Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-28, 12:54   #211
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 240
Sharp$: 948
Standard

Kan inte se att det fanns sådan potential för det fanns det verkligen inte när jag lade spelet, det är information som du inte hade när du gav din kommentar.
Minnestads var inte så bortglömd då jag lade min rad, kan ha varit andrahandare rentav. Att den senare sjönk så i procent var otroligt och hade jag varit i närheten av bättre internet hade jag säkert gjort flera spel under fre/lö. Nu gjordes en VÄLDIGT tidig rad (se nedan). Global sience nja... kusken är inte en favorit och speciellt inte utanför norrland...förstår inte hur den blev så streckad. Annan kusk så absolut.
V75
Inlämnat: 2018-01-25, 01:33
Kalmar
Lördag 2018-01-27
Start: 16:20
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Var inte alls meningen att dra igång en större diskussion kring detta och jag kommer verkligen inte dela med mig här fler gånger, en medlem gör sitt första inlägg på 7 år för att jag lade in en efterhandare... min poäng var att jag var så grymt nära boost (442 vann jag hade 444) och boost är ju bara intressant om det finns en vinstrad.

Min rad för idag lade jag ut imorse men bara i en icke-kommentarstråd. Tycker att det är kul att lämna någon kommentar trots att jag inte är proffs som så många andra här inne men nej nu tappade jag suget lite och efter det här inlägget så är jag nog en av de som blir tyst.

Lycka till ni proffs som bara lägger förhandare (motiverade såklart) och spelar V6 hela tiden och lämnar in helt rätt flerisar varje omgång det ska vara.
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 12:58   #212
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Går inte att göra för kuponger heller. Det enda som gäller är kombination för kombination och sedan addera dessa.
Det var en liten narrativ underdrift, de matriser som krävs för det får inte plats i min ett år gamla dator
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 13:56   #213
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Godismia Visa inlägg
Kan inte se att det fanns sådan potential för det fanns det verkligen inte när jag lade spelet, det är information som du inte hade när du gav din kommentar.
Minnestads var inte så bortglömd då jag lade min rad, kan ha varit andrahandare rentav. Att den senare sjönk så i procent var otroligt och hade jag varit i närheten av bättre internet hade jag säkert gjort flera spel under fre/lö. Nu gjordes en VÄLDIGT tidig rad (se nedan). Global sience nja... kusken är inte en favorit och speciellt inte utanför norrland...förstår inte hur den blev så streckad. Annan kusk så absolut.
V75
Inlämnat: 2018-01-25, 01:33
Kalmar
Lördag 2018-01-27
Start: 16:20
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Var inte alls meningen att dra igång en större diskussion kring detta och jag kommer verkligen inte dela med mig här fler gånger, en medlem gör sitt första inlägg på 7 år för att jag lade in en efterhandare... min poäng var att jag var så grymt nära boost (442 vann jag hade 444) och boost är ju bara intressant om det finns en vinstrad.

Min rad för idag lade jag ut imorse men bara i en icke-kommentarstråd. Tycker att det är kul att lämna någon kommentar trots att jag inte är proffs som så många andra här inne men nej nu tappade jag suget lite och efter det här inlägget så är jag nog en av de som blir tyst.

Lycka till ni proffs som bara lägger förhandare (motiverade såklart) och spelar V6 hela tiden och lämnar in helt rätt flerisar varje omgång det ska vara.
Ähh skit i surbelackarna o fortsätt skriv jag uppskattar dina alster
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10), Godismia (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 15:41   #214
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Godismia Visa inlägg
Min rad för idag lade jag ut imorse men bara i en icke-kommentarstråd. Tycker att det är kul att lämna någon kommentar trots att jag inte är proffs som så många andra här inne men nej nu tappade jag suget lite och efter det här inlägget så är jag nog en av de som blir tyst
Fortsätt skriv Mia, Jag gillar dina inlägg :-)
Du träffar rätt på dina drag oftare än många av "proffsen" här inne
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10), Godismia (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 15:50   #215
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Och dessutom:

Alla som skriver om sina Ideer här bidrar till att Sharps blir bättre ställe att "hänga" på.

Du brukar motivera varför du spelat som du gjort när du visar upp ett Spelkvitto.

Det okända mörkertal sharpsare som bara läser, aldrig postar några tips utan bara slänger in en bitter kommentar då och då bidrar inte alls...

Jag reagerade som du efter påhopp om efterhandare för ett par år sen, Jag slutade skriva.
Om man hänger här ofta och brukar dela med sig av sina tankar tycker jag inte en "efterhandare" är så farlig då och då.
Efter ett tag blir det lite familjär stämning bland oss/de som skriver ofta.
Förr i tiden när mitt stammisgäng hängde på Solvalla varje tävlingsdag var det naturligt att i glädjeyran att visa polarna sin "vinnarbong".
Man grattades: Snyggt Lirat Basse!
Ryggdunkar och frågor om man hade hittat någon vinnare i nästa lopp.

