Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-23, 08:44   #31
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Helena Klipp struken i första.

Många runt om i landet som sätter glöggen i halsen om Soutwind Feiji torskar ikväll...

Jag spikar dock Southwind Feiji, Elway AM och Global Raceway. Drag är Ladyofthelake som trivs på distansen och har smygläge samt Above All som varit bra ett tag nu.

Mot sju och hoppas innerligt att det blir någon utdelning idag och att någon kämpe här inne vinner stort.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 09:35   #32
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 175
Sharp$: 271
Standard

Vet någon vem dom provar bike på i av4 ikväll?!
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 09:40   #33
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Ja, det ska väl vara Global Raceway. Alla tror det kommer ge samma effekt som på Man Of Steel så spelvärdet blir nog lågt till slut. Inte minst med tanke på att Simoni har gått ut och sagt att han ska släppa till Persson. Bra chans men blir endast A-häst för mig på iskallt spelvärde då alla de stora systemen kommer gå på den ikväll.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 10:00   #34
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Ja, det ska väl vara Global Raceway. Alla tror det kommer ge samma effekt som på Man Of Steel så spelvärdet blir nog lågt till slut. Inte minst med tanke på att Simoni har gått ut och sagt att han ska släppa till Persson. Bra chans men blir endast A-häst för mig på iskallt spelvärde då alla de stora systemen kommer gå på den ikväll.
Ja, ruggigt intressant info med jänkarvagnen på den.

Sen är frågan hur banan blir. Har det suttit tjäle i den tidigare kam det nog bli väldigt vanskligt då det aviseras 8 plusgrader idag. Skulle det bli tungt är det ju dunderavslag på flera nyckelhästar som säkert alla läst.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 10:10   #35
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

[QUOTE=Lotus;554762]Helena Klipp struken i första.

Var har du fått det från??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 10:16   #36
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37657
Standard

Jag ska slänga in en stenhård V5:a med spikar på Scellino Luis och Cash Valley. Risk för favoriterna i bägge loppen, men jag går på dem som jag tror är bästa hästarna i respektive lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 10:17   #37
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

[QUOTE=lenninen;554766]
Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Helena Klipp struken i första.

Var har du fått det från??
Bergh sa det i V75 Mixen, infektion.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 10:18   #38
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag ska slänga in en stenhård V5:a med spikar på Scellino Luis och Cash Valley. Risk för favoriterna i bägge loppen, men jag går på dem som jag tror är bästa hästarna i respektive lopp.
Jag kör Cash Valley och Antonio Trot.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 10:23   #39
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

[QUOTE=Lotus;554769]
Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg

Bergh sa det i V75 Mixen, infektion.
Ändå helt fantastiskt. I går sa Bergh att hon gjort illa en kota och ska strykas. Hon är fortfarande med i startlistan...... Atg i sitt esse.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 10:28   #40
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Spikar Scellino Luis på ren grundkapacitet och att han tidigare visat att han kan prestera direkt efter uppehåll. Minuset jag hittar är att man satsar mot Frankrike och inte toppat honom för denna start. Är trots allt klassen bättre än motståndet. Har ingen känsla alls för favoriten här och att Malmrot och Nybrink skriker "klar" är bara positivt.
En gardering av Soutwind Feji är bara att ödsla streck som behövs i avd. 2, 5 och 6.
Chansspiken sätter jag på Caddie Jo som var smällfin senast och håller den ihop aktionen så blir det bra!

God Jul!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 10:36   #41
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

avd1.
Jag spikar den stora och sparar på strecken i kommande lopp...

Favoriten har en ruggigt bra uppgift på pappret och både tränare och kusk ger henne högsta betyg. Det troliga är att nr 1 tar spets intialt men släpper troligen till 3 eller 6, troligen nr 3 först men ovisst. Nr 8 kommer köra offensivt och sitter i spets efter 600 metrar? Bara sjukdom emot eller galopp modell större.. Sund spik! Fugde ås är bäst barfota och det luktar vingel med troels från bakspår, samma gäller nr2 där Calle själv sagt att spåret inte är optimalt.

avd2.
Andre har ett ämne, hur fixar han bilen?

