Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-27, 10:57   #61
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Lyssnade på Lennart Forsgrens mp3 krönika på stora vinster. Han hade efter telefonsamtal med Torbjörn Jansson en rolig spik i avd 5 i 4 procentaren The Real Star. Ska ha känts grym senast och kusken trodde på toppchans idag hade hade han sagt till Forsgren.

Kollade en extragång på The real Stars 2 senaste lopp I arkivet.

För 2 starter sedan: grym anslutning sista 700m , vart lite halvstörd av ett ekipage i sista sväng. kunde ändå få upp farten igen och visade sedan bra skalle då han plockade ner ledaren sista 100m.
Startade då från spår 1 och gjorde inte ens ett försök att svara spets. Är inte startsnabb så dagens bakspår är ingen större nackdel för just den hör hästen.

Senaste starten: Stor startgalopp, tappade 50 m minst. Kördes sedan av naturliga skäl passivt på innerspår. Mitt i sistasväng sitter han sist invändigt.
Torbjörn chansar invändigt på upploppet och hästen avancerar mycket lätt fram till det är stopp igen med en mur av hästar framför. Såg helt obrukad ut.

Tror likt MackPeter att detta är dagens fynd till 4,57% just nu.

Hade Jag jobbat på spelvärde så hade den här nog hamnat först i ranken enligt deras sätt att ranka. Bedömer Segerchansen till 15-20% och som Streckad på 4% måste 11 The Real Star hamna högt i ranken.

Tänk om den här skulle få lifta med i rygg på Sir QC fram till upploppet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3), SakanAA (+2)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 11:07   #62
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Legoholm Zon må vara överstreckad(?), men visst är 8,75 på unibet i högsta laget, samma sak med Cash Valley till 12ggr på bet365.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:22   #63
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Silver


Efter otroliga mödor med avd 1 (ORKAR inte förlora där) tog jag i första hand
1 Master Crowe
3 Augustus F
6 Jairo

Kollade nu Ronden och Guiden. Båda tidningarna har ovanstående som första tre... Att jag bara bryr mig om att tänka själv...
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:24   #64
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Kollade en extragång på The real Stars 2 senaste lopp I arkivet.

För 2 starter sedan: grym anslutning sista 700m , vart lite halvstörd av ett ekipage i sista sväng. kunde ändå få upp farten igen och visade sedan bra skalle då han plockade ner ledaren sista 100m.
Startade då från spår 1 och gjorde inte ens ett försök att svara spets. Är inte startsnabb så dagens bakspår är ingen större nackdel för just den hör hästen.

Senaste starten: Stor startgalopp, tappade 50 m minst. Kördes sedan av naturliga skäl passivt på innerspår. Mitt i sistasväng sitter han sist invändigt.
Torbjörn chansar invändigt på upploppet och hästen avancerar mycket lätt fram till det är stopp igen med en mur av hästar framför. Såg helt obrukad ut.

Tror likt MackPeter att detta är dagens fynd till 4,57% just nu.

Hade Jag jobbat på spelvärde så hade den här nog hamnat först i ranken enligt deras sätt att ranka. Bedömer Segerchansen till 15-20% och som Streckad på 4% måste 11 The Real Star hamna högt i ranken.

Tänk om den här skulle få lifta med i rygg på Sir QC fram till upploppet...
4,75 på unibet och 4,50 på bet365, plats alltså, måste ju vara "hur bra som helst", för dom som tror på den...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:31   #65
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Vad menas med EV?
Förväntat värde, oftast monetärt. Jag tror Strappa pratar om monetärt väntevärde, jag pratar om seger-väntevärde (läs vinstkronor versus vinstchans 0-1). Strappa ser till kupongen och dess utdelning, jag ser till enskilda lopp eller mindre block av kombinationer.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:31   #66
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Kollade en extragång på The real Stars 2 senaste lopp I arkivet.

För 2 starter sedan: grym anslutning sista 700m , vart lite halvstörd av ett ekipage i sista sväng. kunde ändå få upp farten igen och visade sedan bra skalle då han plockade ner ledaren sista 100m.
Startade då från spår 1 och gjorde inte ens ett försök att svara spets. Är inte startsnabb så dagens bakspår är ingen större nackdel för just den hör hästen.

Senaste starten: Stor startgalopp, tappade 50 m minst. Kördes sedan av naturliga skäl passivt på innerspår. Mitt i sistasväng sitter han sist invändigt.
Torbjörn chansar invändigt på upploppet och hästen avancerar mycket lätt fram till det är stopp igen med en mur av hästar framför. Såg helt obrukad ut.

Tror likt MackPeter att detta är dagens fynd till 4,57% just nu.

Hade Jag jobbat på spelvärde så hade den här nog hamnat först i ranken enligt deras sätt att ranka. Bedömer Segerchansen till 15-20% och som Streckad på 4% måste 11 The Real Star hamna högt i ranken.

Tänk om den här skulle få lifta med i rygg på Sir QC fram till upploppet...
Dem rankar den i B gruppen
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:48   #67
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Jag slår in en öppen dörr här. Men är det bara min sändning på ATG som hackar hela tiden??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Skaegget den 2018-01-27 klockan 12:49. Anledning: "ö" och "G"
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:50   #68
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Jag slår in en öppen dörr här. Men är det bara min sändning på ATG som hackar hela tiden??
Samma här, som vanligt samma problem på Lördagar.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:51   #69
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Dreams Takes Time brukar vara vass på vintern men kusken? 1%. Och Caliber TT 0%! Plats på bägge!
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:51   #70
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Halmstad
Inlägg: 19
Sharp$: 975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Jag slår in en öppen dörr här. Men är det bara min sändning på ATG som hackar hela tiden??
Nej samma här, våldsamt irriterande med avbrotten i den vackra musiken till bilderna från frankrike
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5)
Wenkatesch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:52   #71
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

Konstigt att det hackar hela tiden får ATGin för mycket pengar så dom skiter i o lösa det???
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:52   #72
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kasse Visa inlägg
Konstigt att det hackar hela tiden får ATGin för mycket pengar så dom skiter i o lösa det???
Blir så när dem anställer kompisar och kompisars kompisar

Dem dricker kaffe på arbetstid
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:55   #73
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Samma här, som vanligt samma problem på Lördagar.
HUR länge ska ATG:s envåldshow tillåtas?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:56   #74
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
HUR länge ska ATG:s envåldshow tillåtas?
Hjälper ju inte o klaga, inget ändras, för evigheter gissar jag?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 12:58   #75
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
4,75 på unibet och 4,50 på bet365, plats alltså, måste ju vara "hur bra som helst", för dom som tror på den...
Jag testade 50 v/p till 18.50/4,75
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td