med ett par till. Jens Sjödén som jag har största respekt för påvisar att loppet är ojämnt och faller inte i fällan att övergardera här. 9 Liam Dana är hans tredjehäst och Axevallaotto varnar också för LD. Plockar även med 7 Uret som Hultman var med och köpte och han menar att kapaciteten i hästen är stor och kanske lossnar det rejält nu?

V75 3
4 Shadow Woodland är en blixt ut och inte en chans att 5 Fossens Bonus tar en längd. Stor risk/chans att FB tar ledarryggen och då ser det upplagt ut för Ohlsson. Men jag har inte varit nöjd med hur SW har sett ut på slutet och tycker att han saknar den där riktiga vinnargnistan till slut. Det mest troliga scenariot är att 6 Seedorf O.M.F kommer upp i dödens och därmed låser loppet. Sedan händer det förmodligen ingenting förrän på upploppet. Räknar då med att Adielsson som är en toppkusk sätter läppen först i en tuff slutstrid då Ohlsson inte är känd för att köra undan i onödan och då lär inte Fossens Bonus få luckan. Här är jag och Hultman överens, spik på 6 Seedorf O.M.F!

V75 4
9 Storcharmören är favorit och Ove A Lindqvist som kör mycket kallblod brukar ha koll på läget. Han tror på toppchans och Sjödéns tes om att norska kallblod på svenska V75 har bra chans pekar också mot att spika. I ett annars dyrt lopp blir det troligen spik för mig. Om gardering se upp med 12 Vestpol Gladiator som har en vass speed om han får det rätta loppet.

V75 5
Här måste det skrälla för potentialen i mitt system. 3 Quantum Estelle har höjs sett på barfotabalansen och möter nu endast ston vilket är en fördel. Men är väldigt stor favorit och det luktar ett tyngre lopp nu och då kan det ändå bli tufft. Tycker det vimlar av outsiders om favoriten kommer bort och jag helgarderar. 11 Damu Cherry är inte alls så dum och 0% är helt sjukt, väldigt streckvärd! 13 Orkidé CD har toppform och går bra om det skulle bli lite tungsprunget.

V75 6
7 Betel Am är Bergh tokuppåt på och Otto spikar. Jag tycker detta är ett bra drag i ett öppet lopp och med tanke på läget, formen och den optimistiske tränaren så spikar även jag! Loppet har en eller alla profil och det blir dyrt om gardering. 3,5,9 är värst emot men det finns lite minusfaktorer där. 3 Calle Laday har gått i jänkarvagn på slutet och vanlig vagn nu, 5 Voulez Vous varnar Ove A för att spåret kan ställa till det för och lär inte komma iväg bra, 9 Bålsta Palema är en frontrunner av högsta rang så läget drar kraftigt ner chansen dessutom trög startrygg i 2.

V75 7
Flera tipstjänster spikar 6 Michelangelo Ås och det kan bli så han blir jämnspelad med 2 Nobel Amok till slut? Hursomhelst är det nog en bra chans om de får till rätt huvudlag så inte hästen blir allt för het. Men skulle det bli högt tempo med 2 i dödens kan det bli någon annan som spurtar förbi till slut. 11 Aron Palema är given och även 5 Valeur kan avsluta snabbt vid rätt resa och har på slutet visat sig vara bra även på sprinterdistans. Om vidare gardering kan även 4 Viktor A.U och 10 Magnifik Brodde vara aktuella då de visat bra fart för klassen.
Trevlig läsning. Tror dock inte man blir rik i längden på travspel genom att rygga Peter Andersson i atg live. Har han rätt någon gång? Ska bli spännande att se om några timmar hur bana och väder är där uppe. Hoppas på det bästa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+50)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 10:55   #34
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Börjar synas nu effekten av att alla betaltjänster spikar Michelangelo Ås. I går kväll var insatsfördelningen mellan N Amok och den 50/27. Nu 46/32 och då är det "bara" spelat för drygt 30 av minst 80 mkr. Finns nog tom chans/risk att MÅ är ifatt innan spelstopp. Då är ju spelvärdet inte alls det samma. Man ska komma ihåg att flera betaltjänster spikade just därför att den inte var mer än hälften så mycket spelad men man bedömde vinstchanserna som likvärdiga.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 10:56   #35
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Trevlig läsning. Tror dock inte man blir rik i längden på travspel genom att rygga Peter Andersson i atg live. Har han rätt någon gång? Ska bli spännande att se om några timmar hur bana och väder är där uppe. Hoppas på det bästa.
Håller med och spikar heller inte Magic Moves, trodde det var tydligt!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 11:02   #36
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3951
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Börjar synas nu effekten av att alla betaltjänster spikar Michelangelo Ås. I går kväll var insatsfördelningen mellan N Amok och den 50/27. Nu 46/32 och då är det "bara" spelat för drygt 30 av minst 80 mkr. Finns nog tom chans/risk att MÅ är ifatt innan spelstopp. Då är ju spelvärdet inte alls det samma. Man ska komma ihåg att flera betaltjänster spikade just därför att den inte var mer än hälften så mycket spelad men man bedömde vinstchanserna som likvärdiga.
Man blir så förbannad....sen startlistorna kom ut så hade jag Michelangelo direkt som given spik. Den öppningen den gjorde senast ifrån spår 7 kan ingen i detta fält göra, och det borde som sagt bli en enkel spetsvinst. Tyvärr är spelvärdet helt raserat nu :(
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 11:09   #37
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

http://www.maharajah.se/

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Är det någon som vet någon sida man kan strema atg live på

