Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-20, 17:50   #16
 
Dyngjohans avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 61
Sharp$: 773
Standard

En trav amatörs tankar inför lördagens spel....
Avd 1.

Västerbo Exact,är det han som vinner???? han kanske lurar i vassen och när inte Adrian kör Pharon Face så är det kanske Västerbo som är först i spåret.
Voulez Vous och Marciano som jag gillar och som jag spelat förr,vinner väl inte nu när jag funderar på dom.
Sen kommer väl M.T.Joinville och knäcker dom alla på upploppet.....

Avd 2

Här vinner Kash Brodda(tror jag) om PU kör som jag vill.
Makera och Erica är giftiga.
Bula Bula tror jag inte på även om kusken ska vara en av de bästa.
Goop är nog med där framme med Mellby Dashing

Avd 3

Hur gör man med Officer CD??? var min första spik tanke, men det har ju inte gått de andra gångerna som jag spikat honom.
M.T.Insider, Cab Hornline och Generalen är det jag tror på och nån av dom vinner nog.
Om inte Valeur med Sandra Nordemo gör det igen och lurar dom allihop.

Avd 4

Blir det tuta och kör med Rhesos Face eller kommer Global Takeover att vara med och köra....

Avd 5

Här skulle det inte förvåna mig om Piraten tar det...
Västerboonthenews och I Love Paris kan mycket väl vinna.
Och Adrian då....med Dante Boko...kommer nog att vara med i striden efter att han orsakat omstart på bästa Kolgjini maner.......

Avd 6

Cyber Lane och Diamanten igen....
Diamanten, Cyber Lane, Dominion Beach och Milligans school kommer att köra som attan.
Vem som tar ledningen vet jag inte...
Love Matter då??? kommer nog att köras lungt i början på Örjans vis och sticka fram nosen på mållinjen.
Om inte Diamanten eller Cyber Lane redan är där....

Avd 7

Masterglide och Joe Martini tror jag på .
J.S.Apollo får oxå en tanke.
Run Ceasar Run tror jag inte på.
Santiago Kyu är farlig och hade kanske varit vinnare med Goop i sulkyn..
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-20, 18:22   #17
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tidiga spontana tankar:
1: Toköppet, ser bara två chanslösa 1 och 12. 2 och 6 spås bli rätt spelvärda här. Joinville lär väl bli hyfsad stor med sitt staket trots bakspår. Säger syn, det är ett rätt bra lopp det här för klassen! Bred gardering.

2: Också skrällvänligt och många med chans. Propositionen talar hårt för startvolten, men samtidigt är det springband och inte helt givet kanske hur första 500 kommer se ut som det ofta är i den här typen av lopp. 1,6 bör man leva långt på men det är ett getingbo där bakom. Bred gardering med utgång(ar).

3: Öppet igen. Intressant med Björn på Insider och speciellt med det läget. Som startlistan ser ut är det väl läge att köra till spets och köra så länge lampan lyser? Han lär väl inte få så mycket fler fina styrningar från Alsén oavsett så inte mycket att förlora i det avseendet. För jag ser inte att han inte ska kunna spetsa relativt enkelt och heller inte vem som ska komma tidigt för att överta här... Klassklättraren Bianco lär väl bli ganska klar favorit, men jag säger syn. Det lär bli 4-5 ytter här och Peter verkar helt inne på att han ska köras på rulle så det ska till att stämma. Är han offensiv är det nog däremot bra chans, körs han resolut till dödens/ledning tror jag ingen tar honom. Men betvivlar att det blir så...

4: Det är ytterst sällan jag tippar Claes Svensson som etta i ett V75-lopp men här kommer det! Toppspår, toppform och trots bra motstånd tror jag det är toppchans. Han kunde lika gärna haft ett 7 pinnar långt staket med bara lite bättre stäm med positionerna. Toköppet bakom (igen).

5: Halva fältet startar med hygglig chans i guld, inte helt vanligt. Blir till att avvakta lite kuskkommentarer för att värdera det här, om Örjan går på knock kan det nog gå vägen denna gång. Zenit Brick gillar jag och är värd en seger i guld, men jag får kalla fötter när det står Haugstad där. Piratens årstid börjar nu, frågan är om det räcker ändå? Är väl ändå skyldig att vinna om han tar sig till ledningen? Dante Boko pajade min sjua senast, har chans denna gång men det blir ingen sargresa från det där läget och från kön får han nog svårt att slå alla dessa.

6: Gör det enkelt för mig och säger att Diamanten tar det! Normalt sett håller han ut Cyber Lane och sedan är loppet över. Stallbytet är en osäkerhetsfaktor, men det faktumet att han nog blir relativt jämnspelad med värsta konkurrenten gör det till en riktigt spikvärd kuse den här gången!

