Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-16, 17:32   #121
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Jag ser inga lögner i Peters uttalande om hästen:

– 1 Generaal Bianco (V75-6) har imponerat ett par gånger och han känns fortsatt fin. Nu har han fått ett lurigt utgångsläge. Spår ett var inget jag önskade. Det finns en risk att vi blir fast. Jag har inte velat ladda med honom eftersom han blev vass när han gick i ledningen för Johan, men jag har inte heller fått känslan av att han är så startsnabb. När vi hade spår två på Solvalla tog han liksom inte i så det knakade när bilen släppte. Vi får se hur han känns när bilen släpper och ta det därifrån. Helst vill jag köra på rulle, men det är lättare sagt än gjort när man har ett sådant här läge. Till skillnad mot senast blir det jänkarvagn. I övrigt är det som vanligt – barfota runt om samt öppet med murphy på insidan.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:33   #122
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nej, jag gick på en understreckad häst som jag hade god tro på skulle antingen hålla spets eller ta sig ut. Självklart måste Peter försöka köra för att komma ut och när de på förhand utsedda spetsbuden inte var så snabba så är det ju bara att hålla spåret. Han har ju inte laddat tidigare och hästen har tidigare blivit hetsig så det är ju inget Peter kan vara säker på på förhand.
Man går inte ut och säger att man ska ta en lugn start om man har tänkt ladda. Då säger man att man inte har bestämt hur man ska göra och låter spelarna lista ut resten. Säger man uttryckligen att man inte ska ladda då är hästen överspelad till dom procenten.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:34   #123
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Man går inte ut och säger att man ska ta en lugn start om man har tänkt ladda. Då säger man att man inte har bestämt hur man ska göra och låter spelarna lista ut resten. Säger man uttryckligen att man inte ska ladda då är hästen överspelad till dom procenten.
Se ovan!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:35   #124
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Kör även en tvilling med Hawk Cliff som U-häst.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:37   #125
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Se ovan!
Det är en intervju i mängden. Han har även varnat för att hästen kan bli över då han riskerar att bli het vid laddning.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:38   #126
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hade inte Jansson fått luckan i avd 3 hade Claes Sjöström vunnit det loppet. Då hade jag suttit med 6 hästar i sista för 7 rätt på legolas dopade P76a. Det hade varit spännande.
Jag lever på 2 hästar, men tror fan inte de ger så fett? 8an var ju hela 3% där i avdelning 3.
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:38   #127
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Man går inte ut och säger att man ska ta en lugn start om man har tänkt ladda. Då säger man att man inte har bestämt hur man ska göra och låter spelarna lista ut resten. Säger man uttryckligen att man inte ska ladda då är hästen överspelad till dom procenten.
Svårt ändå att såga Untersteiner när det gäller info till spelarna . Hade tränare som Stefan Melander, Robert Bergh och Björn Goop lämnat info av den kvalitén han gör hade det varit mycket lättare/roligare med att lira på trav.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:40   #128
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Svårt ändå att såga Untersteiner när det gäller info till spelarna . Hade tränare som Stefan Melander, Robert Bergh och Björn Goop lämnat info av den kvalitén han gör hade det varit mycket lättare/roligare med att lira på trav.
Ja han är att lita på i regel men den här gången känns det lite som gråzon hur man än vrider och vänder på det.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:41   #129
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Det är en intervju i mängden. Han har även varnat för att hästen kan bli över då han riskerar att bli het vid laddning.
Det är från hans hemsida. Den ska man alltid läsa när det gäller Peters hästar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:42   #130
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Både Carja och they dont know var betydligt mer streckade hos legolas bet jämfört med hos atg. Chansen till 7 rätt rök för mig där . Systemet tålde bara en C häst.
Spelade 1kr som vinnare på Carja hos Legolas och oddset gick ned från 2700 ggr till 1350 ggr..
Såg sedan att jag fick drygt 19ggr!
Går ej att följa oddset lika bra som hos ATG, Då Legolas stänger ned och då kan jag ej längre se..
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:43   #131
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är från hans hemsida. Den ska man alltid läsa när det gäller Peters hästar.
Tycker det är märkligt om man inte kan lämna samma information till alla kanaler i så fall. Jag har inte tid att sitta och läsa varenda travtränares hemsida, blogg, twitter eller facebook.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:49   #132
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Alla tre skrällarna mycket mer spelade hos legolas bet än hos svenska atg, så det ska bli mycket intressant att jämföra utdelningen. Titan Arriow 12 procentare hos legolas. Fick en massa sexor så hoppas tusenlappen man satsade ska ge åtminstone hälften tillbaka.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:50   #133
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Titan Arrow (7%)första rankad på både SS och TT, ändå inte mer drag på den.
Trodde tjänsterna påverkade mer än så.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:50   #134
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tycker det är märkligt om man inte kan lämna samma information till alla kanaler i så fall. Jag har inte tid att sitta och läsa varenda travtränares hemsida, blogg, twitter eller facebook.
Atgs/sts fel huvudsakligen så länge inte vagn och huvudlag måste rapporteras.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 17:51   #135
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tycker det är märkligt om man inte kan lämna samma information till alla kanaler i så fall. Jag har inte tid att sitta och läsa varenda travtränares hemsida, blogg, twitter eller facebook.
Peters alla intervjuer är i samarbete med Spelvärde, på hans hemsida.
Samma intervjuer som ingår i deras material som folk betalar för.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td