Visar man upp en lapp här inne blir man ofta påhoppad direkt . Syftet med att man visat upp sin bong kanske inte var att skryta, man ville bara visa någon i ren glädje.

Vore trevligare om det fungerade som i kompisgänget på banan förr i tiden, eller hur?

Vi delar med oss när vi har tid att posta, grattar Sharpsare som fått in ett spel.

Har man inget positivt att skriva kan man lika gärna vara tyst.

Har varit nära själv att kritisera något inlägg här inne då jag tyckt att skribenten varit helt fel ute.
Men vad hade det hjälpt? Att hoppa på någon som delar med sig av sina tankar med följden att denne person kanske slutar skriva inlägg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10), lenninen (+10), Godismia (+5), abstruse (+1)

Senast redigerad av Basse den 2018-01-28 klockan 16:12.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 17:18   #216
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Och dessutom:

Alla som skriver om sina Ideer här bidrar till att Sharps blir bättre ställe att "hänga" på.

Du brukar motivera varför du spelat som du gjort när du visar upp ett Spelkvitto.
Helt rätt Basse! Ju fler som bidrar desto bättre forum!
Surputtar har vi redan tillräckligt av.

Jag ser inga problem med att visa upp en lapp i efterhand. Det som tidigare varit problemet har väl varit de som skarvat lite på sina lappar och på så sätt försökt påskina ett bättre utfall än vad man haft i verkligheten. Finns flera travsammanslutningar på nätet där detta tyvärr är väldigt vanligt.

Idag är dock detta inget större problem längre då man numera lätt kan verifiera sitt spel med hjälp av sin rättningskod och på så sätt visa "lappen" precis på det sätt som Basse pratar om.

Att någon skulle "hitta på" en lapp som ger några tusenlappar för att påskina sin egen förträfflighet verkar ytterst otroligt. Särskilt när lappen dessutom kommer från en medlem som ofta bidrar till diskussionerna före tävlingarna.


Så Mia, snälla ge forumet en chans till. Lyssna inte på gnällpellarna. Fortsätt skriva och bidra på ditt sätt. Vi är många som uppskattar din närvaro här!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Godismia (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 17:35   #217
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Godismia Visa inlägg
Kan inte se att det fanns sådan potential för det fanns det verkligen inte när jag lade spelet, det är information som du inte hade när du gav din kommentar.
Minnestads var inte så bortglömd då jag lade min rad, kan ha varit andrahandare rentav. Att den senare sjönk så i procent var otroligt och hade jag varit i närheten av bättre internet hade jag säkert gjort flera spel under fre/lö. Nu gjordes en VÄLDIGT tidig rad (se nedan). Global sience nja... kusken är inte en favorit och speciellt inte utanför norrland...förstår inte hur den blev så streckad. Annan kusk så absolut.
V75
Inlämnat: 2018-01-25, 01:33
Kalmar
Lördag 2018-01-27
Start: 16:20
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Var inte alls meningen att dra igång en större diskussion kring detta och jag kommer verkligen inte dela med mig här fler gånger, en medlem gör sitt första inlägg på 7 år för att jag lade in en efterhandare... min poäng var att jag var så grymt nära boost (442 vann jag hade 444) och boost är ju bara intressant om det finns en vinstrad.

Min rad för idag lade jag ut imorse men bara i en icke-kommentarstråd. Tycker att det är kul att lämna någon kommentar trots att jag inte är proffs som så många andra här inne men nej nu tappade jag suget lite och efter det här inlägget så är jag nog en av de som blir tyst.

Lycka till ni proffs som bara lägger förhandare (motiverade såklart) och spelar V6 hela tiden och lämnar in helt rätt flerisar varje omgång det ska vara.

Mitt inlägg handlade inte om du verkligen spelat dessa rader eller inte!
Ber därför om ursäkt om du tolkat det så!

Jag tyckte att det bara var en bra ingång för att belysa problemet med att spela ett någorlunda stort mattematiskt system när man tror att det ska bli en lätt rad!
Jag tycker där i mot att du hade en stor otur att inte få mer på ett så bra komponerat system.

Det märkliga i mitt tycke var att man överhuvudtaget spelar V75 om man tror att det inte ska bli utdelning på 6 och 5 rätt och dessutom rader som kan ge bra mycket mer än 400 kronor! Men du har helt rätt i att det är mycket lättare för mej att se detta i efterhand och med facit, än för dej mitt i natten! Och det ber jag också om ursäkt för!

Med vänlig hälsning GGS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Basse (+5), coolmanriver (+1), Godismia (+5), abstruse (+1)
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-29, 17:28   #218
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 240
Sharp$: 948
Standard

Tack GGS det var inte främst din kommentar som gjorde det olustigt.
Men vi får se. Tror det är viktigt att vi får skriva lite vi sndra icke experter också. Självklart förstår jag att det är avtändande med bara efterhandare men att bli direkt påhoppad är inte ok. Speciellt som jag inte tjatade om raden ens utan boosten.

Fortsätt skriv mi andra, Olle Klanke med fler ni är grymma tipsters.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10)
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td