Andre eklund har en fin häst här som idag körs av Stefan S ff gg och skall eventuellt lättas i bakbalansen, hästen har aldrig tidigare provat bilstart och det kan vara ett aber men känslan säger att han fixar det och då bör postionen blir okej och sedan är han klassen i fältet? Vill dock lyfta fram nr 6 där man är mycket optimistisk inför detta, ff gg med rycktussar samt lättning i balansen, jänkarbike och siktet inställt på spets fördel nr 6 att komma dit även om nr 8 också kan lägga iväg, dock tyder arkivet att hon är bäst barfota och har gått sämre med skor. Jag gillar också nr 7 som har lopp i kroppen nu och är vass med rätt resa, Vejo har vunnit många lopp på Axevalla pass upp!

avd3,
Stickan och Erik har ställt i ordning. Gynnas av tempo ++

Här spikar de flesta nr 4 men nu körs hästen ff gg av Berg själv, Det är inte säkert ekipaget kommer förbi nr 3 sida vid sida det skall också tilläggas att nr 3 trivs bäst på vintern vilket är nu. Även nr 1 kan öppna, blir det körning vilket jag spelar efter så gynnas nr 7 jag tror inte heller att Stig och Erik skulle ta ut en halvtränad häst på v7 utan här är det nog tränat har iallfall gott ett 18 jobb / 2100 meter och sätt fin ut. Har vunnit tidigare efter uppehåll 10/9 -14, samt även 18/2 - 15, med klaff på bitarna så är detta klassen i fältet och jag spelar utgång till fina procent..


avd4
Stefan Söderkvist och Axevalla brukar innebära seger.

Här är ett roligt drag som jag går "all in på" nämligen Caddie Jo som var ruggig att skåda senast, gick då samma tid på en tungsprungen bana som Tudor i en högre klass gjorde senast. Tummen upp! nu när det ryktas att nr 2 skall köras lugnt i starten tar nog 1an spets intialt men släpper och först framme är nr 4. Är hästen lika bra eller i närheten av prestationen sen senast blir segern enkel här. Bike på nr 5 men hästen är lite trevande från start och frågan är vart man hamnar? skor är också ett minus. nr2 skall gå med ett halvstängt huvudlag istället för cant se back ger en ny effekt?

avd5.
Baja Rosa möter enbart ston men rår hon på kajan om spets nås?

Mellby ellegant brukar vara strulig från innern och laddar man kan det bli galopp, hamnar en bit bak men brukar vara vass mitt i loppet. snabbast ut är nog 4 som får torbjörn upp ff gg och han brukar sällan släppa över distansen. Men om han skulle släppa så är troligen nr 5 först fram och ställer en fråga. Jag gillar hästen och i spets är det intressant. Baja Rosa Akema är rejäl, skor nu är dock ett minus men fördelen är att hon enbart möter ston. ++

avd6.
Spets ut och slut, Min godevän Erland spikar!

Känslan säger att nr 6 har vettiga möjligheter att nå spets i felfritt lopp och därifrån släpper hon ogärna någon förbi sig. Drag! On Track Piraya har utvecklats fint i Nicklas regi och kan med klaff utmana om segern här. Cantona Mearas krossade ledaren senast på en tungsprungen bana och fick ett bra läge, snäll resa på innern och lucka mot slut vore mumma. ;=) överspelad är nog 15 som gjort bra lopp med Ulf och från spets nu är läget sämre samtidigt som kontio enbart har 1 av 9 segrar tillsammans känns han dock lite väl stor kan jag tycka. Malkin var en besvikelse senast men bergham är nöjd med förberedelserna inför detta. Asterix är också intressant med EA upp!

avd7
Tuff startrusning mellan 3 och 4 bäddar för en skräll? Dokonjo?

