Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-28, 11:59   #46
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dannyboy17 Visa inlägg
Har råd med ett streck till i femte.
Tar ja wollafur eller mitos gold?
Jag betalar inte för någon av dem, men jag skulle säga Wollafur.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 12:45   #47
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

8 11 12 15
1 2 3 9 10
7 9 11
2 4 6 9 13 14 15
Pharaon Face
Speedy Foxy Vicane
Västerboonthenews

Minst 1 av de 3 fetmarkerade måste vinna. Endast 125 pix.

Ett litet system med god potential om det blir någon fin smäll i de första fyra avdelningarna.

Förstår inte hur generalen kan vara omgångens största med ett sådant enormt klasskliv han har tagit på slutet och då bara visat toppform hela tiden, snart kommer en dipp och då sänker vi honom. Och vad är det nu, ca 70% av det totalt insprungna som tagits bara de senaste 5 starterna?

Lionel är bästa hästen utan tvekan men ska göra jobbet utanpå Dante eller Västerbo och då vinner den inte med tre månaders uppehåll ett prepare-lopp inför säsongens mål Prid´Amerique. Dante vinner dock inte så då är det Västerbo, Zenit och Spring Erom kvar, jag spikar.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 12:48   #48
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 93
Sharp$: 1177
Standard

D Redén har haft höbyte. Love Matters vann igår! Lionel, kan han vinna direkt eller blir det Dante?
Lyssnade på tipsen på atg, roligt att det är olika tips den här veckan. Hultman sa: "kan inte tänka mig att Lionel vinner".
Goop sa: "SOLKLAR spik".
8 Mr Magnifique är streckad på 40 %, och Rhesos Face är streckad på 5 %. Veijo bara bombar på som du brukar säga, han kör allt vad det går första 500 och då måste väl Uhrberg släppa med 5 %aren!? Man brukar inte svara storfavoriter med 5 %are...
Men det kan bli galopp eller för tuff öppning för Mr Magnefique, blir det 09 första 500...? 9 Arsenal och 12 Baja Rosa Akema är riktigt riktigt bra för klassen - troligt att gått för fort för nummer 8 första varvet och då kommer de in i matchen!
Kanske även nr 1 med lucka? Stallformen hos Johan U är ++
.
Statistikjens hade intressant info i stoloppet att stallformen hos favoriten (nummer 4 i avd4) är svag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
steff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 12:57   #49
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Vad kör du för spikar Shooter?
Någon chansspik? Speedy Foxy V?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 13:22   #50
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Betaltjänsterna är rätt överens om G Bianco. Bra vinstchans men gigantiskt överspelad och den mest hyllade av dom alla, sv, har den inte ens rankad på topp 4 trots att dom bedömer att det är den dom bedömer ha bäst chans.

Observera att den gått barfota runt om i alla tidigare starter i Sverige men är anmäld med bakskor idag. Ska ha gått så även i Hamburg, men tidigt i veckan sa stallet att det skulle bli optimalt med barfota runt om idag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 13:27   #51
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vad kör du för spikar Shooter?
Någon chansspik? Speedy Foxy V?
Jag behåller Generaal Bianco från de tidiga tankarna (Gillar den hästen) och så gör jag en rokad och singlar Southwind Feji (Kostar för mycket att gardera och kan vara hur bra som helst). I övrigt kör jag blocksystem med lite blandade roliga och troliga U-hästar. Lycka till!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 13:35   #52
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag behåller Generaal Bianco från de tidiga tankarna (Gillar den hästen) och så gör jag en rokad och singlar Southwind Feji (Kostar för mycket att gardera och kan vara hur bra som helst). I övrigt kör jag blocksystem med lite blandade roliga och troliga U-hästar. Lycka till!
Dom två betaltjänsterna tycker är omgångens mest överspelade hästar.

Vet inte om du kollade V64 igår kväll. Per Hedberg hade några stora favoriter där som inte alls levde upp till favoritskapet. Kanske ett tecken på att stallformen inte är som för några månader sedan?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 13:43   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dom två betaltjänsterna tycker är omgångens mest överspelade hästar.

Vet inte om du kollade V64 igår kväll. Per Hedberg hade några stora favoriter där som inte alls levde upp till favoritskapet. Kanske ett tecken på att stallformen inte är som för några månader sedan?
Nej, jag såg inte V64 igår och ska iväg alldeles strax. Jag brukar inte bry mig om hur tidningar och betaltjänster tippar, utan går på det jag själv tror. Det är nog två riktigt bra chanser.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 13:49   #54
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Förhandssystem är inga vinnare men det är dom i efterhand det borde ni ha lärt er.
Lite för mycket sandlåda för mej med efterhandare och insinuerade system.
Men det är jag det, kan bero på min höga ålder.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 14:02   #55
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Det får bli Tillsammans med jobbet i dag. Sen blir det ett eget V5 bara. RCR, Arsenal kan bli spikarna i dag. Tror inte Lionel vinner, men den åker med på tre hästar iaf.
Enda riktiga varningen jag tycker mig hittat är nog Mitos Gold som jag följt ett tag nu.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 14:40   #56
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Spets och slut i dagens två första travlopp. Man ska nog trots blåsten välja spetshästar som a hästar även på P76an idag är känslan. 3-4 spets och slut vinnare är väl det normala på Jägersros V75or.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 14:41   #57
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Ska bli intressant att se om en 80%-ig Lionel är bättre än en 60%-ig Nuncio - eller om trav-Sverige spikar fel igen.

Står över spelet, så otroligt att försöka hitta en stänkare när ledaren rinner undan i 99% av loppen. Får vi nån över 10ggr idag?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 14:43   #58
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Tror att 10~13 gör upp i v4~4... sätter.100 kr vardera
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 14:54   #59
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Är det Göran Borgås som har pratat in: "Klart - 1,2,kör" på Jägersro??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Skaegget den 2017-10-28 klockan 15:03. Anledning: Inte "3" :)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-28, 14:55   #60
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Den enda anledningen till att låta bli Rolex Bigi är väl att ÖK kör. Det gnistrar ju inte form om den mannen för dagen....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td