Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-16, 17:54   #136
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Peters alla intervjuer är i samarbete med Spelvärde, på hans hemsida.
Samma intervjuer som ingår i deras material som folk betalar för.
Så för att man samarbetar med en tipstjänst så lämnar man tvetydig information till övrig media?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:58   #137
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Så för att man samarbetar med en tipstjänst så lämnar man tvetydig information till övrig media?
Nej, Peter är en av de schyssta enligt mig i all media.
Snarare de ställer rätt frågor.
Just idag med GB så var det ett oprövat kort, som blivit dissat vare sig volt eller autostartmetod. Svårt för Peter säga hur bra/kass i dessa lägen. Nu vet vi och han.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 18:02   #138
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nej, Peter är en av de schyssta enligt mig i all media.
Snarare de ställer rätt frågor.
Just idag med GB så var det ett oprövat kort, som blivit dissat vare sig volt eller autostartmetod. Svårt för Peter säga hur bra/kass i dessa lägen. Nu vet vi och han.
Han är sjysst och därför är jag lite besviken på honom. Var säkert inte medvetet gjort men han hade kunnat vara lite tydligare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 18:07   #139
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Han är sjysst och därför är jag lite besviken på honom. Var säkert inte medvetet gjort men han hade kunnat vara lite tydligare.
Tror helt enkelt han inte visste hur hästen skulle agera och när de väl var bakom bilen och den släppte så gick han all in för det kändes tryggt. Hade blivit ett jävla liv om han lovat ladda och trodde på spets, och så kändes hästen inte ok, och han hamna sist invändigt. Hur man än gör så kan det bli fel, ingen Staro Adviser Joli han yttra sig om direkt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)

Senast redigerad av Helge den 2017-09-16 klockan 18:10.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 18:32   #140
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 10
Sharp$: 376
Standard

Tack till dom som postat betaltjänsterna och framförallt till den som fixade Jens blogg..
mxjocke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 20:33   #141
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Expressens podd är utmärkt när det gäller Unterstainer hästar till start.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 22:02   #142
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Betaltjänsterna rankade ner den främst på att den gick sämre i andra starten i tidigare regi . Dom letar ju alla möjligheter att såga favoriter.
Japp, exakt. Men aldrig fel att skälla då de är käpprätt åt helsike fel ute. De tar betalt för att gissa rätt. Skit ska ha skit.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 22:31   #143
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Expressens podd är utmärkt när det gäller Unterstainer hästar till start.
Behöver du Expressens podd för att hitta två av dagens största favoriter? Vad framkom där som var exklusiv info ?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 22:31   #144
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Både Carja och they dont know var betydligt mer streckade hos legolas bet jämfört med hos atg. Chansen till 7 rätt rök för mig där . Systemet tålde bara en C häst.
Finns det några mods här överhuvudtaget? Är det fritt fram att göra reklam för vad som helst? Minderåriga till salu och barnsoldater till överkomligt pris. Är hela Sharps insyltade i Legolasbet? Kräver ett svar. Om ja drar jag direkt. Många insyltade so far.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 22:34   #145
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Finns det några mods här överhuvudtaget? Är det fritt fram att göra reklam för vad som helst? Minderåriga till salu och barnsoldater till överkomligt pris. Är hela Sharps insyltade i Legolasbet? Kräver ett svar. Om ja drar jag direkt. Många insyltade so far.
Trodde du visste att detta forum handlar om spel på trav och inte om barnsoldater och minderåriga till salu. Vilka forumregler hänvisar du till när du ständigt påstår att diskussionerna bara får handla om spel hos atg?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 23:05   #146
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Trodde du visste att detta forum handlar om spel på trav och inte om barnsoldater och minderåriga till salu. Vilka forumregler hänvisar du till när du ständigt påstår att diskussionerna bara får handla om spel hos atg?
Hade naturligtvis full koll på att detta är ett forum för spel. Men att man så ohemult och skamligt kan få göra reklam för ett patetiskt företag som betalar tillbaka så fruktansvärt uselt gör mig heligt förbannad. Alla som är insyltade i denna härva hade självklart blivit bannade direkt från ett väl fungerande forum med riktiga mods som agerade efter riktiga regler.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-17, 03:50   #147
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Behöver du Expressens podd för att hitta två av dagens största favoriter? Vad framkom där som var exklusiv info ?
Jag behöver inte men andra behöver kanske.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td