Jag kommer inte åt atg.se på min jobb data
__________________

IMPORTEDFRMDETROIT min skräll i dag
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 11:12   #38
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Man blir så förbannad....sen startlistorna kom ut så hade jag Michelangelo direkt som given spik. Den öppningen den gjorde senast ifrån spår 7 kan ingen i detta fält göra, och det borde som sagt bli en enkel spetsvinst. Tyvärr är spelvärdet helt raserat nu :(
Har aldrig någonsin varit med om liknande, verkligen alla går på Michelangelo. Av de betaltjänster och experter som jag anser ha något att tillföra spikar 9/10. Vilket antiklimax det blir om hästen startgalopperar....

Tror det kommer bli jämnspelat på strecken och att Michelangelo blir favorit på vinnarodds samt dubbel. Spelade lite förtidsspel på DD på Michelangelo för att få lite värde...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 11:22   #39
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Olle

Alla stormvarnar för skitväder,,,,,

Vilka har du lyssnat på`??? Alla jag pratat med i Ö-vik sista dagarna har sagt att det möjligen blir skvitter, absolut inte regn. yr.no har för övrigt haft goda väderutsikter senaste dygnen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 11:23   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 775
Sharp$: 37670
Standard

Inte min tur att göra V75 idag så jag slänger in två V5:or istället.

1) Spik på Shadow Woodland. Bäst i spets och det mesta talar för att han kommer dit.
2) Öppet! Jag spikar ofta kallblod, men inte idag. Storsjarmören har siktat hit och tippas favorit överallt. Björs Viking är andrahandare och kan hålla undan. Ingen av dem är dock pålitlig och jag garderar upp.
3) Oceanic Clearance är nog bästa hästen, men står lite knepigt till. Jag spikar på ena kupongen då den inte är favorit. Ordentlig gardering på andra.
4) Här tror jag mycket på Bålsta Palema. Den är heller inte favorit och står lite byngligt till. Jag spikar på andra kupongen och garderar på första.
5) Tre hästar tycker jag att man ska klara sig på.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 11:36   #41
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 201
Sharp$: 1942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Börjar synas nu effekten av att alla betaltjänster spikar Michelangelo Ås. I går kväll var insatsfördelningen mellan N Amok och den 50/27. Nu 46/32 och då är det "bara" spelat för drygt 30 av minst 80 mkr. Finns nog tom chans/risk att MÅ är ifatt innan spelstopp. Då är ju spelvärdet inte alls det samma. Man ska komma ihåg att flera betaltjänster spikade just därför att den inte var mer än hälften så mycket spelad men man bedömde vinstchanserna som likvärdiga.

Precis, och jag tycker inte heller vissa speltjänster är särskilt konsekventa i sina värderingar, heller inte flexibla i sina systemkonstruktioner. De kan utpeka en andrahandare som avdelningens bästa drag men favoriten med högst segerchans. När sedan insatsfördelningen svängt och andrahandaren blivit favorit torde viktningen på jokern rimligen omfördelas i och med kraftigt reducerat spelvärde, men den finkänsligheten ser man sällan. Ser det gång på gång hos SV och effekten blir att den på förhand taxerade vinstchansen mest blir för syns skull. För det ser ju proffsigt ut om inte annat.

Hur som helst, om man går till sig själv och flexibilitet så är det minst lika viktigt att använda speltjänster för att beräkna hur marknaden flyttar strecken lika mycket som att ta till sig information. Knifetown Winner var för mig ett härligt drag i torsdags men runt 10%. Knallform, kusk med momentum och i mina ögon bättre spetschans än vad allmänna uppfattningen verkar vara. Tror han bara trycker till. Men med trenden som råder går den mer och mer mot att bli ett neutralt streck och jag kommer gå mer på Urgent Call. Man kan koppla fina grepp när icke-kommunare vinner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), jeppe565 (+1)

Senast redigerad av forbidden_closet den 2017-09-09 klockan 11:44.
forbidden_closet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 11:52   #42
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Har bet365 slutat med H2H till V75 på lördagar? Inte släppt oddsen än...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 12:11   #43
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Spel med Merry Broline idag.

Vinnarspel 12.50 fast odds

DD 12.50x2.75 1-6 34.37 Fast odds

Tvilling U-Häst 1.Merry Broline mot 7.Betel A.M.8.Orlando Triss
Står i 160ggr på ATG
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 12:11   #44
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 5001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har bet365 slutat med H2H till V75 på lördagar? Inte släppt oddsen än...
Nejdå de kommer de brukar släppa de sent dock.
Jag är väldigt besviken på H2H hos Bet365 numera, förr bettade jag 5k och uppåt utan problem men nu brukar de inte godkänna hela summan.
Sista tilläts jag betta 200kr drygt på en H2H bong och sen justerade de oddset direkt hahahah skojare hela bunten.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-09, 12:12   #45
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Står i 160ggr på ATG
Fel av mej oddset är på 1-11
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td