Det låter som flera skall ladda men mest troligt att nr 3 sitter i spets efter det kostat 1.11 första 5? Dokonjo är dock det roliga draget han skall gå med bike och norskt huvudlag idag och han gick med den balansen för 4 starter sedan och var ruggig. Han har haft en del oflyt efter det men läget blev tilltalande och han sitter i ett andra spår. 8% man tackar! Highspirit skall också nämnas intressant i ny regi men läget och skor är två nackdelar. Taffy är en dammsugare som kan släcka många lappar, har sätt finare ut än på länge och blir det tempo är ekipaget farligt. Får man 20 ggr på unibet kan det vara värt att lägga några tior för spelvärdet


Sunda spiken: Southwind Feji
Roliga spiken: Caddie Jo

Dragen:
Scellino Luis
Pompano Euphoria
Proserpine
Dokonjo

Skrällar:
Dreamlover G.D
West Wing
Simb Senta
Asterix Hornline
Taffy

God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), Trav365 (+5)

Senast redigerad av Klanke den 2017-12-23 klockan 10:47.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 11:11   #42
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

För att formulera sig i klass med med Trav365 skulle detta inlägg göras som julklappsrim. Men det får anstå tills i natt. Som efterhandare.
Så här blev bolagssystemet.

1) 8 r2-11 (8 var inte hundra i travet senast. Men han har överlägsen kapacitet och inget motstånd. Vi inleder med en spik och gör som snickaren Josef i Betlehem. Spikar!)

2) 3,4,5,6,12 r1-9 (ni som vill vinna mycket och har mod spikar 4 till 24 % och garderar dunderfavoriterna. Elway Am är ett ämne för större uppgifter. Ny erfaren kusk som kan varenda mm av Axevallabanan. 6 forceras mot ledningen och kör så länge lampan lyser. 3 kan en 15-tid med kuskplus - sju vinster i år. 5 stort kuskplus. 12 är urstark om det blir överpace)

3) 3,4,7 r1-9 (allt tyder på att jättefavoriten 4 vinner. 7 har inte startat sedan i april och körs nu av sin ägare. Scellino är väl förberedd för vinterns lopp. 3 är långt bättre än raden)

4) 2,3,4,5,11 r8-9 (stor stalloptimism på favoriterna 2 och 5. 5 öppnar bra och var bra i finalen senast. På Erikssund tror man hårt på 3. 4 genrepade med vinst på sölig Axevallabana senast efter uppehåll. 11 kommer från tre raka vinster på Solvalla. 8 tippas av större betaltjänst men blir bara reserv. Min vinnare är 2)

5) 1,2,4,6,7 r5-10 (Stefan Söderkvist har många bra uppsittningar och blir motiverad favorit med 6. 1 måste vara med där framme tidigt i lopet, men 4 tar nog Tobbe ledningen med. 2 ståtar med många segrar och stallet har rejäl uppåtform. Kanske snor Nicklas ledningen från farsan. Det blir köra av i detta sprinterlopp. Kan skrälla)

6) 1,15 r7-6 (15 skall vara överlägsen här. Men förra veckan klappade Nurmos' två avslutande favoriter på V75 ihop. Stallet har strukit under veckan för snuva. Därför dubblar jag med 1, som har toppform. För den som vill ha en skräll kan detta vara rätt lopp att gardera ordentligt. Börja med 7 och 6)

7) 3,4,5 8 r2-7 (nöjer mig med att strecka favoriterna i sista. Det varnas för 2 - men han har dolt sin storhet för mig)

Systemet kostar prick 1500 kronor. Lycka till och God Jul!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+12), Trav365 (+5), Torstens (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 11:33   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7935
Standard

[QUOTE=lenninen;554771]
Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg

Ändå helt fantastiskt. I går sa Bergh att hon gjort illa en kota och ska strykas. Hon är fortfarande med i startlistan...... Atg i sitt esse.....
Behöver inte vara ATGs fel. Det krävs att tränaren rapporterar in strykningen till banan för att hästen ska strykas. Att det sägs i ett TVprogram eller på sociala medier räcker inte. Som tur är.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 11:34   #44
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
För att formulera sig i klass med med Trav365 skulle detta inlägg göras som julklappsrim. Men det får anstå tills i natt. Som efterhandare.
Så här blev bolagssystemet.
Ditt inlägg är ändå 100 ggr bättre då man slipper gissa vad du streckat.

Insinuationssystem är ett riktigt Sharpsofog som inte fungerar på ATG.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-23, 11:51   #45
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockepo Visa inlägg
Vet någon vem dom provar bike på i av4 ikväll?!
Det är Zola Grand Cru om du tänker på den Spelvärde nämner...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moonfala (+5)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td