Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-25, 18:14   #136
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Det var snarare så att det öppnades en kvart före loppet gick...
Fanns inte där när jag spelade pick 2 ca 5-10 min innan start . Dök sen upp i resultat och när jag såg att det spelats för drygt 100 kr och cyber Lane gav över 90 ggr var det garanterat inte öppet för spel minuterna innan start. Deras teknik verkar ha mycket stora utvecklingsmöjligheter för långt ifrån första gången det händer. Tänk om svenska atg skulle stänga sådana här lopp för spel långt innan start. Då hade stora skandalrubriker varit ett faktum.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 18:17   #137
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Grattis Dalle, snygg lapp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 18:55   #138
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Grattis folket som tog hem degen idag.

Var på plats och njöt men nådde bara sexor tyvärr efter felbeslut i fjärde.
Som vanligt...

Kämpa på!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 19:17   #139
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Tackar för svar. Kööör nu för fan Unter!
Grattis! Hur många var ni som delade?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 19:31   #140
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Fanns inte där när jag spelade pick 2 ca 5-10 min innan start . Dök sen upp i resultat och när jag såg att det spelats för drygt 100 kr och cyber Lane gav över 90 ggr var det garanterat inte öppet för spel minuterna innan start. Deras teknik verkar ha mycket stora utvecklingsmöjligheter för långt ifrån första gången det händer. Tänk om svenska atg skulle stänga sådana här lopp för spel långt innan start. Då hade stora skandalrubriker varit ett faktum.
Nä, jag vet. Det syntes aldrig från startsidan. Men via supporten kunde man få en länk till vinnarpoolen. Amatörmässigt, ja. Men jag klagar inte...
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 23:31   #141
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Går inte så bra för Örjan idag.
Nej - körde bara in drygt 400 000 på V75.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-25, 23:40   #142
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 22
Sharp$: 522
Standard

Hej! Har sjuk respekt för alla här!
Solvalla är som en hemmabana för mig trots att jag är från dalarna men boeni Sumpan, satt inne i startbilen idag när gulddivisionen startade och såg verkligen att 40m från att bilen släppte att Västerbo förlorar inte idag. Heder till er som ser sådant på värmning, eller ännu värre, starten innan.
Men när jag stod vid kanten i första sväng då Cyber Lane hade gått drygt ett varv i dödens, jag hörde flåset, såg stegen, såg ögonen/öronen på hästen, fick jag rysningar. När dem väl kom runt igen med ca 400 kvar och JH ökade tempot, det var bland det häftigaste jag sett live i ett travlopp. Kanske mest för att jag trodde att en hård dödens, hästen (enligt JU) bara var 4/5 och jag var säker på att han var slagen efter det jobb den lagt ner men ändå accelererade. Trodde makethemark(även om det såg svårt ut på förhand) skulle vinna när jag såg han kliva ut i tredje med rappa steg.
Jag som oftast kollar på tv hemma i soffan, Ni som oftast kollar travet hemma i soffan, åk till banan när det sker nära Er. Varit där vartenda elitlopp sedan 2009 (förutom i år då mon dotter föddes 28e maj), inte missat många breederskval osv. Men nu, med två vinare i mig och reflekterar över dagen, så får jag rysningar, tack vare en blick, Cyber Lanes på upploppet!!
Kuriosa; spikade Västerbo och Cyber idag men fick bara 4 rätt på 47k, trav är så sjukt häftigt! Tack och hej, nästa tjej!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), mackpeter (+2)

Senast redigerad av pistje den 2017-11-25 klockan 23:55.
pistje är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td