Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-25, 09:04   #46
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

avd1
Jag går ut hårt i inledningen och spikar en 8%are som står rätt inne i loppet och är obesegrad från spets 2 av 2. Mycket talar för att man når dit nu och då är det toppchans! Satt fast med rubbet senast hade nog kommit 3a om luckan kommit och då hade han inte fått vara med här, nr2 är inte i form har stått över jobb och lär släppa. Spelvärde de lux Spiken är 6 Handsome Brad

avd2.
Här är ännu en favorit att syna till sömmarna i Kash Brodda som såg lite seg ut senast hon är inte helt stabil i psyket och är ingen snabbstartare kan ge vingel. Tipset till nr1 som är snabb ut och nu påhejad av Jorma. Nr 10 som var grymt bra senast och är farlig när hon är på rätt humör. nr 13 ständig nästgångare som gör topplopp varje gång skulle det bli tuff körning och rätta ryggar så knäpper hon de flesta upploppet ned. Hon trivs när det blir lite lugnare mitt i loppet så hon kan spela ut sin vassa speed. 2%

avd3.
Loppet håller bra klass. Favoriten är nr 7 han var inte som bäst senast och kanske är det formen som börjar avta? Cab var bra senast idag blir det bike med tanke på att det bil, kan öppna men det kan också nr 4 som kan öppna detta är egentligen en sprinter men intressant att björnen sitter upp, risk att nr 1 hamnar på vingel?. Rolex bigi är speedig och gynnas av tempo. Linus Boy är bortglömd tävlar idag på hemmaplan och varit betrodd på slutet. Springover skall gå med bike idag och får formkusk Johan upp..

avd4.
favoriten nr 4 vann ett billigt lopp senast och såg lite mätt ut kan vara att barfota balansen börjar avta? Passa nr 11 är en stark norrman som kommer gå med alminum skor nu vilket är en rejäl lättning. Knallform! Chanti tar spets om kusken vill, banan var lite väl lös senast på innerspåret och det var ingen häst som vann från ledningen den dagen på Eskilstuna. Han har annars vunnit sina fyra senaste lopp från piken och kan vara svår nöt att plocka ner..

avd5.
Stor favorit är nr 1 som svarat för fina insatser på slutet men det var längesedan han vann i den stentuffa konkurransen, nr 11 har inte fått chansen på slutet och kan hamna rätt på det om det blir tempo på loppet. Zenit brick har utvecklats fint i år. Dante boko var bra från spets senast och kommer han till spets är han hästen att slå. nr 10 är också spurtvass men är liksom nr 11 bortglömd. En skräll kan ligga på lur i detta lopp.

avd6.
Högklass på loppet. Cyper trivs i ledningen men kommer han förbi nr 2? kan bli tuff körning? diamanten var blek senast och troliga är att man släpper? Love Matter skall köras barfota runt om på lördag och spurtade ner diamanten den enda gången han gick med den balansen. nr 11 har sätt finfin ut och gynnas av tufft tempo.

avd7.
Spiken står ruskigt billigt inne och skall normalt vinna, bara sjukdom emot. Spik nr 2
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bluesmith66 (+10)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 09:39   #47
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Många av speltjänsterna sätter minus för MT Joinville på att han ska gå skodd med korta broddar på bakhovarna. Tränaren själv säger att hästen är van att gå med greppskor bak och att det inte är någon större skillnad. Största minuset jag hittar är att träningsupplägget inför denna start inte varit optimalt, då man inte vässat med intervaller som man gjort inför tidigare starter. Kapacitetsmässigt bäst, men verkar inte vara toppad. Kanske får omvärdera denna spik ändå?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 09:47   #48
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Daniel Olsson har kört Cashem Online två ggr förut. Vunnit en gång, V75 voltstart från spår 8 på Solänget. Tycker den var bra som tvåa på Bergsåker i oktober också. En riktigt rökare idag...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)

Senast redigerad av Lotus den 2017-11-25 klockan 09:48.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 09:51   #49
 
perre123s avatar
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 30
Sharp$: 389
Standard

Avd 1
MT.JOINVILLE, helt klart bästa hästen, vann dödens mot Sheriff Bi med mils avstånd senast. Vinner utv, dödens i bronsklassen, LÄTT. Låt bilden nedan tala.
Klart man vill fälla en 58% are(just nu), men det är galopp eller otroligt otroligt mycket trafikproblem som fäller denna idag, ...bästa spiken.
Rygg ledaren, sen lucka med mycket tur ? ja då kan Västerbo Exact kanske klämma dit den.. men Thomas Uhrberg kör väldigt konstigt enl. mig, kört bort så många lopp, låser sig själv ofta..!



