Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-16, 10:27   #16
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

[QUOTE=hugotheboss;543800]Skor bak på Nadal Broline, har funkat förut, men ändå.[/QUO
Det var andra och tredje starten. Annars har det varit bf,bro,sro.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 10:30   #17
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Det är rätt kul nu när det snackas så mycket om Dice Man. För någon månad sedan spikade jag hästen på V75 och den vann från spets. Då fick jag en massa mothugg på Sharps om vilken dålig häst det är. Känns dock inte som någon spik i det här gängen idag. Jag tror inte att sjuan är så lättfunnen idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+1)

Senast redigerad av Shooter den 2017-09-16 klockan 10:32.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 10:58   #18
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Är BW Sture en undantagshäst? Tror aldrig det har hänt att en 4 åring gått ut på V75 och besegrat äldre hästar. Järvsöfaks var 5 år när han slog Bork Rigel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 11:02   #19
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är rätt kul nu när det snackas så mycket om Dice Man. För någon månad sedan spikade jag hästen på V75 och den vann från spets. Då fick jag en massa mothugg på Sharps om vilken dålig häst det är.
Ett vanligt misstag, speciellt inom travmedia. Spelet går inte ut på att utse bästa
hästen. Spelet går ut på att strecka ekipaget som vinner resp. lopp.

Mvh Uffe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+3), 777 (+6)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 11:08   #20
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 5000
Standard

Mitt tips året ut och nästa år och 10 år framåt.
Plocka bort alla hästar som körs av Veijo och Jorma så blir du vinnare i längden då du kan lägga de strecken på andra.
Sinnessjukt dåliga nuförtiden, Veijo bränner med 99/100 favoriter han kör-
Jag tackar för detta självklart och dela nu med mig av detta tips =)
jeeboy är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 11:09   #21
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Absolut inte dött.
Nä, men det finns tydliga tecken på att vem som helst inte är välkommen!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 11:13   #22
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg

Det var andra och tredje starten. Annars har det varit bf,bro,sro.
Du får nog läsa på igen, den har 8 starter med bf fram och skor bak och har vunnit 4 av dem. Bl a på Jägersro 160903 1640A på 10.7
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 11:30   #23
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Vill börja med att gnälla på er. Fyfan att ni bara skriver en häst som vinner, skräller eller är chanslös, HELT utan förklaring. Då kan man skriva att jorden går under imorgon, men inte varför. Informationslöst och otroligt tråkigt att läsa.. Skärpning!
Tack, nog om det.

Mina tips till omgången:

V75-2
Dream Lane borde kunna ta ner detta gäng även från bakspår (senaste placeringar från bakspår 2,1,6,1).
MEN missa inte Kitspirit i samma lopp om den går barfota. Den är otroligt vass!

V75-3
Overthehill får kuskförstärkning i form av Takter. Klarar den av att hålla sig i trav så tror jag den är otroligt bortglömd. Går på rätt distans och kusken!
Men gardera så mycket ni har råd, för här kan det smälla ordentligt!

V75-4
Hoppas och tror man kan lämna BW Sture ensam på kupongen. Kanske Inte bästa hästen, men klart bästa kallblodskusken.
Faste Viking är väl bästa hästen i fältet, och den ska man eventuellt ha med. Men jag tror att bakspåret gör att den inte pallar trycket. Inte direkt impat från bakspår...