7: 2,3,5 ska räcka här och jag sätter fördel på Now Or Never Flair som väl också blir favorit. Spikbud!

6:
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2), 777 (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 08:57   #18
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

I de tre sista loppen troligen de här:

Avd 5, Guld:
1 Västerboonthenews.

2 On Track Piraten. Är lite tveksam till honom, har ju nu gjort cirka 88 starter utan vila! Men han är en så fantastisk häst! Lite som Spring Erom fast törs inte tro på Springer denna omgång.

5 Zenit Brick.

Och slutligen 7 Dante Boko. Den! Alltid lika spännande att se Kolgjinis köra.Det är då märkligt att både far och son prompt ska till ledningen, köra där, gunga eller hästen tröttnar i ytterspåret. Men ibland går det.

Avd 6, Solvalla GP, 4-åringar.
Spik på 3 Cyber Lane. Kan ju hända att 2 Diamanten åker med också men tycker det är lite osäkert med start efter bara fem? dagar hos nye tränaren. Men Erik A är ingen duvunge.

Avd 7, Klass I:
Spik på 2 Now Or Never Flair. Tills vidare.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 09:00   #19
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Synd att Vikings topline är struken. Favorithäst som skulle vara ett tidigt bud.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 09:08   #20
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Någon som har koll på Archie Dream i första? Har torskat mycket på finländska gäster genom åren.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 10:16   #21
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Någon som har koll på Archie Dream i första? Har torskat mycket på finländska gäster genom åren.
Har tittat på 7 Archie Dream i brons. Han har mest gått i lopp med cirka 20- 40 000 kr i första pris. Har startat 94 ggr, 8 659:- per start enligt ATG. Bäst på kort. Rekord över am 14,9. Segerprocent 32% men förstapris i loppen har varit ungefär mellan 2 000 - 4 000 euro. Hans bästa resultat har kommit när han några ggr körts av fantastiske Mika Forss.

Nu med Erik A förstås!

Senast redigerad av 777 den 2017-11-24 klockan 10:26.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 10:33   #22
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Har tittat på 7 Archie Dream i brons. Han har mest gått i lopp med cirka 20- 40 000 kr i första pris. Har startat 94 ggr, 8 659:- per start enligt ATG. Bäst på kort. Rekord över am 14,9. Segerprocent 32% men förstapris i loppen har varit ungefär mellan 2 000 - 4 000 euro. Hans bästa resultat har kommit när han några ggr körts av fantastiske Mika Forss.

Nu med Erik A förstås!
Ja, tänker mest att den blir lite bortglömd för att den är från Finland. Och längesen Erik skrällde.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 14:02   #23
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Ja, tänker mest att den blir lite bortglömd för att den är från Finland. Och längesen Erik skrällde.

Den är struken nu
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 14:24   #24
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av orroz Visa inlägg
Den är struken nu
Såg det. Färre och färre hästar.
Trist.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 16:01   #25
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1497
Standard

Risk för favoritparad på lördag ?

10 M.T Joinville
6 Kash Brodda
7 General Bianco
4 Öppet, men 4 Baja Rosa Akema har sett bra ut.
1 Västerboonthenews
3 Cyber Lane
2 Now or Never Flair

Vinner tre eller fler av dessa blir det kaffepengar. Flerbong ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 16:01   #26
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Hur ska man lägga upp systemet imorgon? Det får kosta runt 1500 kronor.

Två spikar, ett tvåhästarslås, många, många och två lopp med fyra streck.

1) spik 10
2) spik 6
3) många
4) alla
5) 1 och 5
6) 2,3,8,11
7) 1,2,5,9

Skall lyssna på Björnkollen. Tacksam för era synpunkter. Har tid på mig till kl 10 imorgon.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 16:34   #27
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Passa Global Teardrop kan skrälla imorgon
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 17:07   #28
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur ska man lägga upp systemet imorgon? Det får kosta runt 1500 kronor.

Två spikar, ett tvåhästarslås, många, många och två lopp med fyra streck.

1) spik 10
2) spik 6
3) många
4) alla
5) 1 och 5
6) 2,3,8,11
7) 1,2,5,9

Skall lyssna på Björnkollen. Tacksam för era synpunkter. Har tid på mig till kl 10 imorgon.
Kash Brodda och volt känns lite lurigt. Vet att den är stabilare nu men vågar inte spika den. Varit helt hopplös förut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 17:22   #29
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1638
Standard

Jäflar nu har man helt plötsligt svårt att hitta mer än en spik...
Ibörjan av veckan hade man 6 möjliga.
Den som fortfarande är intressant är Diamanten
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 18:39   #30
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Funderar på att spika Makethemark, tror det är dags nu. Ruggig senast och kommer bli körning där framme.

Senast redigerad av Lotus den 2017-11-24 klockan 18:41.
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td