Drag:
Avd 2
Voltstart 2140m är alltid klurigt. Peter har fått i ordning på Kash Brodda men man vet aldrig! Har kollat i arkivet och hittar inte många som gått bra i volt alls! Finns flera 0%, 1% are som gått riktigt bra lopp i volt. Tipset är att ta några rykare här
Avd 5
On Track Piratens årstid, glöm inte det!. Låser med min vinnare, Dante Boko. Adrian är minus för mig men det är en häst han kan köra i stallet och det är Dante Boko.
Avd 7
Now Or Never Flair vs Masterglide
Riktigt tråkigt att Noble Dolly är strucken med Christoffer Eriksson då den va riktigt intressant som skräll. Hur som helst, duell med dessa två ovan, spikar Masterglide pga spelvärdet.
Jag ska ger er bästa skrällen idag, Wingcait erik 6%
perre123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 10:15   #50
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1637
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Vad tror ni om spets och slut på 5 Global Takeover i V75-4 idag ?

3 raka innan plumpen på Bjerke senast efter en tuff öppning till spets, just nu spelad under 10%.
Borde väl vara bra chans om han tar sig förbi 1 Rhesos Face och håller ut 6 Chianti i starten och sedan, förhoppningsvis, får bestämma en bit ?

Har inte riktig koll på hur bra Claes Svenssons favorit "Baja Maja" är.
Kanske bäst och vinner trots enda stoet i loppet. Förvisso 5 år och möter 3- och 4-åringar(förutom 12 Global Raceway) men det brukar vara svårt även om man sett en del undantag genom åren.

Min känsla är att det är ett jämnt lopp och att vem som helst kan vinna och då blir det dyrt när man börjar strecka, vill hellre ha de strecken på kantbollar i andra lopp.

Jag tycker därmed, i nuläget, att det är ett väldigt högt spelvärde på den förmodade spetshästen och är inne på att spika den, men avvaktar såklart tills mer info finns om banans beskaffenhet, utrustningsändringar mm.

Tror inte mycket på den alls idag tror inte ens den tar spets
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 10:38   #51
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

VOTN har jag ingen feeling för alls idag. Visst är han favorit på att ta spets, men han är långt ifrån solklar ens från den positionen.
Som andra varit inne på redan tidigare så kommer OTP´s årstid och hästen har inte varit usel under senaste halvåret heller. Rätt häftigt att hästen bara startar på och håller... Dags för vinst idag?

Hade faktiskt hoppats att Diamanten skulle dra på sig mer spel och att Cyber Lane skulle öka i spelvärde. Tyvärr verkar det inte bli så trots allt.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 10:45   #52
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

hi , någen v4 spike
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 10:49   #53
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travlife Visa inlägg
hi , någen v4 spike
3 Gloria Band i V4-3
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 11:01   #54
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Finns det rättvisa så vinner Makethemark i morgon!!
Jag går all in och lirar med hjärtat, spik������������������������������������
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 11:08   #55
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Finns det rättvisa så vinner Makethemark i morgon!!
Jag går all in och lirar med hjärtat, spik���������������� ������������������ ����
Imorgon?!?! Jag hoppas verkligen att dom kommer i mål redan idag...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 11:31   #56
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Imorgon?!?! Jag hoppas verkligen att dom kommer i mål redan idag...
ha ha
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 11:34   #57
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
3 Gloria Band i V4-3
Inte lagt timmar på det loppet men barfota runt om ffg på Fantasy In låter också väldigt spännande . Man sa i alla fall att det ska bli så i guidenintervjun i veckan och även på hemsidan.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 11:37   #58
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Fina förutsättningar för bra travsport på Solvalla idag. Blir inte bättre den här årstiden.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 11:49   #59
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Har spikat Diamanten, men blir inte förvånad om Cyber L vinner från dödens, den känslan har jag om avdelningen
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 12:01   #60
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

M.t insider är en av Sveriges startsnabbaste hästar, att svara ut den blir jobbigt.
En annan häst som också har den startsnabbheten är Nimbus C.D, undrar vart den håller hus nu för tiden.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td