V75-5
Helgarderat på 1,2,3 med fördel Spitcam Jubb, som har hemmabana! Nadal Broline har väl chans att vinna, men en Frankrikehärdad Spitcam kan bli jävligt svår att ta ner

Lycka till!
Det var säkerligen första gången som Persson blivit beskylld för att vara den bästa kallblodskusken. Grym tränare av kallblod är han men som kusk är han minst sagt medioker. Ulf Ohlsson är ju klasser bättre som kusk.
Sedan tror jag som du och alldeles för många andra att BW Sture bör ha toppchans. Spets och slut. Persson var ju mest rädd för Gustav E. Men den har ju ett tillägg att plocka in och lär väl få harva i dödens. Springer BW i 25-tempo så blir det svårt för de andra att komma ifatt honom. Faste Viking är väl snabbast men dubbla tillägg och för lång distans gör honom ointressant.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 11:40   #24
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

STORT FÖRLÅT, menade ju såklart Kallblodstränaren, inte kusken Hahahaha!
Den får jag äta upp

Senast redigerad av spiifii den 2017-09-16 klockan 11:43.
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 11:56   #25
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är rätt kul nu när det snackas så mycket om Dice Man. För någon månad sedan spikade jag hästen på V75 och den vann från spets. Då fick jag en massa mothugg på Sharps om vilken dålig häst det är. Känns dock inte som någon spik i det här gängen idag. Jag tror inte att sjuan är så lättfunnen idag.
Ungefär samma sak som jag sa att Danne Edel är stenklar när den vann med Björn Goop sist.Idag finns inte hästen med på 5 hästar och det finns orsaker till det.
också.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 12:01   #26
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Nä, men det finns tydliga tecken på att vem som helst inte är välkommen!!
Utveckla tack.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 12:24   #27
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Utveckla tack.

Han saknar sin Don Quijote, aka "Perra"...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 12:27   #28
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Örjan tydligen sjuk idag. Andra kuskar på hans uppsittningar eller str...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 12:42   #29
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Har fastnat redan på första loppet så hinner nog inte tippa i dag. Springover vinner väl dock. Att han har blivit så mycket bättre hos P U då? Tänkte härom sistens att Understeiners hästar såg glada och belåtna ut. Verkar som att han trots 188 hästar i träning hinner med att hålla hästarna pigga och nöjda. Har nog skaffat superbra personal. Alltså Springover. Men vill gardera. Blir så deppig när spricker i första. Verkar som att man tror på 11 Bottnas Commandeur som utmanare. Strömberg visar att han har fler än en häst i stallet, Men har fastnat för 7 Make It Quick också, trots Jorma och voltstart. Får se.

Sen kommer avd 2 och stonas spårtrappa. Gud, hatar denna förbaskade spårtrappa! Och ston. Tittar på högsta poäng. Det har 12 Dream Lane: 4625 poäng. Hon är 4 år, vunnit 5 av 15 lopp, Erik A/Stig H? Visste jag inte. Långt fram från bricka 12.
Funderar på 11 Sangria Knight med PU. Galopp senast men läser i Guiden att hon blev påkörd.
9 Fortune Teller/Claes Sjöström. Vann V75 för 4-åriga näst senast. H/v var också inblandade då.
1 Unheard Of/Stefan Söderkvist. Hon har startat i V75 tre ggr i rad nu: fyra, diskad, tvåa.
Orkar inte mer nu. Kanske 8 Kitspirit/Troels Andersen. Vann ett 100 000:- spårtrappelopp näst senast. Ug senast.

Bär emot att försöka klura ut något i avd 3, KII. Säger 1 Rebell Yell Face/Stefan S/Admir Zucanovic. Rankad etta hos både Ronden och Guiden.

Avd 4. 5 B W Sture - tänkte jag först. Men som någon här skrev - sällsynt att 4-årigt kallblod vinner mot äldre i V75. Dessutom handikappas han av kusken. Persson kör väldigt sällan i V75 nowadays. Annat var det på Järvsöfaks tid!
Provar kanske med 8 Gustav E./Henrik Svensson, som vunnit tre lopp i rad varav V75 näst senast. Ger upp kallbloden tills vidare.

Avd 5 Guld. Tar tills vidare 1, 2, 3 här. Spitcam Jubb, Nadal Broline, Star Advisor Joli.

Nu får det vara bra. Hjärnan går varm.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 13:00   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonQuijote Visa inlägg
Hur går det? Får vi några rätt idag eller ?
Ja, alltför många.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td